Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łożysko koła BENDIX do Porsche 911 (991) 3.8 Carrera S coupe 400KM, 294kW, benzyna (2011.12 - obecnie)

Łożysko koła A.B.S. Porsche 911 (991) 3.8 Carrera S coupe 400KM, 294kW, benzyna (2011.12 - obecnie) A.B.S.
Łożysko koła BENDIX Porsche 911 (991) 3.8 Carrera S coupe 400KM, 294kW, benzyna (2011.12 - obecnie) BENDIX
Łożysko koła BORG & BECK Porsche 911 (991) 3.8 Carrera S coupe 400KM, 294kW, benzyna (2011.12 - obecnie) BORG & BECK
Łożysko koła FAG Porsche 911 (991) 3.8 Carrera S coupe 400KM, 294kW, benzyna (2011.12 - obecnie) FAG
Łożysko koła FEBEST Porsche 911 (991) 3.8 Carrera S coupe 400KM, 294kW, benzyna (2011.12 - obecnie) FEBEST
Łożysko koła GENERAL RICAMBI Porsche 911 (991) 3.8 Carrera S coupe 400KM, 294kW, benzyna (2011.12 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Łożysko koła GSP Porsche 911 (991) 3.8 Carrera S coupe 400KM, 294kW, benzyna (2011.12 - obecnie) GSP
Łożysko koła HART Porsche 911 (991) 3.8 Carrera S coupe 400KM, 294kW, benzyna (2011.12 - obecnie) HART
Łożysko koła IPD Porsche 911 (991) 3.8 Carrera S coupe 400KM, 294kW, benzyna (2011.12 - obecnie) IPD
Łożysko koła KAWE Porsche 911 (991) 3.8 Carrera S coupe 400KM, 294kW, benzyna (2011.12 - obecnie) KAWE
Łożysko koła MAXGEAR Porsche 911 (991) 3.8 Carrera S coupe 400KM, 294kW, benzyna (2011.12 - obecnie) MAXGEAR
Łożysko koła METZGER Porsche 911 (991) 3.8 Carrera S coupe 400KM, 294kW, benzyna (2011.12 - obecnie) METZGER
Łożysko koła MEYLE Porsche 911 (991) 3.8 Carrera S coupe 400KM, 294kW, benzyna (2011.12 - obecnie) MEYLE
Łożysko koła MOOG Porsche 911 (991) 3.8 Carrera S coupe 400KM, 294kW, benzyna (2011.12 - obecnie) MOOG
Łożysko koła NK Porsche 911 (991) 3.8 Carrera S coupe 400KM, 294kW, benzyna (2011.12 - obecnie) NK
Łożysko koła OPTIMAL Porsche 911 (991) 3.8 Carrera S coupe 400KM, 294kW, benzyna (2011.12 - obecnie) OPTIMAL
Łożysko koła RUVILLE Porsche 911 (991) 3.8 Carrera S coupe 400KM, 294kW, benzyna (2011.12 - obecnie) RUVILLE
Łożysko koła SNR Porsche 911 (991) 3.8 Carrera S coupe 400KM, 294kW, benzyna (2011.12 - obecnie) SNR
Łożysko koła TRISCAN Porsche 911 (991) 3.8 Carrera S coupe 400KM, 294kW, benzyna (2011.12 - obecnie) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:BENDIX

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BENDIX
0 (0)
Kod produktu:
051884B
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BENDIX
Kod:
051884B
Jednostka:
KPL
Szerokość [mm]:  52
Średnica wewnętrzna [mm]:  47
Średnica zewnętrzna [mm]:  85
Do 100 dni na zwrot
147,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BENDIX
0 (0)
Kod produktu:
050412B
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BENDIX
Kod:
050412B
Jednostka:
KPL
Lokalizacja w aucie:  Z prawej
Lokalizacja w aucie:  Z lewej
Szerokość [mm]:  42
Średnica wewnętrzna [mm]:  42
Średnica zewnętrzna [mm]:  80
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym magnetycznym pierścieniem czujnika
Do 100 dni na zwrot
211,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Łożysko koła

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

W zależności od modelu oraz konstrukcji konkretnego samochodu, obrót koła dokonuje się zazwyczaj na łożysku tocznym, które może być lub niezintegrowane z piastą. Nawet najlepsze smarowanie, minimalizujące tarcia obracających się kół, nie pozwoli w pełnym zakresie ograniczyć obciążeń osiowych oraz promieniowych, a także drgań i naprężeniu, którym jest poddawany cały układ jezdny samochodu.

czytaj więcej >

Jakie są podstawowe rodzaje łożysk samochodowych?

Łożysko toczne to bardzo ważny element każdego samochodu, który jest odpowiedzialny za minimalizowanie tarcia, przenoszenie obciążenia na podłoże, a także zapewnienie ruchu obrotowego oraz stałej osi tego obrotu dla konkretnego podzespołu. Łożysko toczne ma bardzo długą historię, a jego konstrukcja zmieniała się sukcesywnie wraz z postępem technicznym na świecie.

czytaj więcej >
Serie łożysk SKF - porównanie: SKF pierwszej, drugiej i trzeciej generacji, X-Tracker

Szwedzkie łożyska SKF. Trzy generacje łożysk oraz coś dla właścicieli samochodów sportowych i luksusowych

Bez dobrych łożysk nie ma motoryzacji. Przekonał o tym wszystkich przykład szwedzkiego przedsiębiorstwa SKF, które od 1907 roku zaopatrywało praktycznie cały świat w wysokiej klasy łożyska toczne, oprawy oraz części do łożyskowania. Dzisiaj ta sama firma jest producentem części decydujących o sile przemysłu samochodowego i nie tylko, co potwierdza popularność łożysk SKF pierwszej, drugiej oraz trzeciej generacji.

czytaj więcej >
Łożysko koła samochodowego - eksploatacja, objawy awarii, wymiana. Kup u nas nawet 40% taniej

Łożysko koła samochodowego. Jak rozpoznać, że przyszedł czas na jego wymianę?

Łożysko koła jest jedną z tych części, o której istnieniu bardzo często i chętnie zapominamy. Dlaczego? Wynika to przede wszystkim z faktu, iż łożyska kół są częściami samoobsługowymi i praktycznie bez wyjątku nie podlegają wymianom profilaktycznym. O istnieniu łożyska przypominamy sobie dopiero wówczas, gdy pojawi się charakterystyczny szum i luz na jednym z kół. Ale kiedy to już nastąpi, powinniśmy działać natychmiastowo.

czytaj więcej >

Tanie łożyska koła w iParts.pl

Łożysko koła

Pierwsze łożyska zostały opracowane pod koniec XIX wieku. Dziś łożysko koła wykorzystywane jest nie tylko w motoryzacji, ale również w różnych pojazdach innego typu. To głównie dzięki niemu koła w samochodzie mogą się swobodnie obracać na nieruchomych osiach zawieszenia. Jazda ze ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze