Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła GENERAL RICAMBI do Toyota SUPRA (_A8_) 3.0 i Bi-Turbo (JZA80_) coupe 330KM, 243kW, benzyna (1993.05 - 2002.07)

Piasta koła A.B.S. Toyota SUPRA (_A8_) 3.0 i Bi-Turbo (JZA80_) coupe 330KM, 243kW, benzyna (1993.05 - 2002.07) A.B.S.
Piasta koła ACKOJA Toyota SUPRA (_A8_) 3.0 i Bi-Turbo (JZA80_) coupe 330KM, 243kW, benzyna (1993.05 - 2002.07) ACKOJA
Piasta koła ASHIKA Toyota SUPRA (_A8_) 3.0 i Bi-Turbo (JZA80_) coupe 330KM, 243kW, benzyna (1993.05 - 2002.07) ASHIKA
Piasta koła BENDIX Toyota SUPRA (_A8_) 3.0 i Bi-Turbo (JZA80_) coupe 330KM, 243kW, benzyna (1993.05 - 2002.07) BENDIX
Piasta koła BLUE PRINT Toyota SUPRA (_A8_) 3.0 i Bi-Turbo (JZA80_) coupe 330KM, 243kW, benzyna (1993.05 - 2002.07) BLUE PRINT
Piasta koła BORG & BECK Toyota SUPRA (_A8_) 3.0 i Bi-Turbo (JZA80_) coupe 330KM, 243kW, benzyna (1993.05 - 2002.07) BORG & BECK
Piasta koła BREDA LORETT Toyota SUPRA (_A8_) 3.0 i Bi-Turbo (JZA80_) coupe 330KM, 243kW, benzyna (1993.05 - 2002.07) BREDA LORETT
Piasta koła BTA Toyota SUPRA (_A8_) 3.0 i Bi-Turbo (JZA80_) coupe 330KM, 243kW, benzyna (1993.05 - 2002.07) BTA
Piasta koła DOKUJI Toyota SUPRA (_A8_) 3.0 i Bi-Turbo (JZA80_) coupe 330KM, 243kW, benzyna (1993.05 - 2002.07) DOKUJI
Piasta koła DRIVE + Toyota SUPRA (_A8_) 3.0 i Bi-Turbo (JZA80_) coupe 330KM, 243kW, benzyna (1993.05 - 2002.07) DRIVE +
Piasta koła FAG Toyota SUPRA (_A8_) 3.0 i Bi-Turbo (JZA80_) coupe 330KM, 243kW, benzyna (1993.05 - 2002.07) FAG
Piasta koła FEBEST Toyota SUPRA (_A8_) 3.0 i Bi-Turbo (JZA80_) coupe 330KM, 243kW, benzyna (1993.05 - 2002.07) FEBEST
Piasta koła FLENNOR Toyota SUPRA (_A8_) 3.0 i Bi-Turbo (JZA80_) coupe 330KM, 243kW, benzyna (1993.05 - 2002.07) FLENNOR
Piasta koła GENERAL RICAMBI Toyota SUPRA (_A8_) 3.0 i Bi-Turbo (JZA80_) coupe 330KM, 243kW, benzyna (1993.05 - 2002.07) GENERAL RICAMBI
Piasta koła HART Toyota SUPRA (_A8_) 3.0 i Bi-Turbo (JZA80_) coupe 330KM, 243kW, benzyna (1993.05 - 2002.07) HART
Piasta koła HERTH+BUSS JAKOPARTS Toyota SUPRA (_A8_) 3.0 i Bi-Turbo (JZA80_) coupe 330KM, 243kW, benzyna (1993.05 - 2002.07) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Piasta koła IPD Toyota SUPRA (_A8_) 3.0 i Bi-Turbo (JZA80_) coupe 330KM, 243kW, benzyna (1993.05 - 2002.07) IPD
Piasta koła JAPANPARTS Toyota SUPRA (_A8_) 3.0 i Bi-Turbo (JZA80_) coupe 330KM, 243kW, benzyna (1993.05 - 2002.07) JAPANPARTS
Piasta koła JAPKO Toyota SUPRA (_A8_) 3.0 i Bi-Turbo (JZA80_) coupe 330KM, 243kW, benzyna (1993.05 - 2002.07) JAPKO
Piasta koła KAVO PARTS Toyota SUPRA (_A8_) 3.0 i Bi-Turbo (JZA80_) coupe 330KM, 243kW, benzyna (1993.05 - 2002.07) KAVO PARTS
Piasta koła KOYO Toyota SUPRA (_A8_) 3.0 i Bi-Turbo (JZA80_) coupe 330KM, 243kW, benzyna (1993.05 - 2002.07) KOYO
Piasta koła LUCAS Toyota SUPRA (_A8_) 3.0 i Bi-Turbo (JZA80_) coupe 330KM, 243kW, benzyna (1993.05 - 2002.07) LUCAS
Piasta koła MAPCO Toyota SUPRA (_A8_) 3.0 i Bi-Turbo (JZA80_) coupe 330KM, 243kW, benzyna (1993.05 - 2002.07) MAPCO
Piasta koła MOOG Toyota SUPRA (_A8_) 3.0 i Bi-Turbo (JZA80_) coupe 330KM, 243kW, benzyna (1993.05 - 2002.07) MOOG
Piasta koła NIPPARTS Toyota SUPRA (_A8_) 3.0 i Bi-Turbo (JZA80_) coupe 330KM, 243kW, benzyna (1993.05 - 2002.07) NIPPARTS
Piasta koła NK Toyota SUPRA (_A8_) 3.0 i Bi-Turbo (JZA80_) coupe 330KM, 243kW, benzyna (1993.05 - 2002.07) NK
Piasta koła NPS Toyota SUPRA (_A8_) 3.0 i Bi-Turbo (JZA80_) coupe 330KM, 243kW, benzyna (1993.05 - 2002.07) NPS
Piasta koła NSK Toyota SUPRA (_A8_) 3.0 i Bi-Turbo (JZA80_) coupe 330KM, 243kW, benzyna (1993.05 - 2002.07) NSK
Piasta koła NTY Toyota SUPRA (_A8_) 3.0 i Bi-Turbo (JZA80_) coupe 330KM, 243kW, benzyna (1993.05 - 2002.07) NTY
Piasta koła OPTIMAL Toyota SUPRA (_A8_) 3.0 i Bi-Turbo (JZA80_) coupe 330KM, 243kW, benzyna (1993.05 - 2002.07) OPTIMAL
Piasta koła RUVILLE Toyota SUPRA (_A8_) 3.0 i Bi-Turbo (JZA80_) coupe 330KM, 243kW, benzyna (1993.05 - 2002.07) RUVILLE
Piasta koła SBS Toyota SUPRA (_A8_) 3.0 i Bi-Turbo (JZA80_) coupe 330KM, 243kW, benzyna (1993.05 - 2002.07) SBS
Piasta koła SERVICE PARTS Toyota SUPRA (_A8_) 3.0 i Bi-Turbo (JZA80_) coupe 330KM, 243kW, benzyna (1993.05 - 2002.07) SERVICE PARTS
Piasta koła SKF Toyota SUPRA (_A8_) 3.0 i Bi-Turbo (JZA80_) coupe 330KM, 243kW, benzyna (1993.05 - 2002.07) SKF
Piasta koła SNR Toyota SUPRA (_A8_) 3.0 i Bi-Turbo (JZA80_) coupe 330KM, 243kW, benzyna (1993.05 - 2002.07) SNR
Piasta koła TRISCAN Toyota SUPRA (_A8_) 3.0 i Bi-Turbo (JZA80_) coupe 330KM, 243kW, benzyna (1993.05 - 2002.07) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:GENERAL RICAMBI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GENERAL RICAMBI
0 (0)
Kod produktu:
WB0214
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
WB0214
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Średnica wewnętrzna [mm]:  43
Średnica zewnętrzna [mm]:  80
Szerokość [mm]:  45
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Tanie piasty koła w iParts.pl!

Piasta koła

Piasta koła w samochodzie to jeden z podstawowych elementów konstrukcji koła. Bez piasty żadne auto nie ruszy nawet z miejsca, ponieważ to ona łączy koło z całą konstrukcją pojazdu. Jakiekolwiek uszkodzenie lub awaria piasty może okazać się bardzo niebezpieczna, dlatego też dbanie o odpowiedni stan techniczny tego ...

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze