Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła SNR do Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02)

Piasta koła FAG Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) FAG
Piasta koła FEBI BILSTEIN Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) FEBI BILSTEIN
Piasta koła BENDIX Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) BENDIX
Piasta koła BTA Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) BTA
Piasta koła FEBEST Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) FEBEST
Piasta koła GENERAL RICAMBI Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) GENERAL RICAMBI
Piasta koła HART Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) HART
Piasta koła IJS GROUP Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) IJS GROUP
Piasta koła IPARTS Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) IPARTS
Piasta koła IPD Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) IPD
Piasta koła JPN Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) JPN
Piasta koła MAXGEAR Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) MAXGEAR
Piasta koła METZGER Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) METZGER
Piasta koła MOOG Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) MOOG
Piasta koła NPS Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) NPS
Piasta koła NTY Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) NTY
Piasta koła OPTIMAL Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) OPTIMAL
Piasta koła QFIX Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) QFIX
Piasta koła RUVILLE Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) RUVILLE
Piasta koła SASIC Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) SASIC
Piasta koła SKV GERMANY Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) SKV GERMANY
Piasta koła SNR Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) SNR
Piasta koła SWAG Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) SWAG
Piasta koła TOPRAN Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) TOPRAN
Piasta koła VAICO Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:SNR

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SNR
5.0 (3)
Kod produktu:
R159.19
dostępny
5.0 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SNR
Kod:
R159.19
Jednostka:
szt
Moment dokrecenia [Nm]:  185
Masa [g]:  485
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  52
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  25
Szerokość 1 [mm]:  37
Do 100 dni na zwrot
78,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SNR
5.0 (3)
Kod produktu:
R159.14
dostępny
5.0 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SNR
Kod:
R159.14
Jednostka:
szt
Moment dokrecenia [Nm]:  250
Masa [g]:  655
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  72
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  35
Szerokość 1 [mm]:  33
Do 100 dni na zwrot
93,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SNR
5.0 (3)
Kod produktu:
R166.13
dostępny
5.0 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SNR
Kod:
R166.13
Jednostka:
szt
Moment dokrecenia [Nm]:  325
Masa [g]:  905
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  41
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  41,985
Szerokość 1 [mm]:  36
Do 100 dni na zwrot
100,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SNR
5.0 (3)
Kod produktu:
R166.33
dostępny
5.0 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SNR
Kod:
R166.33
Jednostka:
szt
Masa [g]:  550
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  52
Szerokość 1 [mm]:  42
Do 100 dni na zwrot
120,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SNR
5.0 (3)
Kod produktu:
R159.40
dostępny
5.0 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SNR
Kod:
R159.40
Jednostka:
szt
Masa [g]:  2151
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  129,1
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  24,973
Szerokość 1 [mm]:  59,2
Ilość otworów:  4
Ilość biegunów:  29
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z kołem zębatym
Do 100 dni na zwrot
366,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SNR
5.0 (3)
Kod produktu:
R159.29
niedostępny
5.0 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SNR
Kod:
R159.29
Jednostka:
szt
Masa [g]:  1876
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  129,1
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  24,973
Szerokość 1 [mm]:  59
Ilość otworów:  4
Ilość biegunów:  29
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z kołem zębatym
Do 100 dni na zwrot
233,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >

Tanie piasty koła w iParts.pl!

Piasta koła

Piasta koła w samochodzie to jeden z podstawowych elementów konstrukcji koła. Bez piasty żadne auto nie ruszy nawet z miejsca, ponieważ to ona łączy koło z całą konstrukcją pojazdu. Jakiekolwiek uszkodzenie lub awaria piasty może okazać się bardzo niebezpieczna, dlatego też dbanie o odpowiedni stan techniczny tego ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze