Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa FTE do Audi A5 (8T3) 3.0 TFSI quattro coupe 272KM, 200kW, benzyna (2011.12 - 2017.01)

Pompa hamulcowa A.B.S. Audi A5 (8T3) 3.0 TFSI quattro coupe 272KM, 200kW, benzyna (2011.12 - 2017.01) A.B.S.
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Audi A5 (8T3) 3.0 TFSI quattro coupe 272KM, 200kW, benzyna (2011.12 - 2017.01) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa BORG & BECK Audi A5 (8T3) 3.0 TFSI quattro coupe 272KM, 200kW, benzyna (2011.12 - 2017.01) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Audi A5 (8T3) 3.0 TFSI quattro coupe 272KM, 200kW, benzyna (2011.12 - 2017.01) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Audi A5 (8T3) 3.0 TFSI quattro coupe 272KM, 200kW, benzyna (2011.12 - 2017.01) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Audi A5 (8T3) 3.0 TFSI quattro coupe 272KM, 200kW, benzyna (2011.12 - 2017.01) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Audi A5 (8T3) 3.0 TFSI quattro coupe 272KM, 200kW, benzyna (2011.12 - 2017.01) DELPHI
Pompa hamulcowa FTE Audi A5 (8T3) 3.0 TFSI quattro coupe 272KM, 200kW, benzyna (2011.12 - 2017.01) FTE
Pompa hamulcowa HELLA Audi A5 (8T3) 3.0 TFSI quattro coupe 272KM, 200kW, benzyna (2011.12 - 2017.01) HELLA
Pompa hamulcowa KAWE Audi A5 (8T3) 3.0 TFSI quattro coupe 272KM, 200kW, benzyna (2011.12 - 2017.01) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Audi A5 (8T3) 3.0 TFSI quattro coupe 272KM, 200kW, benzyna (2011.12 - 2017.01) LPR
Pompa hamulcowa METELLI Audi A5 (8T3) 3.0 TFSI quattro coupe 272KM, 200kW, benzyna (2011.12 - 2017.01) METELLI
Pompa hamulcowa SAMKO Audi A5 (8T3) 3.0 TFSI quattro coupe 272KM, 200kW, benzyna (2011.12 - 2017.01) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Audi A5 (8T3) 3.0 TFSI quattro coupe 272KM, 200kW, benzyna (2011.12 - 2017.01) TEXTAR
Pompa hamulcowa TOPRAN Audi A5 (8T3) 3.0 TFSI quattro coupe 272KM, 200kW, benzyna (2011.12 - 2017.01) TOPRAN
Pompa hamulcowa VAICO Audi A5 (8T3) 3.0 TFSI quattro coupe 272KM, 200kW, benzyna (2011.12 - 2017.01) VAICO
Producent:FTE

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FTE
0 (0)
Kod produktu:
H259025.7.1
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
H259025.7.1
Jednostka:
szt
Średnica tłoka [mm]:  25,4
Czynnik wypełniający:  Płyn hamulcowy
Liczba otworów do mocowania:  2
Ilość połączeń:  2
Wymiar gwintu:  M12x1
System hamulcowy:  TRW
Materiał:  Aluminium
Powierzchnia:  Błyszczący
Do 100 dni na zwrot
546,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FTE
0 (0)
Kod produktu:
H259028.7.1
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
H259028.7.1
Jednostka:
szt
Średnica tłoka [mm]:  25,4
Czynnik wypełniający:  Płyn hamulcowy
Liczba otworów do mocowania:  2
Ilość połączeń:  2
Wymiar gwintu:  M12x1
System hamulcowy:  TRW
Materiał:  Aluminium
Powierzchnia:  Błyszczący
Do 100 dni na zwrot
636,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FTE
0 (0)
Kod produktu:
H259026.7.1
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
H259026.7.1
Jednostka:
szt
Średnica tłoka [mm]:  25,4
Czynnik wypełniający:  Płyn hamulcowy
Liczba otworów do mocowania:  2
Ilość połączeń:  2
Wymiar gwintu:  M12x1
System hamulcowy:  ATE
Materiał:  Aluminium
Powierzchnia:  Błyszczący
Do 100 dni na zwrot
682,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FTE
0 (0)
Kod produktu:
9220365
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
9220365
Średnica tłoka [mm]:  25,4
Ilość połączeń:  2
Wymiar gwintu:  M12x1
System hamulcowy:  TRW
Materiał:  Aluminium
Liczba otworów do mocowania:  2
Czynnik wypełniający:  Płyn hamulcowy
Ciężar [kg]:  0,748
Do 100 dni na zwrot
FTE
0 (0)
Kod produktu:
9220364
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
9220364
Średnica tłoka [mm]:  25,4
Ilość połączeń:  2
Wymiar gwintu:  M12x1
System hamulcowy:  TEVES
Materiał:  Aluminium
Liczba otworów do mocowania:  2
Czynnik wypełniający:  Płyn hamulcowy
Ciężar [kg]:  0,753
Do 100 dni na zwrot
FTE
0 (0)
Kod produktu:
9220363
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
9220363
Średnica tłoka [mm]:  25,4
Ilość połączeń:  2
Wymiar gwintu:  M12x1
System hamulcowy:  TRW
Materiał:  Aluminium
Liczba otworów do mocowania:  2
Czynnik wypełniający:  Płyn hamulcowy
Ciężar [kg]:  0,78
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze