Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła DENCKERMANN do Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 208 D 2.3 Skrzynia 82KM, 60kW, olej napędowy (1988.10 - 1996.02)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła MASTER-SPORT GERMANY Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 208 D 2.3 Skrzynia 82KM, 60kW, olej napędowy (1988.10 - 1996.02) MASTER-SPORT GERMANY
Piasta koła A.B.S. Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 208 D 2.3 Skrzynia 82KM, 60kW, olej napędowy (1988.10 - 1996.02) A.B.S.
Piasta koła ABAKUS Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 208 D 2.3 Skrzynia 82KM, 60kW, olej napędowy (1988.10 - 1996.02) ABAKUS
Piasta koła AL-KO Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 208 D 2.3 Skrzynia 82KM, 60kW, olej napędowy (1988.10 - 1996.02) AL-KO
Piasta koła AUTLOG Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 208 D 2.3 Skrzynia 82KM, 60kW, olej napędowy (1988.10 - 1996.02) AUTLOG
Piasta koła AUTOMEGA Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 208 D 2.3 Skrzynia 82KM, 60kW, olej napędowy (1988.10 - 1996.02) AUTOMEGA
Piasta koła BENDIX Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 208 D 2.3 Skrzynia 82KM, 60kW, olej napędowy (1988.10 - 1996.02) BENDIX
Piasta koła BORG & BECK Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 208 D 2.3 Skrzynia 82KM, 60kW, olej napędowy (1988.10 - 1996.02) BORG & BECK
Piasta koła BREDA LORETT Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 208 D 2.3 Skrzynia 82KM, 60kW, olej napędowy (1988.10 - 1996.02) BREDA LORETT
Piasta koła BTA Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 208 D 2.3 Skrzynia 82KM, 60kW, olej napędowy (1988.10 - 1996.02) BTA
Piasta koła COMLINE Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 208 D 2.3 Skrzynia 82KM, 60kW, olej napędowy (1988.10 - 1996.02) COMLINE
Piasta koła DENCKERMANN Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 208 D 2.3 Skrzynia 82KM, 60kW, olej napędowy (1988.10 - 1996.02) DENCKERMANN
Piasta koła DR!VE+ Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 208 D 2.3 Skrzynia 82KM, 60kW, olej napędowy (1988.10 - 1996.02) DR!VE+
Piasta koła DT SPARE PARTS Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 208 D 2.3 Skrzynia 82KM, 60kW, olej napędowy (1988.10 - 1996.02) DT SPARE PARTS
Piasta koła FAG Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 208 D 2.3 Skrzynia 82KM, 60kW, olej napędowy (1988.10 - 1996.02) FAG
Piasta koła FLENNOR Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 208 D 2.3 Skrzynia 82KM, 60kW, olej napędowy (1988.10 - 1996.02) FLENNOR
Piasta koła GENERAL RICAMBI Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 208 D 2.3 Skrzynia 82KM, 60kW, olej napędowy (1988.10 - 1996.02) GENERAL RICAMBI
Piasta koła GSP Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 208 D 2.3 Skrzynia 82KM, 60kW, olej napędowy (1988.10 - 1996.02) GSP
Piasta koła HART Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 208 D 2.3 Skrzynia 82KM, 60kW, olej napędowy (1988.10 - 1996.02) HART
Piasta koła IJS GROUP Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 208 D 2.3 Skrzynia 82KM, 60kW, olej napędowy (1988.10 - 1996.02) IJS GROUP
Piasta koła IPARTS Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 208 D 2.3 Skrzynia 82KM, 60kW, olej napędowy (1988.10 - 1996.02) IPARTS
Piasta koła IPD Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 208 D 2.3 Skrzynia 82KM, 60kW, olej napędowy (1988.10 - 1996.02) IPD
Piasta koła JP GROUP Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 208 D 2.3 Skrzynia 82KM, 60kW, olej napędowy (1988.10 - 1996.02) JP GROUP
Piasta koła KAWE Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 208 D 2.3 Skrzynia 82KM, 60kW, olej napędowy (1988.10 - 1996.02) KAWE
Piasta koła KRAFT AUTOMOTIVE Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 208 D 2.3 Skrzynia 82KM, 60kW, olej napędowy (1988.10 - 1996.02) KRAFT AUTOMOTIVE
Piasta koła LUCAS Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 208 D 2.3 Skrzynia 82KM, 60kW, olej napędowy (1988.10 - 1996.02) LUCAS
Piasta koła MAPCO Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 208 D 2.3 Skrzynia 82KM, 60kW, olej napędowy (1988.10 - 1996.02) MAPCO
Piasta koła MAXGEAR Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 208 D 2.3 Skrzynia 82KM, 60kW, olej napędowy (1988.10 - 1996.02) MAXGEAR
Piasta koła MEYLE Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 208 D 2.3 Skrzynia 82KM, 60kW, olej napędowy (1988.10 - 1996.02) MEYLE
Piasta koła MOOG Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 208 D 2.3 Skrzynia 82KM, 60kW, olej napędowy (1988.10 - 1996.02) MOOG
Piasta koła NK Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 208 D 2.3 Skrzynia 82KM, 60kW, olej napędowy (1988.10 - 1996.02) NK
Piasta koła NSK Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 208 D 2.3 Skrzynia 82KM, 60kW, olej napędowy (1988.10 - 1996.02) NSK
Piasta koła OPTIMAL Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 208 D 2.3 Skrzynia 82KM, 60kW, olej napędowy (1988.10 - 1996.02) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 208 D 2.3 Skrzynia 82KM, 60kW, olej napędowy (1988.10 - 1996.02) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 208 D 2.3 Skrzynia 82KM, 60kW, olej napędowy (1988.10 - 1996.02) RUVILLE
Piasta koła SBS Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 208 D 2.3 Skrzynia 82KM, 60kW, olej napędowy (1988.10 - 1996.02) SBS
Piasta koła SIDAT Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 208 D 2.3 Skrzynia 82KM, 60kW, olej napędowy (1988.10 - 1996.02) SIDAT
Piasta koła SKF Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 208 D 2.3 Skrzynia 82KM, 60kW, olej napędowy (1988.10 - 1996.02) SKF
Piasta koła SNR Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 208 D 2.3 Skrzynia 82KM, 60kW, olej napędowy (1988.10 - 1996.02) SNR
Piasta koła TIMKEN Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 208 D 2.3 Skrzynia 82KM, 60kW, olej napędowy (1988.10 - 1996.02) TIMKEN
Piasta koła TRISCAN Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 208 D 2.3 Skrzynia 82KM, 60kW, olej napędowy (1988.10 - 1996.02) TRISCAN
Piasta koła TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 208 D 2.3 Skrzynia 82KM, 60kW, olej napędowy (1988.10 - 1996.02) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Piasta koła VAICO Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 208 D 2.3 Skrzynia 82KM, 60kW, olej napędowy (1988.10 - 1996.02) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:DENCKERMANN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DENCKERMANN
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
W413005
dostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DENCKERMANN
Kod:
W413005
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  65
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  50
Szerokość 1 [mm]:  19,2
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  21,4
Szerokość 2 [mm]:  18,6
Szerokość 2 [mm]:  18.6
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 94,00 zł
39,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze