Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa HELLA do Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.0 coupe 112KM, 82kW, benzyna (1990.03 - 1990.07)

Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.0 coupe 112KM, 82kW, benzyna (1990.03 - 1990.07) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.0 coupe 112KM, 82kW, benzyna (1990.03 - 1990.07) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BOSCH Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.0 coupe 112KM, 82kW, benzyna (1990.03 - 1990.07) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.0 coupe 112KM, 82kW, benzyna (1990.03 - 1990.07) BREMBO
Pompa hamulcowa DELPHI Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.0 coupe 112KM, 82kW, benzyna (1990.03 - 1990.07) DELPHI
Pompa hamulcowa ERT Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.0 coupe 112KM, 82kW, benzyna (1990.03 - 1990.07) ERT
Pompa hamulcowa FRENKIT Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.0 coupe 112KM, 82kW, benzyna (1990.03 - 1990.07) FRENKIT
Pompa hamulcowa FTE Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.0 coupe 112KM, 82kW, benzyna (1990.03 - 1990.07) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.0 coupe 112KM, 82kW, benzyna (1990.03 - 1990.07) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.0 coupe 112KM, 82kW, benzyna (1990.03 - 1990.07) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.0 coupe 112KM, 82kW, benzyna (1990.03 - 1990.07) HELLA
Pompa hamulcowa KAWE Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.0 coupe 112KM, 82kW, benzyna (1990.03 - 1990.07) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.0 coupe 112KM, 82kW, benzyna (1990.03 - 1990.07) LPR
Pompa hamulcowa NK Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.0 coupe 112KM, 82kW, benzyna (1990.03 - 1990.07) NK
Pompa hamulcowa SAMKO Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.0 coupe 112KM, 82kW, benzyna (1990.03 - 1990.07) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.0 coupe 112KM, 82kW, benzyna (1990.03 - 1990.07) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRW Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.0 coupe 112KM, 82kW, benzyna (1990.03 - 1990.07) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.0 coupe 112KM, 82kW, benzyna (1990.03 - 1990.07) VALEO
Producent:HELLA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HELLA
0 (0)
Kod produktu:
8AM 355 502-471
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HELLA
Kod:
8AM 355 502-471
Jednostka:
szt
Techniczny numer informacyjny:  AM0247
Otwór o śr[mm]:  22,2
Materiał:  Żeliwo szare
System hamulcowy:  TRW
Gwintowana złączka:  M10 x 1 (x4)
Do 100 dni na zwrot
262,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze