Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe METZGER do Ferrari DINO GTS (206/246) 246 kabriolet 195KM, 143kW, benzyna (1972.04 - 1973.10)

Klocki hamulcowe MAXGEAR Ferrari DINO GTS (206/246) 246 kabriolet 195KM, 143kW, benzyna (1972.04 - 1973.10) MAXGEAR
Klocki hamulcowe DELPHI Ferrari DINO GTS (206/246) 246 kabriolet 195KM, 143kW, benzyna (1972.04 - 1973.10) DELPHI
Klocki hamulcowe TEXTAR Ferrari DINO GTS (206/246) 246 kabriolet 195KM, 143kW, benzyna (1972.04 - 1973.10) TEXTAR
Klocki hamulcowe A.B.S. Ferrari DINO GTS (206/246) 246 kabriolet 195KM, 143kW, benzyna (1972.04 - 1973.10) A.B.S.
Klocki hamulcowe AISIN Ferrari DINO GTS (206/246) 246 kabriolet 195KM, 143kW, benzyna (1972.04 - 1973.10) AISIN
Klocki hamulcowe AKRON-MALÒ Ferrari DINO GTS (206/246) 246 kabriolet 195KM, 143kW, benzyna (1972.04 - 1973.10) AKRON-MALÒ
Klocki hamulcowe BENDIX Ferrari DINO GTS (206/246) 246 kabriolet 195KM, 143kW, benzyna (1972.04 - 1973.10) BENDIX
Klocki hamulcowe BORG & BECK Ferrari DINO GTS (206/246) 246 kabriolet 195KM, 143kW, benzyna (1972.04 - 1973.10) BORG & BECK
Klocki hamulcowe BREMBO Ferrari DINO GTS (206/246) 246 kabriolet 195KM, 143kW, benzyna (1972.04 - 1973.10) BREMBO
Klocki hamulcowe CHAMPION Ferrari DINO GTS (206/246) 246 kabriolet 195KM, 143kW, benzyna (1972.04 - 1973.10) CHAMPION
Klocki hamulcowe FERODO RACING Ferrari DINO GTS (206/246) 246 kabriolet 195KM, 143kW, benzyna (1972.04 - 1973.10) FERODO RACING
Klocki hamulcowe FERODO Ferrari DINO GTS (206/246) 246 kabriolet 195KM, 143kW, benzyna (1972.04 - 1973.10) FERODO
Klocki hamulcowe FOMAR FRICTION Ferrari DINO GTS (206/246) 246 kabriolet 195KM, 143kW, benzyna (1972.04 - 1973.10) FOMAR FRICTION
Klocki hamulcowe FREMAX Ferrari DINO GTS (206/246) 246 kabriolet 195KM, 143kW, benzyna (1972.04 - 1973.10) FREMAX
Klocki hamulcowe FTE Ferrari DINO GTS (206/246) 246 kabriolet 195KM, 143kW, benzyna (1972.04 - 1973.10) FTE
Klocki hamulcowe GIRLING Ferrari DINO GTS (206/246) 246 kabriolet 195KM, 143kW, benzyna (1972.04 - 1973.10) GIRLING
Klocki hamulcowe HELLA PAGID Ferrari DINO GTS (206/246) 246 kabriolet 195KM, 143kW, benzyna (1972.04 - 1973.10) HELLA PAGID
Klocki hamulcowe HELLA Ferrari DINO GTS (206/246) 246 kabriolet 195KM, 143kW, benzyna (1972.04 - 1973.10) HELLA
Klocki hamulcowe ICER Ferrari DINO GTS (206/246) 246 kabriolet 195KM, 143kW, benzyna (1972.04 - 1973.10) ICER
Klocki hamulcowe JP GROUP Ferrari DINO GTS (206/246) 246 kabriolet 195KM, 143kW, benzyna (1972.04 - 1973.10) JP GROUP
Klocki hamulcowe JURID Ferrari DINO GTS (206/246) 246 kabriolet 195KM, 143kW, benzyna (1972.04 - 1973.10) JURID
Klocki hamulcowe KAWE Ferrari DINO GTS (206/246) 246 kabriolet 195KM, 143kW, benzyna (1972.04 - 1973.10) KAWE
Klocki hamulcowe LPR Ferrari DINO GTS (206/246) 246 kabriolet 195KM, 143kW, benzyna (1972.04 - 1973.10) LPR
Klocki hamulcowe MAGNETI MARELLI Ferrari DINO GTS (206/246) 246 kabriolet 195KM, 143kW, benzyna (1972.04 - 1973.10) MAGNETI MARELLI
Klocki hamulcowe METZGER Ferrari DINO GTS (206/246) 246 kabriolet 195KM, 143kW, benzyna (1972.04 - 1973.10) METZGER
Klocki hamulcowe MINTEX Ferrari DINO GTS (206/246) 246 kabriolet 195KM, 143kW, benzyna (1972.04 - 1973.10) MINTEX
Klocki hamulcowe OPTIMAL Ferrari DINO GTS (206/246) 246 kabriolet 195KM, 143kW, benzyna (1972.04 - 1973.10) OPTIMAL
Klocki hamulcowe PROTECHNIC Ferrari DINO GTS (206/246) 246 kabriolet 195KM, 143kW, benzyna (1972.04 - 1973.10) PROTECHNIC
Klocki hamulcowe QUINTON HAZELL Ferrari DINO GTS (206/246) 246 kabriolet 195KM, 143kW, benzyna (1972.04 - 1973.10) QUINTON HAZELL
Klocki hamulcowe RAICAM Ferrari DINO GTS (206/246) 246 kabriolet 195KM, 143kW, benzyna (1972.04 - 1973.10) RAICAM
Klocki hamulcowe REMSA Ferrari DINO GTS (206/246) 246 kabriolet 195KM, 143kW, benzyna (1972.04 - 1973.10) REMSA
Klocki hamulcowe ROADHOUSE Ferrari DINO GTS (206/246) 246 kabriolet 195KM, 143kW, benzyna (1972.04 - 1973.10) ROADHOUSE
Klocki hamulcowe ROTINGER Ferrari DINO GTS (206/246) 246 kabriolet 195KM, 143kW, benzyna (1972.04 - 1973.10) ROTINGER
Klocki hamulcowe SAMKO Ferrari DINO GTS (206/246) 246 kabriolet 195KM, 143kW, benzyna (1972.04 - 1973.10) SAMKO
Klocki hamulcowe SCT - MANNOL Ferrari DINO GTS (206/246) 246 kabriolet 195KM, 143kW, benzyna (1972.04 - 1973.10) SCT - MANNOL
Klocki hamulcowe TOMEX BRAKES Ferrari DINO GTS (206/246) 246 kabriolet 195KM, 143kW, benzyna (1972.04 - 1973.10) TOMEX BRAKES
Klocki hamulcowe TRISCAN Ferrari DINO GTS (206/246) 246 kabriolet 195KM, 143kW, benzyna (1972.04 - 1973.10) TRISCAN
Klocki hamulcowe TRW Ferrari DINO GTS (206/246) 246 kabriolet 195KM, 143kW, benzyna (1972.04 - 1973.10) TRW
Klocki hamulcowe VALEO Ferrari DINO GTS (206/246) 246 kabriolet 195KM, 143kW, benzyna (1972.04 - 1973.10) VALEO
Klocki hamulcowe ZIMMERMANN Ferrari DINO GTS (206/246) 246 kabriolet 195KM, 143kW, benzyna (1972.04 - 1973.10) ZIMMERMANN
Producent:METZGER

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METZGER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1170222
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
1170222
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Szerokość [mm]:  76,5
Wysokość [mm]:  70
Grubość [mm]:  15
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Bez styku zużycia
Spełnia wymagania Normy ECE:  R90
Do 100 dni na zwrot
95,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Wybieramy klocki hamulcowe do aut elektrycznych i hybrydowych

Wybieramy klocki hamulcowe do aut elektrycznych i hybrydowych. Co warto polecić właścicielom tych samochodów?

Wybór klocków hamulcowych do zwykłych aut z silnikami spalinowymi nie zawsze jest łatwy, a co dopiero w przypadku klocków hamulcowych do samochodów hybrydowych lub elektryków. A przecież czasem trzeba jakieś wybrać. Jak to zrobić? Na jakie klocki do hybryd i aut elektrycznych warto się zdecydować?

czytaj więcej >
Kierunkowe klocki hamulcowe - jak zamontować, czym są, zakładanie

Czym są i czemu służą kierunkowe klocki hamulcowe? W jaki sposób należy je zakładać?

Powstanie kierunkowych klocków hamulcowych zawdzięczamy w głównej mierze rosnącej popularności aut z napędem hybrydowym lub samodzielnym napędem elektrycznym. Ich zadaniem jest redukcja emitowanego przez układ hamulcowy hałasu i jednocześnie utrzymanie jego dotychczasowej sprawności. Co jeszcze warto wiedzieć o klockach kierunkowych?

czytaj więcej >
TRW Sinter Street. Klocki hamulcowe idealne do sportowej jazdy motocyklem. Poznaj opinie

Czy klocki hamulcowe TRW Sinter Street należy uznać za idealne do sportowej jazdy motocyklem? Jakie opinie na ten temat mają ich użytkownicy?

Klocki hamulcowe TRW z serii Sinter Street to propozycja dla motocyklistów o nieco większych wymaganiach względem możliwości sportowej jazdy. Ten konkretny model możemy uznać za idealny dla maszyn usportowionych, ale jeszcze nie tych mocno sportowych. Dlaczego?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe TRW Electric Blue - do samochodów elektrycznych i hybrydowych

TRW Electric Blue, czyli klocki hamulcowe dla samochodów elektrycznych i hybrydowych. Czym różnią się od tych zwykłych?

Samochody z napędem elektrycznym, a zwłaszcza te z napędem hybrydowym, pod wieloma względami przypominają standardowe auta z klasycznym silnikiem spalinowym. Ponieważ jednak ich posiadacze coraz mocniej pragnął podkreślać wszelkie atuty swoich niskoemisyjnych pojazdów, producenci części zostali zmuszeni do szukania zupełnie nowych, specjalnie do tego przystosowanych rozwiązań. I tak właśnie powstały klocku hamulcowe TRW Electric Blue – pierwsze takie klocki dla aut elektrycznych.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze