Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łożysko koła FEBI BILSTEIN do Peugeot BOXER Skrzynia e-Boxer Skrzynia 122KM, 90kW, elektryczny (2021.07 - obecnie)

Łożysko koła FAG Peugeot BOXER Skrzynia e-Boxer Skrzynia 122KM, 90kW, elektryczny (2021.07 - obecnie) FAG
Łożysko koła DENCKERMANN Peugeot BOXER Skrzynia e-Boxer Skrzynia 122KM, 90kW, elektryczny (2021.07 - obecnie) DENCKERMANN
Łożysko koła SKF Peugeot BOXER Skrzynia e-Boxer Skrzynia 122KM, 90kW, elektryczny (2021.07 - obecnie) SKF
Łożysko koła A.B.S. Peugeot BOXER Skrzynia e-Boxer Skrzynia 122KM, 90kW, elektryczny (2021.07 - obecnie) A.B.S.
Łożysko koła DAYCO Peugeot BOXER Skrzynia e-Boxer Skrzynia 122KM, 90kW, elektryczny (2021.07 - obecnie) DAYCO
Łożysko koła DRIVE + Peugeot BOXER Skrzynia e-Boxer Skrzynia 122KM, 90kW, elektryczny (2021.07 - obecnie) DRIVE +
Łożysko koła DYS Peugeot BOXER Skrzynia e-Boxer Skrzynia 122KM, 90kW, elektryczny (2021.07 - obecnie) DYS
Łożysko koła EURO DRIVESHAFTS Peugeot BOXER Skrzynia e-Boxer Skrzynia 122KM, 90kW, elektryczny (2021.07 - obecnie) EURO DRIVESHAFTS
Łożysko koła FAST Peugeot BOXER Skrzynia e-Boxer Skrzynia 122KM, 90kW, elektryczny (2021.07 - obecnie) FAST
Łożysko koła FEBI BILSTEIN Peugeot BOXER Skrzynia e-Boxer Skrzynia 122KM, 90kW, elektryczny (2021.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Łożysko koła HART Peugeot BOXER Skrzynia e-Boxer Skrzynia 122KM, 90kW, elektryczny (2021.07 - obecnie) HART
Łożysko koła IPARTS Peugeot BOXER Skrzynia e-Boxer Skrzynia 122KM, 90kW, elektryczny (2021.07 - obecnie) IPARTS
Łożysko koła MOOG Peugeot BOXER Skrzynia e-Boxer Skrzynia 122KM, 90kW, elektryczny (2021.07 - obecnie) MOOG
Łożysko koła OEM Peugeot BOXER Skrzynia e-Boxer Skrzynia 122KM, 90kW, elektryczny (2021.07 - obecnie) OEM
Łożysko koła OPTIMAL Peugeot BOXER Skrzynia e-Boxer Skrzynia 122KM, 90kW, elektryczny (2021.07 - obecnie) OPTIMAL
Łożysko koła QUINTON HAZELL Peugeot BOXER Skrzynia e-Boxer Skrzynia 122KM, 90kW, elektryczny (2021.07 - obecnie) QUINTON HAZELL
Łożysko koła RUVILLE Peugeot BOXER Skrzynia e-Boxer Skrzynia 122KM, 90kW, elektryczny (2021.07 - obecnie) RUVILLE
Łożysko koła SNR Peugeot BOXER Skrzynia e-Boxer Skrzynia 122KM, 90kW, elektryczny (2021.07 - obecnie) SNR
Łożysko koła SWAG Peugeot BOXER Skrzynia e-Boxer Skrzynia 122KM, 90kW, elektryczny (2021.07 - obecnie) SWAG
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:FEBI BILSTEIN

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBI BILSTEIN
5.0 (9)
Kod produktu:
36309
dostępny
5.0 (9)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
36309
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  54,0
Średnica wewnętrzna [mm]:  55,0
Średnica zewnętrzna [mm]:  90,0
Rodzaj zawieszenia:  Łożysko toczne kulkowe
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zintegrowanej dyszy myjącej
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z prawej
Ciężar [kg]:  1,60
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z nakrętką
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z nakrętką osiową
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierżcieniem zabezpieczającym
Do 100 dni na zwrot
172,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (9)
Kod produktu:
49542
dostępny
5.0 (9)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
49542
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  3,231
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez łożyska koła
Szerokość [mm]:  156,0
Średnica wewnętrzna [mm]:  38,0
Średnica zewnętrzna [mm]:  156,0
Średnica otworu [mm]:  130
Gwint wewnętrzny [mm]:  M16 x 1,5
Przetwarzanie:  Wysoko nawęglany
Ilość otworów:  5
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Dla numeru OE:  51750868
Do 100 dni na zwrot
230,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (9)
Kod produktu:
40018
dostępny
5.0 (9)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
40018
Jednostka:
szt
Grubość [mm]:  94,0
Średnica wewnętrzna [mm]:  42,0
Średnica zewnętrzna [mm]:  143,0
Rodzaj zawieszenia:  Łożysko toczne kulkowe
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Łożysko zintegrowane w piaście koła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zintegrowanej dyszy myjącej
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna strona prawa
Ciężar [kg]:  3,70
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z nakładką ze smarem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z piastą
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z materiałami dodatkowymi
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierścieniem czujnika ABS
Dla numeru OE:  16 063 747 80
Do 100 dni na zwrot
288,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (9)
Kod produktu:
49543
dostępny
5.0 (9)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
49543
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  2,82
Dla numeru OE:  93502106
Średnica wewnętrzna [mm]:  38
Wysokość [mm]:  103,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  139,0
Średnica otworu [mm]:  118
Gwint wewnętrzny [mm]:  M14 x 1,5
Ilość otworów:  5
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Do 100 dni na zwrot
292,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (9)
Kod produktu:
45679
niedostępny
5.0 (9)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
45679
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  160,0
Grubość [mm]:  93,0
Średnica wewnętrzna [mm]:  70,0
Średnica zewnętrzna [mm]:  160,0
Średnica otworu [mm]:  130
Rodzaj zawieszenia:  Łożysko toczne kulkowe
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Łożysko zintegrowane w piaście koła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zintegrowanej dyszy myjącej
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna strona prawa
Ciężar [kg]:  4,05
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z piastą
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierścieniem czujnika ABS
Do 100 dni na zwrot
354,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Łożysko koła

Wymiana łożyska koła przedniego w samochodzie - kiedy i jak?

Jak wymienić łożysko koła przedniego? Kiedy możemy to zrobić samodzielnie, a kiedy warto udać się z tym do mechanika?

Teoretycznie każde łożysko koła, przedniego lub tylnego, montowane fabrycznie przez producenta, powinno mieć tę samą żywotność, co całe auto. W rzeczywistości czas eksploatacji łożysk zostaje wielokrotnie skrócony. I wówczas przychodzi pora na ich wymianę. Bo łożysk się po prostu nie naprawia.

czytaj więcej >
Serie łożysk SKF - porównanie: SKF pierwszej, drugiej i trzeciej generacji, X-Tracker

Szwedzkie łożyska SKF. Trzy generacje łożysk oraz coś dla właścicieli samochodów sportowych i luksusowych

Bez dobrych łożysk nie ma motoryzacji. Przekonał o tym wszystkich przykład szwedzkiego przedsiębiorstwa SKF, które od 1907 roku zaopatrywało praktycznie cały świat w wysokiej klasy łożyska toczne, oprawy oraz części do łożyskowania. Dzisiaj ta sama firma jest producentem części decydujących o sile przemysłu samochodowego i nie tylko, co potwierdza popularność łożysk SKF pierwszej, drugiej oraz trzeciej generacji.

czytaj więcej >

Jakie są najczęstsze oznaki oraz przyczyny zużycia łożyska koła?

Chyba każdy właściciel samochodu miał przynajmniej raz w życiu problem z łożyskiem koła, a jak wiadomo jazda z uszkodzonym łożyskiem może mieć fatalne skutki dla całego układu jezdnego. Może dojść na przykład do nagłego unieruchomienia samochodu, a tym samym do spowodowania groźnego w skutkach wypadku drogowego. Sprawdzamy, jakie są najczęstsze objawy zużycia lub uszkodzenia łożyska koła.

czytaj więcej >
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

W zależności od modelu oraz konstrukcji konkretnego samochodu, obrót koła dokonuje się zazwyczaj na łożysku tocznym, które może być lub niezintegrowane z piastą. Nawet najlepsze smarowanie, minimalizujące tarcia obracających się kół, nie pozwoli w pełnym zakresie ograniczyć obciążeń osiowych oraz promieniowych, a także drgań i naprężeniu, którym jest poddawany cały układ jezdny samochodu.

czytaj więcej >

Tanie łożyska koła w iParts.pl

Łożysko koła

Pierwsze łożyska zostały opracowane pod koniec XIX wieku. Dziś łożysko koła wykorzystywane jest nie tylko w motoryzacji, ale również w różnych pojazdach innego typu. To głównie dzięki niemu koła w samochodzie mogą się swobodnie obracać na nieruchomych osiach zawieszenia. Jazda ze ...

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze