Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła BREDA LORETT BREDA LORETT do Nissan 300ZX (Z32) 3.0 Twin Turbo coupe 283KM, 208kW, benzyna (1990.05 - 1995.09)

Piasta koła A.B.S. Nissan 300ZX (Z32) 3.0 Twin Turbo coupe 283KM, 208kW, benzyna (1990.05 - 1995.09) A.B.S.
Piasta koła ACKOJA Nissan 300ZX (Z32) 3.0 Twin Turbo coupe 283KM, 208kW, benzyna (1990.05 - 1995.09) ACKOJA
Piasta koła ASHIKA Nissan 300ZX (Z32) 3.0 Twin Turbo coupe 283KM, 208kW, benzyna (1990.05 - 1995.09) ASHIKA
Piasta koła BENDIX Nissan 300ZX (Z32) 3.0 Twin Turbo coupe 283KM, 208kW, benzyna (1990.05 - 1995.09) BENDIX
Piasta koła BLUE PRINT Nissan 300ZX (Z32) 3.0 Twin Turbo coupe 283KM, 208kW, benzyna (1990.05 - 1995.09) BLUE PRINT
Piasta koła BORG & BECK Nissan 300ZX (Z32) 3.0 Twin Turbo coupe 283KM, 208kW, benzyna (1990.05 - 1995.09) BORG & BECK
Piasta koła BREDA LORETT Nissan 300ZX (Z32) 3.0 Twin Turbo coupe 283KM, 208kW, benzyna (1990.05 - 1995.09) BREDA LORETT
Piasta koła DOKUJI Nissan 300ZX (Z32) 3.0 Twin Turbo coupe 283KM, 208kW, benzyna (1990.05 - 1995.09) DOKUJI
Piasta koła FAG Nissan 300ZX (Z32) 3.0 Twin Turbo coupe 283KM, 208kW, benzyna (1990.05 - 1995.09) FAG
Piasta koła FEBEST Nissan 300ZX (Z32) 3.0 Twin Turbo coupe 283KM, 208kW, benzyna (1990.05 - 1995.09) FEBEST
Piasta koła FLENNOR Nissan 300ZX (Z32) 3.0 Twin Turbo coupe 283KM, 208kW, benzyna (1990.05 - 1995.09) FLENNOR
Piasta koła HART Nissan 300ZX (Z32) 3.0 Twin Turbo coupe 283KM, 208kW, benzyna (1990.05 - 1995.09) HART
Piasta koła HERTH+BUSS JAKOPARTS Nissan 300ZX (Z32) 3.0 Twin Turbo coupe 283KM, 208kW, benzyna (1990.05 - 1995.09) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Piasta koła IJS GROUP Nissan 300ZX (Z32) 3.0 Twin Turbo coupe 283KM, 208kW, benzyna (1990.05 - 1995.09) IJS GROUP
Piasta koła IPD Nissan 300ZX (Z32) 3.0 Twin Turbo coupe 283KM, 208kW, benzyna (1990.05 - 1995.09) IPD
Piasta koła JAPANPARTS Nissan 300ZX (Z32) 3.0 Twin Turbo coupe 283KM, 208kW, benzyna (1990.05 - 1995.09) JAPANPARTS
Piasta koła JAPKO Nissan 300ZX (Z32) 3.0 Twin Turbo coupe 283KM, 208kW, benzyna (1990.05 - 1995.09) JAPKO
Piasta koła KAWE Nissan 300ZX (Z32) 3.0 Twin Turbo coupe 283KM, 208kW, benzyna (1990.05 - 1995.09) KAWE
Piasta koła LUCAS Nissan 300ZX (Z32) 3.0 Twin Turbo coupe 283KM, 208kW, benzyna (1990.05 - 1995.09) LUCAS
Piasta koła MAPCO Nissan 300ZX (Z32) 3.0 Twin Turbo coupe 283KM, 208kW, benzyna (1990.05 - 1995.09) MAPCO
Piasta koła METALCAUCHO Nissan 300ZX (Z32) 3.0 Twin Turbo coupe 283KM, 208kW, benzyna (1990.05 - 1995.09) METALCAUCHO
Piasta koła MOOG Nissan 300ZX (Z32) 3.0 Twin Turbo coupe 283KM, 208kW, benzyna (1990.05 - 1995.09) MOOG
Piasta koła NIPPARTS Nissan 300ZX (Z32) 3.0 Twin Turbo coupe 283KM, 208kW, benzyna (1990.05 - 1995.09) NIPPARTS
Piasta koła NK Nissan 300ZX (Z32) 3.0 Twin Turbo coupe 283KM, 208kW, benzyna (1990.05 - 1995.09) NK
Piasta koła NPS Nissan 300ZX (Z32) 3.0 Twin Turbo coupe 283KM, 208kW, benzyna (1990.05 - 1995.09) NPS
Piasta koła OEM Nissan 300ZX (Z32) 3.0 Twin Turbo coupe 283KM, 208kW, benzyna (1990.05 - 1995.09) OEM
Piasta koła OPTIMAL Nissan 300ZX (Z32) 3.0 Twin Turbo coupe 283KM, 208kW, benzyna (1990.05 - 1995.09) OPTIMAL
Piasta koła RUVILLE Nissan 300ZX (Z32) 3.0 Twin Turbo coupe 283KM, 208kW, benzyna (1990.05 - 1995.09) RUVILLE
Piasta koła SBS Nissan 300ZX (Z32) 3.0 Twin Turbo coupe 283KM, 208kW, benzyna (1990.05 - 1995.09) SBS
Piasta koła SKF Nissan 300ZX (Z32) 3.0 Twin Turbo coupe 283KM, 208kW, benzyna (1990.05 - 1995.09) SKF
Piasta koła SNR Nissan 300ZX (Z32) 3.0 Twin Turbo coupe 283KM, 208kW, benzyna (1990.05 - 1995.09) SNR
Piasta koła TRISCAN Nissan 300ZX (Z32) 3.0 Twin Turbo coupe 283KM, 208kW, benzyna (1990.05 - 1995.09) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:BREDA LORETT
Producent:BREDA LORETT

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BREDA LORETT
0 (0)
Kod produktu:
KRT7025
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BREDA LORETT
Kod:
KRT7025
Szerokość [mm]:  43
Średnica wewnętrzna [mm]:  38
Średnica zewnętrzna [mm]:  76
Szerokość 2 [mm]:  40
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Piasta koła

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze