Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe ZIMMERMANN do Porsche 924 2.5 S coupe 150KM, 110kW, benzyna (1985.09 - 1987.07)

Klocki hamulcowe A.B.S. Porsche 924 2.5 S coupe 150KM, 110kW, benzyna (1985.09 - 1987.07) A.B.S.
Klocki hamulcowe ATE Porsche 924 2.5 S coupe 150KM, 110kW, benzyna (1985.09 - 1987.07) ATE
Klocki hamulcowe BORG & BECK Porsche 924 2.5 S coupe 150KM, 110kW, benzyna (1985.09 - 1987.07) BORG & BECK
Klocki hamulcowe BOSCH Porsche 924 2.5 S coupe 150KM, 110kW, benzyna (1985.09 - 1987.07) BOSCH
Klocki hamulcowe BREMBO Porsche 924 2.5 S coupe 150KM, 110kW, benzyna (1985.09 - 1987.07) BREMBO
Klocki hamulcowe DR!VE+ Porsche 924 2.5 S coupe 150KM, 110kW, benzyna (1985.09 - 1987.07) DR!VE+
Klocki hamulcowe FERODO Porsche 924 2.5 S coupe 150KM, 110kW, benzyna (1985.09 - 1987.07) FERODO
Klocki hamulcowe GIRLING Porsche 924 2.5 S coupe 150KM, 110kW, benzyna (1985.09 - 1987.07) GIRLING
Klocki hamulcowe ICER Porsche 924 2.5 S coupe 150KM, 110kW, benzyna (1985.09 - 1987.07) ICER
Klocki hamulcowe IPARTS Porsche 924 2.5 S coupe 150KM, 110kW, benzyna (1985.09 - 1987.07) IPARTS
Klocki hamulcowe JP GROUP Porsche 924 2.5 S coupe 150KM, 110kW, benzyna (1985.09 - 1987.07) JP GROUP
Klocki hamulcowe JURID Porsche 924 2.5 S coupe 150KM, 110kW, benzyna (1985.09 - 1987.07) JURID
Klocki hamulcowe KAWE Porsche 924 2.5 S coupe 150KM, 110kW, benzyna (1985.09 - 1987.07) KAWE
Klocki hamulcowe MEYLE Porsche 924 2.5 S coupe 150KM, 110kW, benzyna (1985.09 - 1987.07) MEYLE
Klocki hamulcowe MINTEX Porsche 924 2.5 S coupe 150KM, 110kW, benzyna (1985.09 - 1987.07) MINTEX
Klocki hamulcowe MK KASHIYAMA Porsche 924 2.5 S coupe 150KM, 110kW, benzyna (1985.09 - 1987.07) MK KASHIYAMA
Klocki hamulcowe NK Porsche 924 2.5 S coupe 150KM, 110kW, benzyna (1985.09 - 1987.07) NK
Klocki hamulcowe OPTIMAL Porsche 924 2.5 S coupe 150KM, 110kW, benzyna (1985.09 - 1987.07) OPTIMAL
Klocki hamulcowe QUARO Porsche 924 2.5 S coupe 150KM, 110kW, benzyna (1985.09 - 1987.07) QUARO
Klocki hamulcowe QUINTON HAZELL Porsche 924 2.5 S coupe 150KM, 110kW, benzyna (1985.09 - 1987.07) QUINTON HAZELL
Klocki hamulcowe REMSA Porsche 924 2.5 S coupe 150KM, 110kW, benzyna (1985.09 - 1987.07) REMSA
Klocki hamulcowe ROADHOUSE Porsche 924 2.5 S coupe 150KM, 110kW, benzyna (1985.09 - 1987.07) ROADHOUSE
Klocki hamulcowe SBS Porsche 924 2.5 S coupe 150KM, 110kW, benzyna (1985.09 - 1987.07) SBS
Klocki hamulcowe TEXTAR Porsche 924 2.5 S coupe 150KM, 110kW, benzyna (1985.09 - 1987.07) TEXTAR
Klocki hamulcowe TRISCAN Porsche 924 2.5 S coupe 150KM, 110kW, benzyna (1985.09 - 1987.07) TRISCAN
Klocki hamulcowe TRW Porsche 924 2.5 S coupe 150KM, 110kW, benzyna (1985.09 - 1987.07) TRW
Klocki hamulcowe VEMA Porsche 924 2.5 S coupe 150KM, 110kW, benzyna (1985.09 - 1987.07) VEMA
Klocki hamulcowe ZIMMERMANN Porsche 924 2.5 S coupe 150KM, 110kW, benzyna (1985.09 - 1987.07) ZIMMERMANN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:ZIMMERMANN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ZIMMERMANN
4.9 (41)
Kod produktu:
20482.185.9
niedostępny
4.9 (41)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ZIMMERMANN
Kod:
20482.185.9
Jednostka:
KPL
System hamulcowy:  ATE
Szerokość [mm]:  77
Wysokość [mm]:  59
Grubość [mm]:  18
Oznaczenie kontrolne:  ECE R90 APPROVED
Jakosć:  SX 770
Do 100 dni na zwrot
269,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Klocki TRW COTEC. Czym się charakteryzują i jakie mają opinie?

Klocki hamulcowe TRW z powłoką COTEC. Czym się charakteryzują i jakie korzyści oferują swoim użytkownikom?

Pomysł stojący za opracowaniem klocków hamulcowych TRW z powłoką COTEC miał na celu uniknięcie problemów z hamulcami na etapie ich docierania. Czy powstała na potrzeby tych klocków technologia spełniła swoje zadanie? Co zmieniła powłoka COTEC w codziennym użytkowaniu samochodu?

czytaj więcej >
Wybieramy klocki hamulcowe do aut elektrycznych i hybrydowych

Wybieramy klocki hamulcowe do aut elektrycznych i hybrydowych. Co warto polecić właścicielom tych samochodów?

Wybór klocków hamulcowych do zwykłych aut z silnikami spalinowymi nie zawsze jest łatwy, a co dopiero w przypadku klocków hamulcowych do samochodów hybrydowych lub elektryków. A przecież czasem trzeba jakieś wybrać. Jak to zrobić? Na jakie klocki do hybryd i aut elektrycznych warto się zdecydować?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe DTEC od TRW - opinie, czy i dlaczego warto?

Klocki hamulcowe DTEC od TRW. Jak doszło do ich powstania i czym różnią się one od standardowych klocków hamulcowych?

Pozornie na przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu lat klocki hamulcowe zmieniły się bardzo niewiele. Mają niemal ten sam kształt i dokładnie tę samą zasadę działania. Ale to tylko pozór, co najlepiej widać po klockach hamulcowych marki TRW. Po długim okresie panowania klasycznych klocków, TRW wprowadziło na rynek klocki COTEC, a następnie jeszcze doskonalsze DTEC. W czym tkwi ich sekret? Czy naprawdę są to modele znacząco lepsze od standardowych klocków hamulcowych?

czytaj więcej >
TRW Sinter Street. Klocki hamulcowe idealne do sportowej jazdy motocyklem. Poznaj opinie

Czy klocki hamulcowe TRW Sinter Street należy uznać za idealne do sportowej jazdy motocyklem? Jakie opinie na ten temat mają ich użytkownicy?

Klocki hamulcowe TRW z serii Sinter Street to propozycja dla motocyklistów o nieco większych wymaganiach względem możliwości sportowej jazdy. Ten konkretny model możemy uznać za idealny dla maszyn usportowionych, ale jeszcze nie tych mocno sportowych. Dlaczego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze