Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Płyn chłodniczy CASTROL do Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie)

Płyn chłodniczy IPARTS Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) IPARTS
Płyn chłodniczy K2 Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) K2
Płyn chłodniczy MAXGEAR Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) MAXGEAR
Płyn chłodniczy BORYGO Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) BORYGO
Płyn chłodniczy MOJE AUTO Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) MOJE AUTO
Płyn chłodniczy MOTUL Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) MOTUL
Płyn chłodniczy PRESTONE Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) PRESTONE
Płyn chłodniczy MOBIL MEDIC Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) MOBIL MEDIC
Płyn chłodniczy FEBI BILSTEIN Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Płyn chłodniczy TOTAL Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) TOTAL
Płyn chłodniczy LIQUI MOLY Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) LIQUI MOLY
Płyn chłodniczy HEPU Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) HEPU
Płyn chłodniczy SWAG Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) SWAG
Płyn chłodniczy VALEO Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) VALEO
Płyn chłodniczy VOLKSWAGEN Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) VOLKSWAGEN
Płyn chłodniczy WERTTEILE Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) WERTTEILE
Płyn chłodniczy AISIN Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) AISIN
Płyn chłodniczy AMTRA Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) AMTRA
Płyn chłodniczy ATAS Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) ATAS
Płyn chłodniczy CASTROL Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) CASTROL
Płyn chłodniczy ELF Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) ELF
Płyn chłodniczy EUROL Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) EUROL
Płyn chłodniczy FUCHS Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) FUCHS
Płyn chłodniczy G4 Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) G4
Płyn chłodniczy GM Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) GM
Płyn chłodniczy GULF Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) GULF
Płyn chłodniczy MEYLE Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) MEYLE
Płyn chłodniczy MOBIL Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) MOBIL
Płyn chłodniczy OEM Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) OEM
Płyn chłodniczy ORGANIKA Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) ORGANIKA
Płyn chłodniczy ORLEN Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) ORLEN
Płyn chłodniczy PARAFLU Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) PARAFLU
Płyn chłodniczy PETRYGO Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) PETRYGO
Płyn chłodniczy RAVENOL Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) RAVENOL
Płyn chłodniczy SCT - MANNOL Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) SCT - MANNOL
Płyn chłodniczy SHELL Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) SHELL
Płyn chłodniczy SPECOL Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) SPECOL
Płyn chłodniczy TEXACO Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) TEXACO
Płyn chłodniczy VACARO Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) VACARO
Płyn chłodniczy VALVOLINE Abarth 500C / 595C / 695C 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A) kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (2011.05 - obecnie) VALVOLINE
Producent:CASTROL

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CASTROL
0 (0)
Kod produktu:
467414
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CASTROL
Kod:
467414
Cecha chemiczna:  Lepki
Specyfikacja:  ASTM D3306(I)
Specyfikacja:  ASTM D4985
Specyfikacja:  ASTM D6210
Specyfikacja:  BS6580:2010
Specyfikacja:  JASO JIS K2234
Dopuszczenie przez producenta:  Ford WSS-M97B44-D
Dopuszczenie przez producenta:  MAN 324 Typ SNF
Dopuszczenie przez producenta:  MB-Freigabe 325.3
Dopuszczenie przez producenta:  VW-TL-774F (G12+)
Dopuszczenie przez producenta:  DAF 74002
Dopuszczenie przez producenta:  Deutz DQC CB-14
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Płyn chłodniczy

Rodzaje płynów chłodniczych. Przegląd i charakterystyka

Jakie rodzaje płynów chłodniczych znajdziecie na polskim rynku? Przegląd i charakterystyka samochodowych płynów do chłodnic

Rodzajów płynów do chłodnic samochodowych jest więcej, niż większość z nas mogłaby podejrzewać. Warto znać różnice pomiędzy nimi, gdyż prawidłowy dobór płynu jest podstawą dbałości o układ chłodzenia. Na czym różnice te polegają?

czytaj więcej >
FAQ: Płyn chłodniczy - najczęściej zadawane pytania wraz z odpowiedziami

6 najczęściej zadawanych pytań o płyn chłodniczy. Czy potraficie udzielić na nie prawidłowych odpowiedzi?

Kiedy tylko temperatura powietrza zaczyna gwałtownie rosnąć, rośnie również liczba kierowców mających problemy z układem chłodzenia. Jeśli przez ostatnie lata nie dbali zupełnie o krążący w układzie płyn chłodniczy, to właśnie teraz przyjdzie im za to płacić rachunki. Bywa, że naprawdę wysokie.

czytaj więcej >
Jaki płyn do chłodnicy wybrać?

Jaki płyn do chłodnicy wybrać?

Płyn do chłodnicy jest kluczowy dla pracy całego układu chłodzenia. Jego niedobór lub brak może doprowadzić do przegrzania się, a w konsekwencji do awarii jednostki napędowej. Czym zatem powinni kierować się kierowcy przy wyborze płynu chłodniczego?

czytaj więcej >
Płyn chłodniczy w samochodzie - kiedy i jak wymienić?

Płyn chłodniczy w samochodzie. Jaką pełni rolę i w jaki sposób należy go wymieniać?

Jak pokazuje praktyka, trudno o skazany na większe zapomnienie płyn samochodowy niż płyn chłodniczy. Z jakiegoś względu jest on przez wielu kierowców traktowany jak substancja, której nie warto poświęcać najmniejszej uwagi. I tak z reguły dzieje sią aż do momentu, kiedy nadmiernie przepracowany płyn zacznie przeżerać się przez układ chłodzenia lub kiedy straci ostatecznie swoje właściwości, zamarznie i rozsadzi blok silnika. Tylko że wówczas jest już trochę za późno na refleksję.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze