Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa BOSCH do Audi 100 C4 sedan (4A2) S4 V8 quattro sedan 280KM, 206kW, benzyna (1992.10 - 1994.07)

Pompa hamulcowa FRENKIT Audi 100 C4 sedan (4A2) S4 V8 quattro sedan 280KM, 206kW, benzyna (1992.10 - 1994.07) FRENKIT
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Audi 100 C4 sedan (4A2) S4 V8 quattro sedan 280KM, 206kW, benzyna (1992.10 - 1994.07) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa ERT Audi 100 C4 sedan (4A2) S4 V8 quattro sedan 280KM, 206kW, benzyna (1992.10 - 1994.07) ERT
Pompa hamulcowa A.B.S. Audi 100 C4 sedan (4A2) S4 V8 quattro sedan 280KM, 206kW, benzyna (1992.10 - 1994.07) A.B.S.
Pompa hamulcowa ATE Audi 100 C4 sedan (4A2) S4 V8 quattro sedan 280KM, 206kW, benzyna (1992.10 - 1994.07) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Audi 100 C4 sedan (4A2) S4 V8 quattro sedan 280KM, 206kW, benzyna (1992.10 - 1994.07) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Audi 100 C4 sedan (4A2) S4 V8 quattro sedan 280KM, 206kW, benzyna (1992.10 - 1994.07) BREMBO
Pompa hamulcowa DELPHI Audi 100 C4 sedan (4A2) S4 V8 quattro sedan 280KM, 206kW, benzyna (1992.10 - 1994.07) DELPHI
Pompa hamulcowa FERODO Audi 100 C4 sedan (4A2) S4 V8 quattro sedan 280KM, 206kW, benzyna (1992.10 - 1994.07) FERODO
Pompa hamulcowa JURID Audi 100 C4 sedan (4A2) S4 V8 quattro sedan 280KM, 206kW, benzyna (1992.10 - 1994.07) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Audi 100 C4 sedan (4A2) S4 V8 quattro sedan 280KM, 206kW, benzyna (1992.10 - 1994.07) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Audi 100 C4 sedan (4A2) S4 V8 quattro sedan 280KM, 206kW, benzyna (1992.10 - 1994.07) LPR
Pompa hamulcowa NK Audi 100 C4 sedan (4A2) S4 V8 quattro sedan 280KM, 206kW, benzyna (1992.10 - 1994.07) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Audi 100 C4 sedan (4A2) S4 V8 quattro sedan 280KM, 206kW, benzyna (1992.10 - 1994.07) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa SAMKO Audi 100 C4 sedan (4A2) S4 V8 quattro sedan 280KM, 206kW, benzyna (1992.10 - 1994.07) SAMKO
Producent:BOSCH

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
0 (0)
Kod produktu:
0 986 480 943
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 986 480 943
Jednostka:
szt
Średnica tłoka [mm]:  25,4
Ilość połączeń:  2
Materiał:  Żeliwo
Rozmiar gwintu 1:  M 10 x 1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zbiornika płynu hamulcowego
Do 100 dni na zwrot
1053,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze