Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA do Bmw 5 Touring (E39) 540 i Kombi 286KM, 210kW, benzyna (1997.04 - 2003.12)

Pompa hamulcowa JP GROUP Bmw 5 Touring (E39) 540 i Kombi 286KM, 210kW, benzyna (1997.04 - 2003.12) JP GROUP
Pompa hamulcowa A.B.S. Bmw 5 Touring (E39) 540 i Kombi 286KM, 210kW, benzyna (1997.04 - 2003.12) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Bmw 5 Touring (E39) 540 i Kombi 286KM, 210kW, benzyna (1997.04 - 2003.12) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Bmw 5 Touring (E39) 540 i Kombi 286KM, 210kW, benzyna (1997.04 - 2003.12) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Bmw 5 Touring (E39) 540 i Kombi 286KM, 210kW, benzyna (1997.04 - 2003.12) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Bmw 5 Touring (E39) 540 i Kombi 286KM, 210kW, benzyna (1997.04 - 2003.12) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BOSCH Bmw 5 Touring (E39) 540 i Kombi 286KM, 210kW, benzyna (1997.04 - 2003.12) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Bmw 5 Touring (E39) 540 i Kombi 286KM, 210kW, benzyna (1997.04 - 2003.12) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Bmw 5 Touring (E39) 540 i Kombi 286KM, 210kW, benzyna (1997.04 - 2003.12) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Bmw 5 Touring (E39) 540 i Kombi 286KM, 210kW, benzyna (1997.04 - 2003.12) DELPHI
Pompa hamulcowa ERT Bmw 5 Touring (E39) 540 i Kombi 286KM, 210kW, benzyna (1997.04 - 2003.12) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Bmw 5 Touring (E39) 540 i Kombi 286KM, 210kW, benzyna (1997.04 - 2003.12) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Bmw 5 Touring (E39) 540 i Kombi 286KM, 210kW, benzyna (1997.04 - 2003.12) FRENKIT
Pompa hamulcowa FTE Bmw 5 Touring (E39) 540 i Kombi 286KM, 210kW, benzyna (1997.04 - 2003.12) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Bmw 5 Touring (E39) 540 i Kombi 286KM, 210kW, benzyna (1997.04 - 2003.12) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Bmw 5 Touring (E39) 540 i Kombi 286KM, 210kW, benzyna (1997.04 - 2003.12) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Bmw 5 Touring (E39) 540 i Kombi 286KM, 210kW, benzyna (1997.04 - 2003.12) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Bmw 5 Touring (E39) 540 i Kombi 286KM, 210kW, benzyna (1997.04 - 2003.12) JURID
Pompa hamulcowa KAMOKA Bmw 5 Touring (E39) 540 i Kombi 286KM, 210kW, benzyna (1997.04 - 2003.12) KAMOKA
Pompa hamulcowa KAWE Bmw 5 Touring (E39) 540 i Kombi 286KM, 210kW, benzyna (1997.04 - 2003.12) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Bmw 5 Touring (E39) 540 i Kombi 286KM, 210kW, benzyna (1997.04 - 2003.12) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Bmw 5 Touring (E39) 540 i Kombi 286KM, 210kW, benzyna (1997.04 - 2003.12) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa MAPCO Bmw 5 Touring (E39) 540 i Kombi 286KM, 210kW, benzyna (1997.04 - 2003.12) MAPCO
Pompa hamulcowa METELLI Bmw 5 Touring (E39) 540 i Kombi 286KM, 210kW, benzyna (1997.04 - 2003.12) METELLI
Pompa hamulcowa NK Bmw 5 Touring (E39) 540 i Kombi 286KM, 210kW, benzyna (1997.04 - 2003.12) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Bmw 5 Touring (E39) 540 i Kombi 286KM, 210kW, benzyna (1997.04 - 2003.12) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Bmw 5 Touring (E39) 540 i Kombi 286KM, 210kW, benzyna (1997.04 - 2003.12) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Bmw 5 Touring (E39) 540 i Kombi 286KM, 210kW, benzyna (1997.04 - 2003.12) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Bmw 5 Touring (E39) 540 i Kombi 286KM, 210kW, benzyna (1997.04 - 2003.12) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Bmw 5 Touring (E39) 540 i Kombi 286KM, 210kW, benzyna (1997.04 - 2003.12) TEXTAR
Pompa hamulcowa TOPRAN Bmw 5 Touring (E39) 540 i Kombi 286KM, 210kW, benzyna (1997.04 - 2003.12) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRISCAN Bmw 5 Touring (E39) 540 i Kombi 286KM, 210kW, benzyna (1997.04 - 2003.12) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Bmw 5 Touring (E39) 540 i Kombi 286KM, 210kW, benzyna (1997.04 - 2003.12) TRW
Producent:AUTOFREN SEINSA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AUTOFREN SEINSA
5.0 (2)
Kod produktu:
D1586
dostępny
5.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AUTOFREN SEINSA
Kod:
D1586
Jednostka:
szt
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]:  25,4/20,6mm
System hamulcowy:  LUCAS
Do 100 dni na zwrot
30,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze