Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa BREMBO do Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 2.2 GT coupe 115KM, 85kW, benzyna (1981.07 - 1987.10)

Pompa hamulcowa A.B.S. Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 2.2 GT coupe 115KM, 85kW, benzyna (1981.07 - 1987.10) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 2.2 GT coupe 115KM, 85kW, benzyna (1981.07 - 1987.10) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 2.2 GT coupe 115KM, 85kW, benzyna (1981.07 - 1987.10) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 2.2 GT coupe 115KM, 85kW, benzyna (1981.07 - 1987.10) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 2.2 GT coupe 115KM, 85kW, benzyna (1981.07 - 1987.10) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BOSCH Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 2.2 GT coupe 115KM, 85kW, benzyna (1981.07 - 1987.10) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 2.2 GT coupe 115KM, 85kW, benzyna (1981.07 - 1987.10) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 2.2 GT coupe 115KM, 85kW, benzyna (1981.07 - 1987.10) CIFAM
Pompa hamulcowa ERT Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 2.2 GT coupe 115KM, 85kW, benzyna (1981.07 - 1987.10) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 2.2 GT coupe 115KM, 85kW, benzyna (1981.07 - 1987.10) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 2.2 GT coupe 115KM, 85kW, benzyna (1981.07 - 1987.10) FRENKIT
Pompa hamulcowa FTE Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 2.2 GT coupe 115KM, 85kW, benzyna (1981.07 - 1987.10) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 2.2 GT coupe 115KM, 85kW, benzyna (1981.07 - 1987.10) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 2.2 GT coupe 115KM, 85kW, benzyna (1981.07 - 1987.10) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 2.2 GT coupe 115KM, 85kW, benzyna (1981.07 - 1987.10) HELLA
Pompa hamulcowa JP GROUP Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 2.2 GT coupe 115KM, 85kW, benzyna (1981.07 - 1987.10) JP GROUP
Pompa hamulcowa JURID Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 2.2 GT coupe 115KM, 85kW, benzyna (1981.07 - 1987.10) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 2.2 GT coupe 115KM, 85kW, benzyna (1981.07 - 1987.10) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 2.2 GT coupe 115KM, 85kW, benzyna (1981.07 - 1987.10) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 2.2 GT coupe 115KM, 85kW, benzyna (1981.07 - 1987.10) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa METELLI Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 2.2 GT coupe 115KM, 85kW, benzyna (1981.07 - 1987.10) METELLI
Pompa hamulcowa NK Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 2.2 GT coupe 115KM, 85kW, benzyna (1981.07 - 1987.10) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 2.2 GT coupe 115KM, 85kW, benzyna (1981.07 - 1987.10) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 2.2 GT coupe 115KM, 85kW, benzyna (1981.07 - 1987.10) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 2.2 GT coupe 115KM, 85kW, benzyna (1981.07 - 1987.10) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 2.2 GT coupe 115KM, 85kW, benzyna (1981.07 - 1987.10) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 2.2 GT coupe 115KM, 85kW, benzyna (1981.07 - 1987.10) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 2.2 GT coupe 115KM, 85kW, benzyna (1981.07 - 1987.10) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 2.2 GT coupe 115KM, 85kW, benzyna (1981.07 - 1987.10) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 2.2 GT coupe 115KM, 85kW, benzyna (1981.07 - 1987.10) VALEO
Producent:BREMBO

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BREMBO
0 (0)
Kod produktu:
M 85 009
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BREMBO
Kod:
M 85 009
Jednostka:
szt
Otwór o śr[mm]:  22,2
Materiał:  Żeliwo
System hamulcowy:  TRW
Do 100 dni na zwrot
243,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BREMBO
0 (0)
Kod produktu:
M 85 074
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BREMBO
Kod:
M 85 074
Jednostka:
szt
Otwór o śr[mm]:  20,64
Wymiar gwintu:  10 x 1 (4)
Wymiar gwintu:  12 x 1 (2)
Materiał:  Żeliwo
System hamulcowy:  ATE
Do 100 dni na zwrot
279,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze