Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe COMLINE do Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.261) Kombi 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie)

Klocki hamulcowe ZIMMERMANN Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.261) Kombi 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) ZIMMERMANN
Klocki hamulcowe ATE Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.261) Kombi 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) ATE
Klocki hamulcowe A.B.S. Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.261) Kombi 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) A.B.S.
Klocki hamulcowe BENDIX Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.261) Kombi 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) BENDIX
Klocki hamulcowe BLUE PRINT Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.261) Kombi 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) BLUE PRINT
Klocki hamulcowe BORG & BECK Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.261) Kombi 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) BORG & BECK
Klocki hamulcowe BOSCH Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.261) Kombi 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) BOSCH
Klocki hamulcowe BRECK Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.261) Kombi 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) BRECK
Klocki hamulcowe BREMBO Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.261) Kombi 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) BREMBO
Klocki hamulcowe CHAMPION Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.261) Kombi 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) CHAMPION
Klocki hamulcowe COMLINE Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.261) Kombi 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) COMLINE
Klocki hamulcowe DELPHI Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.261) Kombi 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) DELPHI
Klocki hamulcowe DENCKERMANN Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.261) Kombi 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) DENCKERMANN
Klocki hamulcowe FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.261) Kombi 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Klocki hamulcowe FERODO Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.261) Kombi 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) FERODO
Klocki hamulcowe FREMAX Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.261) Kombi 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) FREMAX
Klocki hamulcowe FTE Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.261) Kombi 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) FTE
Klocki hamulcowe GIRLING Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.261) Kombi 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) GIRLING
Klocki hamulcowe HART Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.261) Kombi 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) HART
Klocki hamulcowe HELLA PAGID Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.261) Kombi 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) HELLA PAGID
Klocki hamulcowe HELLA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.261) Kombi 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) HELLA
Klocki hamulcowe ICER Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.261) Kombi 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) ICER
Klocki hamulcowe JURATEK Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.261) Kombi 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) JURATEK
Klocki hamulcowe JURID Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.261) Kombi 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) JURID
Klocki hamulcowe KAMOKA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.261) Kombi 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) KAMOKA
Klocki hamulcowe KAVO PARTS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.261) Kombi 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) KAVO PARTS
Klocki hamulcowe LPR Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.261) Kombi 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) LPR
Klocki hamulcowe MAPCO Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.261) Kombi 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) MAPCO
Klocki hamulcowe MASTER-SPORT Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.261) Kombi 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) MASTER-SPORT
Klocki hamulcowe MINTEX Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.261) Kombi 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) MINTEX
Klocki hamulcowe NK Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.261) Kombi 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) NK
Klocki hamulcowe OPTIMAL Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.261) Kombi 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) OPTIMAL
Klocki hamulcowe QUARO Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.261) Kombi 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) QUARO
Klocki hamulcowe RAICAM Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.261) Kombi 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) RAICAM
Klocki hamulcowe ROTINGER Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.261) Kombi 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) ROTINGER
Klocki hamulcowe SAMKO Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.261) Kombi 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) SAMKO
Klocki hamulcowe SWAG Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.261) Kombi 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) SWAG
Klocki hamulcowe TEXTAR Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.261) Kombi 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) TEXTAR
Klocki hamulcowe TOMEX BRAKES Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.261) Kombi 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) TOMEX BRAKES
Klocki hamulcowe TOPRAN Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.261) Kombi 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) TOPRAN
Klocki hamulcowe TRISCAN Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.261) Kombi 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) TRISCAN
Klocki hamulcowe TRW Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.261) Kombi 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) TRW
Klocki hamulcowe VALEO Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.261) Kombi 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) VALEO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:COMLINE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
COMLINE
5.0 (48)
Kod produktu:
ADB06114
niedostępny
5.0 (48)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
COMLINE
Kod:
ADB06114
Grubość [mm]:  17,8
Długość [mm]:  132
Szerokość [mm]:  97,5
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Przygotowany dla wskaznika zużycia
System hamulcowy:  Brembo
Numer WVA:  25179
Do 100 dni na zwrot
COMLINE
5.0 (48)
Kod produktu:
CBP06114
niedostępny
5.0 (48)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
COMLINE
Kod:
CBP06114
Grubość [mm]:  17,8
Długość [mm]:  132
Szerokość [mm]:  97,5
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Przygotowany dla wskaznika zużycia
System hamulcowy:  Brembo
Numer WVA:  25179
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy się różnią i dlaczego?

Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy może lub czy powinna być różna, a jeśli tak, to dlaczego?

Zdarzyło Wam się kiedyś zastanawiać nad tym, dlaczego klocki hamulcowe na przód i tył w Waszym aucie mają różną grubość? Wiecie, z czego różnica ta wynika i dlaczego w różnych pojazdach te grubsze klocki można znaleźć raz na przedniej, a raz na tylnej osi?

czytaj więcej >
Jakie klocki hamulcowe wybrać?

Jakie klocki hamulcowe wybrać?

Na rynku części zamiennych dostępnych jest kilka rodzajów klocków, które różnią się pomiędzy sobą przede wszystkim materiałem wykonania, ale także parametrami hamowania. Jaki rodzaj klocków hamulcowych będzie najbardziej odpowiedni do naszego samochodu?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe DTEC od TRW - opinie, czy i dlaczego warto?

Klocki hamulcowe DTEC od TRW. Jak doszło do ich powstania i czym różnią się one od standardowych klocków hamulcowych?

Pozornie na przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu lat klocki hamulcowe zmieniły się bardzo niewiele. Mają niemal ten sam kształt i dokładnie tę samą zasadę działania. Ale to tylko pozór, co najlepiej widać po klockach hamulcowych marki TRW. Po długim okresie panowania klasycznych klocków, TRW wprowadziło na rynek klocki COTEC, a następnie jeszcze doskonalsze DTEC. W czym tkwi ich sekret? Czy naprawdę są to modele znacząco lepsze od standardowych klocków hamulcowych?

czytaj więcej >
Jakie są objawy zużycia klocków hamulcowych?

Jakie są objawy zużycia klocków hamulcowych?

Układ hamulcowy jest jednym z głównych układów w samochodzie, który ma bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo kierowcy oraz pasażerów. Niesprawne hamulce są w stanie doprowadzić do powstania niebezpiecznej sytuacji na drodze, dlatego warto regularnie kontrolować stan całego układu.

czytaj więcej >

Klocki hamulcowe do samochodów w iParts.pl

Klocki hamulcowe

Klocki hamulcowe to jedne z kluczowych elementów samochodowego układu hamulcowego, pełniące funkcję czynną tego układu. Klocki odpowiadają bezpośrednio za wyhamowanie oraz zatrzymanie pojazdu do prędkości zerowej. Ich podstawową częścią jest specjalny materiał cierny, który ściśle współpracuje z powierzchnią cierną tarczy hamulcowej. ...

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze