Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe ZIMMERMANN do Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07)

Klocki hamulcowe A.B.S. Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) A.B.S.
Klocki hamulcowe ATE Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) ATE
Klocki hamulcowe BORG & BECK Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) BORG & BECK
Klocki hamulcowe BOSCH Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) BOSCH
Klocki hamulcowe BREMBO Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) BREMBO
Klocki hamulcowe DR!VE+ Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) DR!VE+
Klocki hamulcowe FERODO Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) FERODO
Klocki hamulcowe GIRLING Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) GIRLING
Klocki hamulcowe ICER Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) ICER
Klocki hamulcowe IPARTS Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) IPARTS
Klocki hamulcowe JP GROUP Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) JP GROUP
Klocki hamulcowe JURID Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) JURID
Klocki hamulcowe KAWE Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) KAWE
Klocki hamulcowe MEYLE Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) MEYLE
Klocki hamulcowe MINTEX Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) MINTEX
Klocki hamulcowe MK KASHIYAMA Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) MK KASHIYAMA
Klocki hamulcowe NK Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) NK
Klocki hamulcowe OPTIMAL Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) OPTIMAL
Klocki hamulcowe QUARO Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) QUARO
Klocki hamulcowe QUINTON HAZELL Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) QUINTON HAZELL
Klocki hamulcowe REMSA Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) REMSA
Klocki hamulcowe ROADHOUSE Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) ROADHOUSE
Klocki hamulcowe SBS Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) SBS
Klocki hamulcowe TEXTAR Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) TEXTAR
Klocki hamulcowe TRISCAN Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) TRISCAN
Klocki hamulcowe TRW Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) TRW
Klocki hamulcowe VEMA Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) VEMA
Klocki hamulcowe ZIMMERMANN Porsche 924 2.5 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) ZIMMERMANN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:ZIMMERMANN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ZIMMERMANN
4.9 (41)
Kod produktu:
20482.185.9
niedostępny
4.9 (41)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ZIMMERMANN
Kod:
20482.185.9
Jednostka:
KPL
System hamulcowy:  ATE
Szerokość [mm]:  77
Wysokość [mm]:  59
Grubość [mm]:  18
Oznaczenie kontrolne:  ECE R90 APPROVED
Jakosć:  SX 770
Do 100 dni na zwrot
269,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Jak wymienić klocki hamulcowe?

Jak wymienić klocki hamulcowe?

Wymiana klocków hamulcowych to z pozoru łatwa czynność, z którą powinien poradzić sobie nawet mniej wprawny mechanik. Jak zatem we własnym zakresie wymienić klocki hamulcowe w samochodzie?

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana klocków hamulcowych u mechanika w 2023?

Ile zapłacimy za wymianę klocków hamulcowych u mechanika w 2023? Gdzie jest najtaniej, a gdzie najdrożej?

Klocki hamulcowe są jednymi z najczęściej wymienianych elementów eksploatacyjnych każdego samochodu wyposażonego w tarczowy układ hamulcowy. Ich wymianę każdy z nas może próbować przeprowadzić samodzielnie lub zlecić ją mechanikowi. Ile to kosztuje? Ile zapłacimy za wymianę klocków hamulcowych w warsztacie w 2023 roku?

czytaj więcej >
Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy się różnią i dlaczego?

Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy może lub czy powinna być różna, a jeśli tak, to dlaczego?

Zdarzyło Wam się kiedyś zastanawiać nad tym, dlaczego klocki hamulcowe na przód i tył w Waszym aucie mają różną grubość? Wiecie, z czego różnica ta wynika i dlaczego w różnych pojazdach te grubsze klocki można znaleźć raz na przedniej, a raz na tylnej osi?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe DTEC od TRW - opinie, czy i dlaczego warto?

Klocki hamulcowe DTEC od TRW. Jak doszło do ich powstania i czym różnią się one od standardowych klocków hamulcowych?

Pozornie na przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu lat klocki hamulcowe zmieniły się bardzo niewiele. Mają niemal ten sam kształt i dokładnie tę samą zasadę działania. Ale to tylko pozór, co najlepiej widać po klockach hamulcowych marki TRW. Po długim okresie panowania klasycznych klocków, TRW wprowadziło na rynek klocki COTEC, a następnie jeszcze doskonalsze DTEC. W czym tkwi ich sekret? Czy naprawdę są to modele znacząco lepsze od standardowych klocków hamulcowych?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze