Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa BOSCH do Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 430 d kabriolet 286KM, 210kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie)

Pompa hamulcowa A.B.S. Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 430 d kabriolet 286KM, 210kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) A.B.S.
Pompa hamulcowa ATE Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 430 d kabriolet 286KM, 210kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 430 d kabriolet 286KM, 210kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) BOSCH
Pompa hamulcowa KAWE Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 430 d kabriolet 286KM, 210kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) KAWE
Pompa hamulcowa VAICO Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 430 d kabriolet 286KM, 210kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) VAICO
Producent:BOSCH

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
0 (0)
Kod produktu:
0 204 817 839
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 204 817 839
Jednostka:
szt
Średnica tłoka [mm]:  26,99
Ilość połączeń:  2
Materiał:  Aluminium
Rozmiar gwintu 1:  M 12 x 1
Do 100 dni na zwrot
213,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
0 (0)
Kod produktu:
0 204 781 589
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 204 781 589
Jednostka:
szt
Średnica tłoka [mm]:  25,4
Ilość połączeń:  2
Materiał:  Aluminium
Rozmiar gwintu 1:  M 12 x 1
Do 100 dni na zwrot
983,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
0 (0)
Kod produktu:
0 204 817 842
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 204 817 842
Jednostka:
szt
Średnica tłoka [mm]:  26,99
Ilość połączeń:  2
Materiał:  Aluminium
Rozmiar gwintu 1:  M 12 x 1
Do 100 dni na zwrot
297,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BOSCH
0 (0)
Kod produktu:
0 204 781 585
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 204 781 585
Jednostka:
szt
Średnica tłoka [mm]:  25,4
Do 100 dni na zwrot
447,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Pompa hamulcowa

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze