Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe ABE do Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie)

Klocki hamulcowe BREMBO Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) BREMBO
Klocki hamulcowe TEXTAR Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) TEXTAR
Klocki hamulcowe ZIMMERMANN Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) ZIMMERMANN
Klocki hamulcowe A.B.S. Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) A.B.S.
Klocki hamulcowe ABE Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) ABE
Klocki hamulcowe ATE Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) ATE
Klocki hamulcowe BENDIX Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) BENDIX
Klocki hamulcowe BLUE PRINT Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) BLUE PRINT
Klocki hamulcowe BORG & BECK Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) BORG & BECK
Klocki hamulcowe BOSCH Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) BOSCH
Klocki hamulcowe BRECK Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) BRECK
Klocki hamulcowe DELPHI Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) DELPHI
Klocki hamulcowe DENCKERMANN Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) DENCKERMANN
Klocki hamulcowe FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Klocki hamulcowe GIRLING Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) GIRLING
Klocki hamulcowe HART Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) HART
Klocki hamulcowe HELLA PAGID Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) HELLA PAGID
Klocki hamulcowe HELLA Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) HELLA
Klocki hamulcowe ICER Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) ICER
Klocki hamulcowe IPARTS Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) IPARTS
Klocki hamulcowe MAPCO Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) MAPCO
Klocki hamulcowe MASTER-SPORT Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) MASTER-SPORT
Klocki hamulcowe MINTEX Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) MINTEX
Klocki hamulcowe NK Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) NK
Klocki hamulcowe OPTIMAL Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) OPTIMAL
Klocki hamulcowe QUARO Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) QUARO
Klocki hamulcowe RAICAM Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) RAICAM
Klocki hamulcowe ROTINGER Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) ROTINGER
Klocki hamulcowe SBS Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) SBS
Klocki hamulcowe SWAG Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) SWAG
Klocki hamulcowe TOMEX BRAKES Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) TOMEX BRAKES
Klocki hamulcowe TRISCAN Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) TRISCAN
Klocki hamulcowe TRW Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) TRW
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:ABE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ABE
0 (0)
Kod produktu:
C2M038ABE
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ABE
Kod:
C2M038ABE
Jednostka:
KPL
Ograniczenia producenta:  TRW
Wysokość 1 [mm]:  54,6
Wysokość 2 [mm]:  64,9
Grubość [mm]:  18,8
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Przygotowany dla wskaznika zużycia
System hamulcowy:  Nie dla tarcz hamulcowych węglowo-ceramicznych
System hamulcowy:  Tylko w połączeniu ze stalowymi tarczami hamulcowymi
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Szerokość [mm]:  116,3
Numer WVA:  25071
Wysokość [mm]:  54,6
Liczba okładzin ciernych:  4
System hamulcowy:  TRW
Do 100 dni na zwrot
139,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Klocki TRW COTEC. Czym się charakteryzują i jakie mają opinie?

Klocki hamulcowe TRW z powłoką COTEC. Czym się charakteryzują i jakie korzyści oferują swoim użytkownikom?

Pomysł stojący za opracowaniem klocków hamulcowych TRW z powłoką COTEC miał na celu uniknięcie problemów z hamulcami na etapie ich docierania. Czy powstała na potrzeby tych klocków technologia spełniła swoje zadanie? Co zmieniła powłoka COTEC w codziennym użytkowaniu samochodu?

czytaj więcej >
Wybieramy klocki hamulcowe do aut elektrycznych i hybrydowych

Wybieramy klocki hamulcowe do aut elektrycznych i hybrydowych. Co warto polecić właścicielom tych samochodów?

Wybór klocków hamulcowych do zwykłych aut z silnikami spalinowymi nie zawsze jest łatwy, a co dopiero w przypadku klocków hamulcowych do samochodów hybrydowych lub elektryków. A przecież czasem trzeba jakieś wybrać. Jak to zrobić? Na jakie klocki do hybryd i aut elektrycznych warto się zdecydować?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe DTEC od TRW - opinie, czy i dlaczego warto?

Klocki hamulcowe DTEC od TRW. Jak doszło do ich powstania i czym różnią się one od standardowych klocków hamulcowych?

Pozornie na przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu lat klocki hamulcowe zmieniły się bardzo niewiele. Mają niemal ten sam kształt i dokładnie tę samą zasadę działania. Ale to tylko pozór, co najlepiej widać po klockach hamulcowych marki TRW. Po długim okresie panowania klasycznych klocków, TRW wprowadziło na rynek klocki COTEC, a następnie jeszcze doskonalsze DTEC. W czym tkwi ich sekret? Czy naprawdę są to modele znacząco lepsze od standardowych klocków hamulcowych?

czytaj więcej >
TRW Sinter Street. Klocki hamulcowe idealne do sportowej jazdy motocyklem. Poznaj opinie

Czy klocki hamulcowe TRW Sinter Street należy uznać za idealne do sportowej jazdy motocyklem? Jakie opinie na ten temat mają ich użytkownicy?

Klocki hamulcowe TRW z serii Sinter Street to propozycja dla motocyklistów o nieco większych wymaganiach względem możliwości sportowej jazdy. Ten konkretny model możemy uznać za idealny dla maszyn usportowionych, ale jeszcze nie tych mocno sportowych. Dlaczego?

czytaj więcej >

Klocki hamulcowe do samochodów w iParts.pl

Klocki hamulcowe

Klocki hamulcowe to jedne z kluczowych elementów samochodowego układu hamulcowego, pełniące funkcję czynną tego układu. Klocki odpowiadają bezpośrednio za wyhamowanie oraz zatrzymanie pojazdu do prędkości zerowej. Ich podstawową częścią jest specjalny materiał cierny, który ściśle współpracuje z powierzchnią cierną tarczy hamulcowej. ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze