Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe ZIMMERMANN do Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09)

Klocki hamulcowe ASHIKA Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) ASHIKA
Klocki hamulcowe ATE Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) ATE
Klocki hamulcowe BORG & BECK Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) BORG & BECK
Klocki hamulcowe BOSCH Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) BOSCH
Klocki hamulcowe BREMBO Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) BREMBO
Klocki hamulcowe DELPHI Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) DELPHI
Klocki hamulcowe FEBI BILSTEIN Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) FEBI BILSTEIN
Klocki hamulcowe FERODO RACING Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) FERODO RACING
Klocki hamulcowe FERODO Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) FERODO
Klocki hamulcowe GIRLING Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) GIRLING
Klocki hamulcowe HELLA PAGID Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) HELLA PAGID
Klocki hamulcowe HELLA Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) HELLA
Klocki hamulcowe JAPANPARTS Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) JAPANPARTS
Klocki hamulcowe JAPKO Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) JAPKO
Klocki hamulcowe JURID Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) JURID
Klocki hamulcowe KAWE Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) KAWE
Klocki hamulcowe MAXGEAR Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) MAXGEAR
Klocki hamulcowe METZGER Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) METZGER
Klocki hamulcowe MINTEX Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) MINTEX
Klocki hamulcowe OPTIMAL Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) OPTIMAL
Klocki hamulcowe PROTECHNIC Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) PROTECHNIC
Klocki hamulcowe REMSA Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) REMSA
Klocki hamulcowe ROADHOUSE Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) ROADHOUSE
Klocki hamulcowe SWAG Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) SWAG
Klocki hamulcowe TEXTAR Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) TEXTAR
Klocki hamulcowe TOMEX BRAKES Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) TOMEX BRAKES
Klocki hamulcowe TRISCAN Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) TRISCAN
Klocki hamulcowe TRW Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) TRW
Klocki hamulcowe ZIMMERMANN Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) ZIMMERMANN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:ZIMMERMANN

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ZIMMERMANN
4.9 (41)
Kod produktu:
21402.175.1
niedostępny
4.9 (41)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ZIMMERMANN
Kod:
21402.175.1
Jednostka:
KPL
System hamulcowy:  BREMBO
Szerokość [mm]:  132
Wysokość [mm]:  75
Grubość [mm]:  18
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Fotografia odpowiada zakresowi dostawy
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Przygotowany dla wskaznika zużycia
Do 100 dni na zwrot
266,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ZIMMERMANN
4.9 (41)
Kod produktu:
20953.175.9
niedostępny
4.9 (41)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ZIMMERMANN
Kod:
20953.175.9
Jednostka:
KPL
Szerokość [mm]:  132
Wysokość [mm]:  71
Grubość [mm]:  18
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Przygotowany dla wskaznika zużycia
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Fotografia odpowiada zakresowi dostawy
Jakosć:  SX 770
Do 100 dni na zwrot
384,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Jak wymienić klocki hamulcowe?

Jak wymienić klocki hamulcowe?

Wymiana klocków hamulcowych to z pozoru łatwa czynność, z którą powinien poradzić sobie nawet mniej wprawny mechanik. Jak zatem we własnym zakresie wymienić klocki hamulcowe w samochodzie?

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana klocków hamulcowych u mechanika w 2023?

Ile zapłacimy za wymianę klocków hamulcowych u mechanika w 2023? Gdzie jest najtaniej, a gdzie najdrożej?

Klocki hamulcowe są jednymi z najczęściej wymienianych elementów eksploatacyjnych każdego samochodu wyposażonego w tarczowy układ hamulcowy. Ich wymianę każdy z nas może próbować przeprowadzić samodzielnie lub zlecić ją mechanikowi. Ile to kosztuje? Ile zapłacimy za wymianę klocków hamulcowych w warsztacie w 2023 roku?

czytaj więcej >
Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy się różnią i dlaczego?

Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy może lub czy powinna być różna, a jeśli tak, to dlaczego?

Zdarzyło Wam się kiedyś zastanawiać nad tym, dlaczego klocki hamulcowe na przód i tył w Waszym aucie mają różną grubość? Wiecie, z czego różnica ta wynika i dlaczego w różnych pojazdach te grubsze klocki można znaleźć raz na przedniej, a raz na tylnej osi?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe DTEC od TRW - opinie, czy i dlaczego warto?

Klocki hamulcowe DTEC od TRW. Jak doszło do ich powstania i czym różnią się one od standardowych klocków hamulcowych?

Pozornie na przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu lat klocki hamulcowe zmieniły się bardzo niewiele. Mają niemal ten sam kształt i dokładnie tę samą zasadę działania. Ale to tylko pozór, co najlepiej widać po klockach hamulcowych marki TRW. Po długim okresie panowania klasycznych klocków, TRW wprowadziło na rynek klocki COTEC, a następnie jeszcze doskonalsze DTEC. W czym tkwi ich sekret? Czy naprawdę są to modele znacząco lepsze od standardowych klocków hamulcowych?

czytaj więcej >

Klocki hamulcowe do samochodów w iParts.pl

Klocki hamulcowe

Klocki hamulcowe to jedne z kluczowych elementów samochodowego układu hamulcowego, pełniące funkcję czynną tego układu. Klocki odpowiadają bezpośrednio za wyhamowanie oraz zatrzymanie pojazdu do prędkości zerowej. Ich podstawową częścią jest specjalny materiał cierny, który ściśle współpracuje z powierzchnią cierną tarczy hamulcowej. ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze