Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła do Mitsubishi GALANT VII sedan (E5_A, E7_A, E8_A) 2.0 sedan 136KM, 100kW, benzyna (1992.11 - 1996.08)

Piasta koła NTY Mitsubishi GALANT VII sedan (E5_A, E7_A, E8_A) 2.0 sedan 136KM, 100kW, benzyna (1992.11 - 1996.08) NTY
Piasta koła OPTIMAL Mitsubishi GALANT VII sedan (E5_A, E7_A, E8_A) 2.0 sedan 136KM, 100kW, benzyna (1992.11 - 1996.08) OPTIMAL
Piasta koła VEMO Mitsubishi GALANT VII sedan (E5_A, E7_A, E8_A) 2.0 sedan 136KM, 100kW, benzyna (1992.11 - 1996.08) VEMO
Piasta koła A.B.S. Mitsubishi GALANT VII sedan (E5_A, E7_A, E8_A) 2.0 sedan 136KM, 100kW, benzyna (1992.11 - 1996.08) A.B.S.
Piasta koła ACKOJA Mitsubishi GALANT VII sedan (E5_A, E7_A, E8_A) 2.0 sedan 136KM, 100kW, benzyna (1992.11 - 1996.08) ACKOJA
Piasta koła FEBEST Mitsubishi GALANT VII sedan (E5_A, E7_A, E8_A) 2.0 sedan 136KM, 100kW, benzyna (1992.11 - 1996.08) FEBEST
Piasta koła HART Mitsubishi GALANT VII sedan (E5_A, E7_A, E8_A) 2.0 sedan 136KM, 100kW, benzyna (1992.11 - 1996.08) HART
Piasta koła KAMOKA Mitsubishi GALANT VII sedan (E5_A, E7_A, E8_A) 2.0 sedan 136KM, 100kW, benzyna (1992.11 - 1996.08) KAMOKA
Piasta koła KAVO PARTS Mitsubishi GALANT VII sedan (E5_A, E7_A, E8_A) 2.0 sedan 136KM, 100kW, benzyna (1992.11 - 1996.08) KAVO PARTS
Piasta koła KAWE Mitsubishi GALANT VII sedan (E5_A, E7_A, E8_A) 2.0 sedan 136KM, 100kW, benzyna (1992.11 - 1996.08) KAWE
Piasta koła MAXGEAR Mitsubishi GALANT VII sedan (E5_A, E7_A, E8_A) 2.0 sedan 136KM, 100kW, benzyna (1992.11 - 1996.08) MAXGEAR
Piasta koła MOOG Mitsubishi GALANT VII sedan (E5_A, E7_A, E8_A) 2.0 sedan 136KM, 100kW, benzyna (1992.11 - 1996.08) MOOG
Piasta koła NIPPARTS Mitsubishi GALANT VII sedan (E5_A, E7_A, E8_A) 2.0 sedan 136KM, 100kW, benzyna (1992.11 - 1996.08) NIPPARTS
Piasta koła NPS Mitsubishi GALANT VII sedan (E5_A, E7_A, E8_A) 2.0 sedan 136KM, 100kW, benzyna (1992.11 - 1996.08) NPS
Piasta koła QFIX Mitsubishi GALANT VII sedan (E5_A, E7_A, E8_A) 2.0 sedan 136KM, 100kW, benzyna (1992.11 - 1996.08) QFIX
Piasta koła SNR Mitsubishi GALANT VII sedan (E5_A, E7_A, E8_A) 2.0 sedan 136KM, 100kW, benzyna (1992.11 - 1996.08) SNR
Piasta koła TRISCAN Mitsubishi GALANT VII sedan (E5_A, E7_A, E8_A) 2.0 sedan 136KM, 100kW, benzyna (1992.11 - 1996.08) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

31 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NPS
5.0 (1)
Kod produktu:
M470I29
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NPS
Kod:
M470I29
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Szerokość [mm]:  43,0
Średnica wewnętrzna [mm]:  39,0
Średnica zewnętrzna [mm]:  84,0
Liczba otworów do mocowania:  4
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Piasta koła

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze