Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa HELLA do Bmw 3 coupe (E92) 335 xi coupe 326KM, 240kW, benzyna (2007.03 - 2010.02)

Pompa hamulcowa A.B.S. Bmw 3 coupe (E92) 335 xi coupe 326KM, 240kW, benzyna (2007.03 - 2010.02) A.B.S.
Pompa hamulcowa ATE Bmw 3 coupe (E92) 335 xi coupe 326KM, 240kW, benzyna (2007.03 - 2010.02) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Bmw 3 coupe (E92) 335 xi coupe 326KM, 240kW, benzyna (2007.03 - 2010.02) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Bmw 3 coupe (E92) 335 xi coupe 326KM, 240kW, benzyna (2007.03 - 2010.02) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Bmw 3 coupe (E92) 335 xi coupe 326KM, 240kW, benzyna (2007.03 - 2010.02) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Bmw 3 coupe (E92) 335 xi coupe 326KM, 240kW, benzyna (2007.03 - 2010.02) DELPHI
Pompa hamulcowa FERODO Bmw 3 coupe (E92) 335 xi coupe 326KM, 240kW, benzyna (2007.03 - 2010.02) FERODO
Pompa hamulcowa GIRLING Bmw 3 coupe (E92) 335 xi coupe 326KM, 240kW, benzyna (2007.03 - 2010.02) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Bmw 3 coupe (E92) 335 xi coupe 326KM, 240kW, benzyna (2007.03 - 2010.02) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Bmw 3 coupe (E92) 335 xi coupe 326KM, 240kW, benzyna (2007.03 - 2010.02) HELLA
Pompa hamulcowa KAWE Bmw 3 coupe (E92) 335 xi coupe 326KM, 240kW, benzyna (2007.03 - 2010.02) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Bmw 3 coupe (E92) 335 xi coupe 326KM, 240kW, benzyna (2007.03 - 2010.02) LPR
Pompa hamulcowa METELLI Bmw 3 coupe (E92) 335 xi coupe 326KM, 240kW, benzyna (2007.03 - 2010.02) METELLI
Pompa hamulcowa SAMKO Bmw 3 coupe (E92) 335 xi coupe 326KM, 240kW, benzyna (2007.03 - 2010.02) SAMKO
Pompa hamulcowa TRISCAN Bmw 3 coupe (E92) 335 xi coupe 326KM, 240kW, benzyna (2007.03 - 2010.02) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Bmw 3 coupe (E92) 335 xi coupe 326KM, 240kW, benzyna (2007.03 - 2010.02) TRW
Producent:HELLA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HELLA
0 (0)
Kod produktu:
8AM 355 504-971
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HELLA
Kod:
8AM 355 504-971
Jednostka:
szt
Techniczny numer informacyjny:  AM0497
Materiał:  Aluminium
System hamulcowy:  ATE
Gwintowana złączka:  M12 x 1 (x2)
Otwór - śr. 1 [mm]:  22,2
Otwór o śr. 2 [mm]:  25,4
Do 100 dni na zwrot
938,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze