Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła BREDA LORETT BREDA LORETT do Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07)

Piasta koła A.B.S. Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) A.B.S.
Piasta koła ACKOJA Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) ACKOJA
Piasta koła ASHIKA Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) ASHIKA
Piasta koła BENDIX Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) BENDIX
Piasta koła BORG & BECK Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) BORG & BECK
Piasta koła BREDA LORETT Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) BREDA LORETT
Piasta koła BTA Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) BTA
Piasta koła FAG Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) FAG
Piasta koła FLENNOR Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) FLENNOR
Piasta koła HART Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) HART
Piasta koła HERTH+BUSS JAKOPARTS Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Piasta koła IJS GROUP Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) IJS GROUP
Piasta koła IPD Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) IPD
Piasta koła JAPANPARTS Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) JAPANPARTS
Piasta koła JAPKO Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) JAPKO
Piasta koła KAVO PARTS Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) KAVO PARTS
Piasta koła KAWE Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) KAWE
Piasta koła LUCAS Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) LUCAS
Piasta koła MOOG Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) MOOG
Piasta koła NIPPARTS Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) NIPPARTS
Piasta koła NK Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) NK
Piasta koła NPS Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) NPS
Piasta koła OPTIMAL Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) RUVILLE
Piasta koła SBS Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) SBS
Piasta koła SKF Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) SKF
Piasta koła SNR Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) SNR
Piasta koła TRISCAN Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:BREDA LORETT
Producent:BREDA LORETT

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BREDA LORETT
0 (0)
Kod produktu:
KRT1598
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BREDA LORETT
Kod:
KRT1598
Średnica zewnętrzna [mm]:  39,88
Średnica zewnętrzna [mm]:  50,29
Średnica wewnętrzna [mm]:  17,46
Średnica wewnętrzna [mm]:  29
Szerokość [mm]:  14,61
Szerokość [mm]:  14,73
Do 100 dni na zwrot
BREDA LORETT
0 (0)
Kod produktu:
KRT7011
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BREDA LORETT
Kod:
KRT7011
Średnica zewnętrzna [mm]:  39,88
Średnica zewnętrzna [mm]:  50,29
Średnica wewnętrzna [mm]:  17,46
Średnica wewnętrzna [mm]:  26,99
Szerokość [mm]:  14,61
Szerokość [mm]:  14,73
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Piasta koła

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze