Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła FAG do Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 2.0 dCi 150 (FGMU) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie)

Piasta koła A.B.S. Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 2.0 dCi 150 (FGMU) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) A.B.S.
Piasta koła DAYCO Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 2.0 dCi 150 (FGMU) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) DAYCO
Piasta koła FAG Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 2.0 dCi 150 (FGMU) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) FAG
Piasta koła KAWE Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 2.0 dCi 150 (FGMU) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) KAWE
Piasta koła NK Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 2.0 dCi 150 (FGMU) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) NK
Piasta koła OPTIMAL Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 2.0 dCi 150 (FGMU) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 2.0 dCi 150 (FGMU) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 2.0 dCi 150 (FGMU) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) RUVILLE
Piasta koła SKF Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 2.0 dCi 150 (FGMU) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) SKF
Piasta koła TRISCAN Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 2.0 dCi 150 (FGMU) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:FAG

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FAG
5.0 (22)
Kod produktu:
713 6451 90
dostępny
5.0 (22)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAG
Kod:
713 6451 90
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Fotografia odpowiada zakresowi dostawy
Średnica zewnętrzna [mm]:  143,00
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  67,80
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  95,00
Szerokość 2 [mm]:  40,70
Do 100 dni na zwrot
440,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Piasta koła

Porady z kategorii: Piasta koła

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Tanie piasty koła w iParts.pl!

Piasta koła

Piasta koła w samochodzie to jeden z podstawowych elementów konstrukcji koła. Bez piasty żadne auto nie ruszy nawet z miejsca, ponieważ to ona łączy koło z całą konstrukcją pojazdu. Jakiekolwiek uszkodzenie lub awaria piasty może okazać się bardzo niebezpieczna, dlatego też dbanie o odpowiedni stan techniczny tego ...

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze