Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa FTE do Audi A6 C5 (4B2) 3.0 sedan 218KM, 160kW, benzyna (2001.06 - 2005.01)

Pompa hamulcowa TRW Audi A6 C5 (4B2) 3.0 sedan 218KM, 160kW, benzyna (2001.06 - 2005.01) TRW
Pompa hamulcowa A.B.S. Audi A6 C5 (4B2) 3.0 sedan 218KM, 160kW, benzyna (2001.06 - 2005.01) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Audi A6 C5 (4B2) 3.0 sedan 218KM, 160kW, benzyna (2001.06 - 2005.01) ABE
Pompa hamulcowa AISIN Audi A6 C5 (4B2) 3.0 sedan 218KM, 160kW, benzyna (2001.06 - 2005.01) AISIN
Pompa hamulcowa ATE Audi A6 C5 (4B2) 3.0 sedan 218KM, 160kW, benzyna (2001.06 - 2005.01) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Audi A6 C5 (4B2) 3.0 sedan 218KM, 160kW, benzyna (2001.06 - 2005.01) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Audi A6 C5 (4B2) 3.0 sedan 218KM, 160kW, benzyna (2001.06 - 2005.01) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Audi A6 C5 (4B2) 3.0 sedan 218KM, 160kW, benzyna (2001.06 - 2005.01) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Audi A6 C5 (4B2) 3.0 sedan 218KM, 160kW, benzyna (2001.06 - 2005.01) DELPHI
Pompa hamulcowa FEBI BILSTEIN Audi A6 C5 (4B2) 3.0 sedan 218KM, 160kW, benzyna (2001.06 - 2005.01) FEBI BILSTEIN
Pompa hamulcowa FERODO Audi A6 C5 (4B2) 3.0 sedan 218KM, 160kW, benzyna (2001.06 - 2005.01) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Audi A6 C5 (4B2) 3.0 sedan 218KM, 160kW, benzyna (2001.06 - 2005.01) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Audi A6 C5 (4B2) 3.0 sedan 218KM, 160kW, benzyna (2001.06 - 2005.01) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Audi A6 C5 (4B2) 3.0 sedan 218KM, 160kW, benzyna (2001.06 - 2005.01) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Audi A6 C5 (4B2) 3.0 sedan 218KM, 160kW, benzyna (2001.06 - 2005.01) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Audi A6 C5 (4B2) 3.0 sedan 218KM, 160kW, benzyna (2001.06 - 2005.01) JURID
Pompa hamulcowa KAMOKA Audi A6 C5 (4B2) 3.0 sedan 218KM, 160kW, benzyna (2001.06 - 2005.01) KAMOKA
Pompa hamulcowa KAWE Audi A6 C5 (4B2) 3.0 sedan 218KM, 160kW, benzyna (2001.06 - 2005.01) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Audi A6 C5 (4B2) 3.0 sedan 218KM, 160kW, benzyna (2001.06 - 2005.01) LPR
Pompa hamulcowa MAPCO Audi A6 C5 (4B2) 3.0 sedan 218KM, 160kW, benzyna (2001.06 - 2005.01) MAPCO
Pompa hamulcowa MAXGEAR Audi A6 C5 (4B2) 3.0 sedan 218KM, 160kW, benzyna (2001.06 - 2005.01) MAXGEAR
Pompa hamulcowa METELLI Audi A6 C5 (4B2) 3.0 sedan 218KM, 160kW, benzyna (2001.06 - 2005.01) METELLI
Pompa hamulcowa NK Audi A6 C5 (4B2) 3.0 sedan 218KM, 160kW, benzyna (2001.06 - 2005.01) NK
Pompa hamulcowa OEM Audi A6 C5 (4B2) 3.0 sedan 218KM, 160kW, benzyna (2001.06 - 2005.01) OEM
Pompa hamulcowa SAMKO Audi A6 C5 (4B2) 3.0 sedan 218KM, 160kW, benzyna (2001.06 - 2005.01) SAMKO
Pompa hamulcowa SWAG Audi A6 C5 (4B2) 3.0 sedan 218KM, 160kW, benzyna (2001.06 - 2005.01) SWAG
Pompa hamulcowa TOPRAN Audi A6 C5 (4B2) 3.0 sedan 218KM, 160kW, benzyna (2001.06 - 2005.01) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRISCAN Audi A6 C5 (4B2) 3.0 sedan 218KM, 160kW, benzyna (2001.06 - 2005.01) TRISCAN
Pompa hamulcowa VAICO Audi A6 C5 (4B2) 3.0 sedan 218KM, 160kW, benzyna (2001.06 - 2005.01) VAICO
Pompa hamulcowa VIKA Audi A6 C5 (4B2) 3.0 sedan 218KM, 160kW, benzyna (2001.06 - 2005.01) VIKA
Producent:FTE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FTE
0 (0)
Kod produktu:
9220400
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
9220400
Średnica tłoka [mm]:  25,4
Otwór o śr[mm]:  19,5
Ilość połączeń:  2
Długość całkowita [mm]:  158
Wymiar gwintu:  M12x1
System hamulcowy:  TEVES
Materiał:  Aluminium
Liczba otworów do mocowania:  2
Rozstaw srub mocujących:  102
Czynnik wypełniający:  Płyn hamulcowy
Suw [mm]:  37
Ciężar [kg]:  0,7
Do 100 dni na zwrot
FTE
0 (0)
Kod produktu:
9220401
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
9220401
Średnica tłoka [mm]:  25,4
Otwór o śr[mm]:  21,8
Ilość połączeń:  2
Długość całkowita [mm]:  196,5
Wymiar gwintu:  M12x1
System hamulcowy:  TRW
Materiał:  Aluminium
Liczba otworów do mocowania:  2
Rozstaw srub mocujących:  102
Czynnik wypełniający:  Płyn hamulcowy
Suw [mm]:  37
Ciężar [kg]:  0,66
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze