Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łożysko koła BENDIX do Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12)

Łożysko koła SKF Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) SKF
Łożysko koła A.B.S. Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) A.B.S.
Łożysko koła BENDIX Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) BENDIX
Łożysko koła BORG & BECK Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) BORG & BECK
Łożysko koła BREDA LORETT Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) BREDA LORETT
Łożysko koła CIFAM Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) CIFAM
Łożysko koła FAG Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) FAG
Łożysko koła FLENNOR Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) FLENNOR
Łożysko koła GENERAL RICAMBI Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) GENERAL RICAMBI
Łożysko koła GSP Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) GSP
Łożysko koła HART Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) HART
Łożysko koła IPARTS Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) IPARTS
Łożysko koła IPD Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) IPD
Łożysko koła KAWE Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) KAWE
Łożysko koła LUCAS Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) LUCAS
Łożysko koła MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) MASTER-SPORT GERMANY
Łożysko koła METALCAUCHO Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) METALCAUCHO
Łożysko koła METELLI Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) METELLI
Łożysko koła MOOG Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) MOOG
Łożysko koła NK Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) NK
Łożysko koła OPTIMAL Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) OPTIMAL
Łożysko koła QUINTON HAZELL Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) QUINTON HAZELL
Łożysko koła RUVILLE Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) RUVILLE
Łożysko koła SASIC Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) SASIC
Łożysko koła SBS Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) SBS
Łożysko koła SIDAT Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) SIDAT
Łożysko koła SNR Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) SNR
Łożysko koła TRISCAN Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:BENDIX

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BENDIX
0 (0)
Kod produktu:
050136B
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BENDIX
Kod:
050136B
Jednostka:
KPL
Szerokość [mm]:  17
Szerokość [mm]:  15
Średnica wewnętrzna [mm]:  25
Średnica wewnętrzna [mm]:  32
Średnica zewnętrzna [mm]:  58
Średnica zewnętrzna [mm]:  47
Szerokość 2 [mm]:  15
Szerokość 2 [mm]:  17
Do 100 dni na zwrot
64,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BENDIX
0 (0)
Kod produktu:
050362B
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BENDIX
Kod:
050362B
Jednostka:
KPL
Szerokość [mm]:  25
Średnica wewnętrzna [mm]:  40
Średnica zewnętrzna [mm]:  90
Do 100 dni na zwrot
142,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Łożysko koła

Wymiana łożyska koła przedniego w samochodzie - kiedy i jak?

Jak wymienić łożysko koła przedniego? Kiedy możemy to zrobić samodzielnie, a kiedy warto udać się z tym do mechanika?

Teoretycznie każde łożysko koła, przedniego lub tylnego, montowane fabrycznie przez producenta, powinno mieć tę samą żywotność, co całe auto. W rzeczywistości czas eksploatacji łożysk zostaje wielokrotnie skrócony. I wówczas przychodzi pora na ich wymianę. Bo łożysk się po prostu nie naprawia.

czytaj więcej >
Serie łożysk SKF - porównanie: SKF pierwszej, drugiej i trzeciej generacji, X-Tracker

Szwedzkie łożyska SKF. Trzy generacje łożysk oraz coś dla właścicieli samochodów sportowych i luksusowych

Bez dobrych łożysk nie ma motoryzacji. Przekonał o tym wszystkich przykład szwedzkiego przedsiębiorstwa SKF, które od 1907 roku zaopatrywało praktycznie cały świat w wysokiej klasy łożyska toczne, oprawy oraz części do łożyskowania. Dzisiaj ta sama firma jest producentem części decydujących o sile przemysłu samochodowego i nie tylko, co potwierdza popularność łożysk SKF pierwszej, drugiej oraz trzeciej generacji.

czytaj więcej >

Jakie są najczęstsze oznaki oraz przyczyny zużycia łożyska koła?

Chyba każdy właściciel samochodu miał przynajmniej raz w życiu problem z łożyskiem koła, a jak wiadomo jazda z uszkodzonym łożyskiem może mieć fatalne skutki dla całego układu jezdnego. Może dojść na przykład do nagłego unieruchomienia samochodu, a tym samym do spowodowania groźnego w skutkach wypadku drogowego. Sprawdzamy, jakie są najczęstsze objawy zużycia lub uszkodzenia łożyska koła.

czytaj więcej >
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

W zależności od modelu oraz konstrukcji konkretnego samochodu, obrót koła dokonuje się zazwyczaj na łożysku tocznym, które może być lub niezintegrowane z piastą. Nawet najlepsze smarowanie, minimalizujące tarcia obracających się kół, nie pozwoli w pełnym zakresie ograniczyć obciążeń osiowych oraz promieniowych, a także drgań i naprężeniu, którym jest poddawany cały układ jezdny samochodu.

czytaj więcej >

Tanie łożyska koła w iParts.pl

Łożysko koła

Pierwsze łożyska zostały opracowane pod koniec XIX wieku. Dziś łożysko koła wykorzystywane jest nie tylko w motoryzacji, ale również w różnych pojazdach innego typu. To głównie dzięki niemu koła w samochodzie mogą się swobodnie obracać na nieruchomych osiach zawieszenia. Jazda ze ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze