Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe BORG & BECK do Porsche 911 (997) 4.0 GT3 RS coupe 500KM, 368kW, benzyna (2011.07 - 2012.12)

Klocki hamulcowe A.B.S. Porsche 911 (997) 4.0 GT3 RS coupe 500KM, 368kW, benzyna (2011.07 - 2012.12) A.B.S.
Klocki hamulcowe ATE Porsche 911 (997) 4.0 GT3 RS coupe 500KM, 368kW, benzyna (2011.07 - 2012.12) ATE
Klocki hamulcowe BENDIX Porsche 911 (997) 4.0 GT3 RS coupe 500KM, 368kW, benzyna (2011.07 - 2012.12) BENDIX
Klocki hamulcowe BORG & BECK Porsche 911 (997) 4.0 GT3 RS coupe 500KM, 368kW, benzyna (2011.07 - 2012.12) BORG & BECK
Klocki hamulcowe BOSCH Porsche 911 (997) 4.0 GT3 RS coupe 500KM, 368kW, benzyna (2011.07 - 2012.12) BOSCH
Klocki hamulcowe BREMBO Porsche 911 (997) 4.0 GT3 RS coupe 500KM, 368kW, benzyna (2011.07 - 2012.12) BREMBO
Klocki hamulcowe CIFAM Porsche 911 (997) 4.0 GT3 RS coupe 500KM, 368kW, benzyna (2011.07 - 2012.12) CIFAM
Klocki hamulcowe DELPHI Porsche 911 (997) 4.0 GT3 RS coupe 500KM, 368kW, benzyna (2011.07 - 2012.12) DELPHI
Klocki hamulcowe DJ PARTS Porsche 911 (997) 4.0 GT3 RS coupe 500KM, 368kW, benzyna (2011.07 - 2012.12) DJ PARTS
Klocki hamulcowe FEBI BILSTEIN Porsche 911 (997) 4.0 GT3 RS coupe 500KM, 368kW, benzyna (2011.07 - 2012.12) FEBI BILSTEIN
Klocki hamulcowe FERODO RACING Porsche 911 (997) 4.0 GT3 RS coupe 500KM, 368kW, benzyna (2011.07 - 2012.12) FERODO RACING
Klocki hamulcowe FERODO Porsche 911 (997) 4.0 GT3 RS coupe 500KM, 368kW, benzyna (2011.07 - 2012.12) FERODO
Klocki hamulcowe GIRLING Porsche 911 (997) 4.0 GT3 RS coupe 500KM, 368kW, benzyna (2011.07 - 2012.12) GIRLING
Klocki hamulcowe ICER Porsche 911 (997) 4.0 GT3 RS coupe 500KM, 368kW, benzyna (2011.07 - 2012.12) ICER
Klocki hamulcowe KAWE Porsche 911 (997) 4.0 GT3 RS coupe 500KM, 368kW, benzyna (2011.07 - 2012.12) KAWE
Klocki hamulcowe METELLI Porsche 911 (997) 4.0 GT3 RS coupe 500KM, 368kW, benzyna (2011.07 - 2012.12) METELLI
Klocki hamulcowe OPTIMAL Porsche 911 (997) 4.0 GT3 RS coupe 500KM, 368kW, benzyna (2011.07 - 2012.12) OPTIMAL
Klocki hamulcowe PROTECHNIC Porsche 911 (997) 4.0 GT3 RS coupe 500KM, 368kW, benzyna (2011.07 - 2012.12) PROTECHNIC
Klocki hamulcowe REMSA Porsche 911 (997) 4.0 GT3 RS coupe 500KM, 368kW, benzyna (2011.07 - 2012.12) REMSA
Klocki hamulcowe ROADHOUSE Porsche 911 (997) 4.0 GT3 RS coupe 500KM, 368kW, benzyna (2011.07 - 2012.12) ROADHOUSE
Klocki hamulcowe ROTINGER Porsche 911 (997) 4.0 GT3 RS coupe 500KM, 368kW, benzyna (2011.07 - 2012.12) ROTINGER
Klocki hamulcowe SWAG Porsche 911 (997) 4.0 GT3 RS coupe 500KM, 368kW, benzyna (2011.07 - 2012.12) SWAG
Klocki hamulcowe TEXTAR Porsche 911 (997) 4.0 GT3 RS coupe 500KM, 368kW, benzyna (2011.07 - 2012.12) TEXTAR
Klocki hamulcowe TRW Porsche 911 (997) 4.0 GT3 RS coupe 500KM, 368kW, benzyna (2011.07 - 2012.12) TRW
Klocki hamulcowe VAICO Porsche 911 (997) 4.0 GT3 RS coupe 500KM, 368kW, benzyna (2011.07 - 2012.12) VAICO
Klocki hamulcowe ZIMMERMANN Porsche 911 (997) 4.0 GT3 RS coupe 500KM, 368kW, benzyna (2011.07 - 2012.12) ZIMMERMANN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:BORG & BECK

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORG & BECK
0 (0)
Kod produktu:
BBP2359
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BBP2359
Wysokość 1 [mm]:  76
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Przygotowany dla wskaznika zużycia
System hamulcowy:  Brembo
Szerokość 1 [mm]:  130
Grubość 1 [mm]:  16,6
Do 100 dni na zwrot
BORG & BECK
0 (0)
Kod produktu:
BBP2371
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BBP2371
Wysokość 1 [mm]:  102
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Przygotowany dla wskaznika zużycia
System hamulcowy:  Brembo
Szerokość 1 [mm]:  190
Grubość 1 [mm]:  17
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Jak wymienić klocki hamulcowe?

Jak wymienić klocki hamulcowe?

Wymiana klocków hamulcowych to z pozoru łatwa czynność, z którą powinien poradzić sobie nawet mniej wprawny mechanik. Jak zatem we własnym zakresie wymienić klocki hamulcowe w samochodzie?

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana klocków hamulcowych u mechanika w 2023?

Ile zapłacimy za wymianę klocków hamulcowych u mechanika w 2023? Gdzie jest najtaniej, a gdzie najdrożej?

Klocki hamulcowe są jednymi z najczęściej wymienianych elementów eksploatacyjnych każdego samochodu wyposażonego w tarczowy układ hamulcowy. Ich wymianę każdy z nas może próbować przeprowadzić samodzielnie lub zlecić ją mechanikowi. Ile to kosztuje? Ile zapłacimy za wymianę klocków hamulcowych w warsztacie w 2023 roku?

czytaj więcej >
Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy się różnią i dlaczego?

Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy może lub czy powinna być różna, a jeśli tak, to dlaczego?

Zdarzyło Wam się kiedyś zastanawiać nad tym, dlaczego klocki hamulcowe na przód i tył w Waszym aucie mają różną grubość? Wiecie, z czego różnica ta wynika i dlaczego w różnych pojazdach te grubsze klocki można znaleźć raz na przedniej, a raz na tylnej osi?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe DTEC od TRW - opinie, czy i dlaczego warto?

Klocki hamulcowe DTEC od TRW. Jak doszło do ich powstania i czym różnią się one od standardowych klocków hamulcowych?

Pozornie na przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu lat klocki hamulcowe zmieniły się bardzo niewiele. Mają niemal ten sam kształt i dokładnie tę samą zasadę działania. Ale to tylko pozór, co najlepiej widać po klockach hamulcowych marki TRW. Po długim okresie panowania klasycznych klocków, TRW wprowadziło na rynek klocki COTEC, a następnie jeszcze doskonalsze DTEC. W czym tkwi ich sekret? Czy naprawdę są to modele znacząco lepsze od standardowych klocków hamulcowych?

czytaj więcej >

Klocki hamulcowe do samochodów w iParts.pl

Klocki hamulcowe

Klocki hamulcowe to jedne z kluczowych elementów samochodowego układu hamulcowego, pełniące funkcję czynną tego układu. Klocki odpowiadają bezpośrednio za wyhamowanie oraz zatrzymanie pojazdu do prędkości zerowej. Ich podstawową częścią jest specjalny materiał cierny, który ściśle współpracuje z powierzchnią cierną tarczy hamulcowej. ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze