Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Mechanizm różnicowy FEBI BILSTEIN do Peugeot 508 I (8D_) 1.6 THP sedan 165KM, 121kW, benzyna (2011.09 - 2018.12)

Mechanizm różnicowy FEBI BILSTEIN Peugeot 508 I (8D_) 1.6 THP sedan 165KM, 121kW, benzyna (2011.09 - 2018.12) FEBI BILSTEIN
Mechanizm różnicowy CORTECO Peugeot 508 I (8D_) 1.6 THP sedan 165KM, 121kW, benzyna (2011.09 - 2018.12) CORTECO
Mechanizm różnicowy ELRING Peugeot 508 I (8D_) 1.6 THP sedan 165KM, 121kW, benzyna (2011.09 - 2018.12) ELRING
Mechanizm różnicowy AKRON-MALÒ Peugeot 508 I (8D_) 1.6 THP sedan 165KM, 121kW, benzyna (2011.09 - 2018.12) AKRON-MALÒ
Mechanizm różnicowy FEBEST Peugeot 508 I (8D_) 1.6 THP sedan 165KM, 121kW, benzyna (2011.09 - 2018.12) FEBEST
Mechanizm różnicowy MAL? Peugeot 508 I (8D_) 1.6 THP sedan 165KM, 121kW, benzyna (2011.09 - 2018.12) MAL?
Mechanizm różnicowy METALCAUCHO Peugeot 508 I (8D_) 1.6 THP sedan 165KM, 121kW, benzyna (2011.09 - 2018.12) METALCAUCHO
Mechanizm różnicowy OEM Peugeot 508 I (8D_) 1.6 THP sedan 165KM, 121kW, benzyna (2011.09 - 2018.12) OEM
Mechanizm różnicowy PAYEN Peugeot 508 I (8D_) 1.6 THP sedan 165KM, 121kW, benzyna (2011.09 - 2018.12) PAYEN
Mechanizm różnicowy SASIC Peugeot 508 I (8D_) 1.6 THP sedan 165KM, 121kW, benzyna (2011.09 - 2018.12) SASIC
Mechanizm różnicowy SWAG Peugeot 508 I (8D_) 1.6 THP sedan 165KM, 121kW, benzyna (2011.09 - 2018.12) SWAG
Mechanizm różnicowy TRISCAN Peugeot 508 I (8D_) 1.6 THP sedan 165KM, 121kW, benzyna (2011.09 - 2018.12) TRISCAN
Mechanizm różnicowy VAICO Peugeot 508 I (8D_) 1.6 THP sedan 165KM, 121kW, benzyna (2011.09 - 2018.12) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:FEBI BILSTEIN

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBI BILSTEIN
0 (0)
Kod produktu:
11412
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
11412
Jednostka:
szt
Grubość [mm]:  11,3
Średnica wewnętrzna [mm]:  40,0
Średnica zewnętrzna [mm]:  58,0
Materiał:  ACM (poliakryl-kauczuk)
Lokalizacja w aucie:  Z przodu z lewej
Ciężar [kg]:  0,025
Do 100 dni na zwrot
16,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
0 (0)
Kod produktu:
22448
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
22448
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  11,2
Średnica wewnętrzna [mm]:  25,5
Średnica wewnętrzna [mm]:  28,0
Średnica zewnętrzna [mm]:  47,0
Materiał:  ACM (poliakryl-kauczuk)
Lokalizacja w aucie:  Z przodu po prawej
Ciężar [kg]:  0,02
Do 100 dni na zwrot
20,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
0 (0)
Kod produktu:
173279
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
173279
Jednostka:
szt
Materiał:  ACM (poliakryl-kauczuk)
Lokalizacja w aucie:  Z obu stron
Ciężar [kg]:  0,045
Do 100 dni na zwrot
43,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Mechanizm różnicowy

Porady z kategorii: Mechanizm różnicowy

Awaria mechanizmu różnicowego. Objawy uszkodzenia dyferencjału, najczęstsze usterki

Jak rozpoznać uszkodzenie mechanizmu różnicowego? Jakie objaw daje awaria dyferencjału?

Mechanizm różnicowy to w większości aut podzespół wyróżniający się naprawdę sporą wytrzymałością. Mimo to nawet on nie jest w stanie wytrzymać „zajeżdżania” auta na wszelkie możliwe sposoby. Jak możecie rozpoznać uszkodzenie dyferencjału?

czytaj więcej >
Olej w dyferencjale, w mechanizmie różnicowym. Kiedy i jak wymienić? Na co zwrócić uwagę?

Jak należy postępować z olejem w dyferencjale? Czy, jak i kiedy należy wymieniać olej w mechanizmie różnicowym?

W tylnonapędowych samochodach z lat 80., 90, a nawet młodszych, mamy do czynienia z przekładnią różnicową, czyli tzw. dyferencjałem. W dyferencjale tym znajduje się olej, który zdaniem wielu producentów aut nie podlega obowiązkowi wymiany. Czy to prawda?

czytaj więcej >

Dyferencjał, czyli mechanizm różnicowy w aucie

Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.

Mechanizm ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze