Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa PROTECHNIC do Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 1.8 GT coupe 90KM, 66kW, benzyna (1982.09 - 1988.10)

Pompa hamulcowa A.B.S. Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 1.8 GT coupe 90KM, 66kW, benzyna (1982.09 - 1988.10) A.B.S.
Pompa hamulcowa ATE Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 1.8 GT coupe 90KM, 66kW, benzyna (1982.09 - 1988.10) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 1.8 GT coupe 90KM, 66kW, benzyna (1982.09 - 1988.10) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BORG & BECK Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 1.8 GT coupe 90KM, 66kW, benzyna (1982.09 - 1988.10) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 1.8 GT coupe 90KM, 66kW, benzyna (1982.09 - 1988.10) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 1.8 GT coupe 90KM, 66kW, benzyna (1982.09 - 1988.10) BREMBO
Pompa hamulcowa DELPHI Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 1.8 GT coupe 90KM, 66kW, benzyna (1982.09 - 1988.10) DELPHI
Pompa hamulcowa ERT Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 1.8 GT coupe 90KM, 66kW, benzyna (1982.09 - 1988.10) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 1.8 GT coupe 90KM, 66kW, benzyna (1982.09 - 1988.10) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 1.8 GT coupe 90KM, 66kW, benzyna (1982.09 - 1988.10) FRENKIT
Pompa hamulcowa GIRLING Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 1.8 GT coupe 90KM, 66kW, benzyna (1982.09 - 1988.10) GIRLING
Pompa hamulcowa KAWE Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 1.8 GT coupe 90KM, 66kW, benzyna (1982.09 - 1988.10) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 1.8 GT coupe 90KM, 66kW, benzyna (1982.09 - 1988.10) LPR
Pompa hamulcowa NK Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 1.8 GT coupe 90KM, 66kW, benzyna (1982.09 - 1988.10) NK
Pompa hamulcowa ORIGINAL IMPERIUM Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 1.8 GT coupe 90KM, 66kW, benzyna (1982.09 - 1988.10) ORIGINAL IMPERIUM
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 1.8 GT coupe 90KM, 66kW, benzyna (1982.09 - 1988.10) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 1.8 GT coupe 90KM, 66kW, benzyna (1982.09 - 1988.10) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 1.8 GT coupe 90KM, 66kW, benzyna (1982.09 - 1988.10) SAMKO
Pompa hamulcowa TRISCAN Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 1.8 GT coupe 90KM, 66kW, benzyna (1982.09 - 1988.10) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 1.8 GT coupe 90KM, 66kW, benzyna (1982.09 - 1988.10) TRW
Producent:PROTECHNIC

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
PROTECHNIC
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PRH3162
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PROTECHNIC
Kod:
PRH3162
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  4xM10x1
Średnica cylindra [mm]:  20,64
Materiał:  Żeliwo
Otwór o śr[mm]:  20,64
Do 100 dni na zwrot
128,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze