Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła BORG & BECK do Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 98KM, 72kW, benzyna (1994.08 - 1996.09)

Piasta koła A.B.S. Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 98KM, 72kW, benzyna (1994.08 - 1996.09) A.B.S.
Piasta koła BENDIX Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 98KM, 72kW, benzyna (1994.08 - 1996.09) BENDIX
Piasta koła BORG & BECK Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 98KM, 72kW, benzyna (1994.08 - 1996.09) BORG & BECK
Piasta koła BTA Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 98KM, 72kW, benzyna (1994.08 - 1996.09) BTA
Piasta koła FAG Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 98KM, 72kW, benzyna (1994.08 - 1996.09) FAG
Piasta koła FLENNOR Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 98KM, 72kW, benzyna (1994.08 - 1996.09) FLENNOR
Piasta koła HART Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 98KM, 72kW, benzyna (1994.08 - 1996.09) HART
Piasta koła HERTH+BUSS JAKOPARTS Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 98KM, 72kW, benzyna (1994.08 - 1996.09) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Piasta koła IPD Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 98KM, 72kW, benzyna (1994.08 - 1996.09) IPD
Piasta koła KAWE Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 98KM, 72kW, benzyna (1994.08 - 1996.09) KAWE
Piasta koła LUCAS Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 98KM, 72kW, benzyna (1994.08 - 1996.09) LUCAS
Piasta koła MAPCO Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 98KM, 72kW, benzyna (1994.08 - 1996.09) MAPCO
Piasta koła METALCAUCHO Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 98KM, 72kW, benzyna (1994.08 - 1996.09) METALCAUCHO
Piasta koła MEYLE Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 98KM, 72kW, benzyna (1994.08 - 1996.09) MEYLE
Piasta koła MOOG Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 98KM, 72kW, benzyna (1994.08 - 1996.09) MOOG
Piasta koła NIPPARTS Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 98KM, 72kW, benzyna (1994.08 - 1996.09) NIPPARTS
Piasta koła NK Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 98KM, 72kW, benzyna (1994.08 - 1996.09) NK
Piasta koła NPS Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 98KM, 72kW, benzyna (1994.08 - 1996.09) NPS
Piasta koła OPTIMAL Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 98KM, 72kW, benzyna (1994.08 - 1996.09) OPTIMAL
Piasta koła OYODO Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 98KM, 72kW, benzyna (1994.08 - 1996.09) OYODO
Piasta koła QUINTON HAZELL Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 98KM, 72kW, benzyna (1994.08 - 1996.09) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 98KM, 72kW, benzyna (1994.08 - 1996.09) RUVILLE
Piasta koła SBS Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 98KM, 72kW, benzyna (1994.08 - 1996.09) SBS
Piasta koła SNR Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 98KM, 72kW, benzyna (1994.08 - 1996.09) SNR
Piasta koła TRISCAN Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 98KM, 72kW, benzyna (1994.08 - 1996.09) TRISCAN
Piasta koła VAICO Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 98KM, 72kW, benzyna (1994.08 - 1996.09) VAICO
Piasta koła VEMO Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 98KM, 72kW, benzyna (1994.08 - 1996.09) VEMO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:BORG & BECK

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORG & BECK
0 (0)
Kod produktu:
BWK230
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BWK230
Szerokość 1 [mm]:  20
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  80
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  40
Do 100 dni na zwrot
BORG & BECK
0 (0)
Kod produktu:
BWK695
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BWK695
Szerokość 1 [mm]:  18
Szerokość 2 [mm]:  18,5
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  65
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  50
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  35
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  21,5
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Tanie piasty koła w iParts.pl!

Piasta koła

Piasta koła w samochodzie to jeden z podstawowych elementów konstrukcji koła. Bez piasty żadne auto nie ruszy nawet z miejsca, ponieważ to ona łączy koło z całą konstrukcją pojazdu. Jakiekolwiek uszkodzenie lub awaria piasty może okazać się bardzo niebezpieczna, dlatego też dbanie o odpowiedni stan techniczny tego ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze