Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe METZGER do Ferrari DINO GT4 (208/308) 208 coupe 170KM, 125kW, benzyna (1975.02 - 1980.06)

Klocki hamulcowe MAXGEAR Ferrari DINO GT4 (208/308) 208 coupe 170KM, 125kW, benzyna (1975.02 - 1980.06) MAXGEAR
Klocki hamulcowe DELPHI Ferrari DINO GT4 (208/308) 208 coupe 170KM, 125kW, benzyna (1975.02 - 1980.06) DELPHI
Klocki hamulcowe TEXTAR Ferrari DINO GT4 (208/308) 208 coupe 170KM, 125kW, benzyna (1975.02 - 1980.06) TEXTAR
Klocki hamulcowe A.B.S. Ferrari DINO GT4 (208/308) 208 coupe 170KM, 125kW, benzyna (1975.02 - 1980.06) A.B.S.
Klocki hamulcowe AKRON-MALÒ Ferrari DINO GT4 (208/308) 208 coupe 170KM, 125kW, benzyna (1975.02 - 1980.06) AKRON-MALÒ
Klocki hamulcowe BENDIX Ferrari DINO GT4 (208/308) 208 coupe 170KM, 125kW, benzyna (1975.02 - 1980.06) BENDIX
Klocki hamulcowe BORG & BECK Ferrari DINO GT4 (208/308) 208 coupe 170KM, 125kW, benzyna (1975.02 - 1980.06) BORG & BECK
Klocki hamulcowe BREMBO Ferrari DINO GT4 (208/308) 208 coupe 170KM, 125kW, benzyna (1975.02 - 1980.06) BREMBO
Klocki hamulcowe CHAMPION Ferrari DINO GT4 (208/308) 208 coupe 170KM, 125kW, benzyna (1975.02 - 1980.06) CHAMPION
Klocki hamulcowe DR!VE+ Ferrari DINO GT4 (208/308) 208 coupe 170KM, 125kW, benzyna (1975.02 - 1980.06) DR!VE+
Klocki hamulcowe FERODO RACING Ferrari DINO GT4 (208/308) 208 coupe 170KM, 125kW, benzyna (1975.02 - 1980.06) FERODO RACING
Klocki hamulcowe FERODO Ferrari DINO GT4 (208/308) 208 coupe 170KM, 125kW, benzyna (1975.02 - 1980.06) FERODO
Klocki hamulcowe FOMAR FRICTION Ferrari DINO GT4 (208/308) 208 coupe 170KM, 125kW, benzyna (1975.02 - 1980.06) FOMAR FRICTION
Klocki hamulcowe FREMAX Ferrari DINO GT4 (208/308) 208 coupe 170KM, 125kW, benzyna (1975.02 - 1980.06) FREMAX
Klocki hamulcowe FTE Ferrari DINO GT4 (208/308) 208 coupe 170KM, 125kW, benzyna (1975.02 - 1980.06) FTE
Klocki hamulcowe GIRLING Ferrari DINO GT4 (208/308) 208 coupe 170KM, 125kW, benzyna (1975.02 - 1980.06) GIRLING
Klocki hamulcowe HELLA PAGID Ferrari DINO GT4 (208/308) 208 coupe 170KM, 125kW, benzyna (1975.02 - 1980.06) HELLA PAGID
Klocki hamulcowe HELLA Ferrari DINO GT4 (208/308) 208 coupe 170KM, 125kW, benzyna (1975.02 - 1980.06) HELLA
Klocki hamulcowe ICER Ferrari DINO GT4 (208/308) 208 coupe 170KM, 125kW, benzyna (1975.02 - 1980.06) ICER
Klocki hamulcowe JURID Ferrari DINO GT4 (208/308) 208 coupe 170KM, 125kW, benzyna (1975.02 - 1980.06) JURID
Klocki hamulcowe KAWE Ferrari DINO GT4 (208/308) 208 coupe 170KM, 125kW, benzyna (1975.02 - 1980.06) KAWE
Klocki hamulcowe LPR Ferrari DINO GT4 (208/308) 208 coupe 170KM, 125kW, benzyna (1975.02 - 1980.06) LPR
Klocki hamulcowe MAGNETI MARELLI Ferrari DINO GT4 (208/308) 208 coupe 170KM, 125kW, benzyna (1975.02 - 1980.06) MAGNETI MARELLI
Klocki hamulcowe METZGER Ferrari DINO GT4 (208/308) 208 coupe 170KM, 125kW, benzyna (1975.02 - 1980.06) METZGER
Klocki hamulcowe MINTEX Ferrari DINO GT4 (208/308) 208 coupe 170KM, 125kW, benzyna (1975.02 - 1980.06) MINTEX
Klocki hamulcowe NK Ferrari DINO GT4 (208/308) 208 coupe 170KM, 125kW, benzyna (1975.02 - 1980.06) NK
Klocki hamulcowe OPTIMAL Ferrari DINO GT4 (208/308) 208 coupe 170KM, 125kW, benzyna (1975.02 - 1980.06) OPTIMAL
Klocki hamulcowe QUINTON HAZELL Ferrari DINO GT4 (208/308) 208 coupe 170KM, 125kW, benzyna (1975.02 - 1980.06) QUINTON HAZELL
Klocki hamulcowe RAICAM Ferrari DINO GT4 (208/308) 208 coupe 170KM, 125kW, benzyna (1975.02 - 1980.06) RAICAM
Klocki hamulcowe REMSA Ferrari DINO GT4 (208/308) 208 coupe 170KM, 125kW, benzyna (1975.02 - 1980.06) REMSA
Klocki hamulcowe ROADHOUSE Ferrari DINO GT4 (208/308) 208 coupe 170KM, 125kW, benzyna (1975.02 - 1980.06) ROADHOUSE
Klocki hamulcowe ROTINGER Ferrari DINO GT4 (208/308) 208 coupe 170KM, 125kW, benzyna (1975.02 - 1980.06) ROTINGER
Klocki hamulcowe SAMKO Ferrari DINO GT4 (208/308) 208 coupe 170KM, 125kW, benzyna (1975.02 - 1980.06) SAMKO
Klocki hamulcowe SBS Ferrari DINO GT4 (208/308) 208 coupe 170KM, 125kW, benzyna (1975.02 - 1980.06) SBS
Klocki hamulcowe SCT - MANNOL Ferrari DINO GT4 (208/308) 208 coupe 170KM, 125kW, benzyna (1975.02 - 1980.06) SCT - MANNOL
Klocki hamulcowe TOMEX BRAKES Ferrari DINO GT4 (208/308) 208 coupe 170KM, 125kW, benzyna (1975.02 - 1980.06) TOMEX BRAKES
Klocki hamulcowe TRISCAN Ferrari DINO GT4 (208/308) 208 coupe 170KM, 125kW, benzyna (1975.02 - 1980.06) TRISCAN
Klocki hamulcowe TRW Ferrari DINO GT4 (208/308) 208 coupe 170KM, 125kW, benzyna (1975.02 - 1980.06) TRW
Klocki hamulcowe VALEO Ferrari DINO GT4 (208/308) 208 coupe 170KM, 125kW, benzyna (1975.02 - 1980.06) VALEO
Producent:METZGER

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METZGER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1170222
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
1170222
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Szerokość [mm]:  76,5
Wysokość [mm]:  70
Grubość [mm]:  15
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Bez styku zużycia
Spełnia wymagania Normy ECE:  R90
Do 100 dni na zwrot
95,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Wybieramy klocki hamulcowe do aut elektrycznych i hybrydowych

Wybieramy klocki hamulcowe do aut elektrycznych i hybrydowych. Co warto polecić właścicielom tych samochodów?

Wybór klocków hamulcowych do zwykłych aut z silnikami spalinowymi nie zawsze jest łatwy, a co dopiero w przypadku klocków hamulcowych do samochodów hybrydowych lub elektryków. A przecież czasem trzeba jakieś wybrać. Jak to zrobić? Na jakie klocki do hybryd i aut elektrycznych warto się zdecydować?

czytaj więcej >
Kierunkowe klocki hamulcowe - jak zamontować, czym są, zakładanie

Czym są i czemu służą kierunkowe klocki hamulcowe? W jaki sposób należy je zakładać?

Powstanie kierunkowych klocków hamulcowych zawdzięczamy w głównej mierze rosnącej popularności aut z napędem hybrydowym lub samodzielnym napędem elektrycznym. Ich zadaniem jest redukcja emitowanego przez układ hamulcowy hałasu i jednocześnie utrzymanie jego dotychczasowej sprawności. Co jeszcze warto wiedzieć o klockach kierunkowych?

czytaj więcej >
TRW Sinter Street. Klocki hamulcowe idealne do sportowej jazdy motocyklem. Poznaj opinie

Czy klocki hamulcowe TRW Sinter Street należy uznać za idealne do sportowej jazdy motocyklem? Jakie opinie na ten temat mają ich użytkownicy?

Klocki hamulcowe TRW z serii Sinter Street to propozycja dla motocyklistów o nieco większych wymaganiach względem możliwości sportowej jazdy. Ten konkretny model możemy uznać za idealny dla maszyn usportowionych, ale jeszcze nie tych mocno sportowych. Dlaczego?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe TRW Electric Blue - do samochodów elektrycznych i hybrydowych

TRW Electric Blue, czyli klocki hamulcowe dla samochodów elektrycznych i hybrydowych. Czym różnią się od tych zwykłych?

Samochody z napędem elektrycznym, a zwłaszcza te z napędem hybrydowym, pod wieloma względami przypominają standardowe auta z klasycznym silnikiem spalinowym. Ponieważ jednak ich posiadacze coraz mocniej pragnął podkreślać wszelkie atuty swoich niskoemisyjnych pojazdów, producenci części zostali zmuszeni do szukania zupełnie nowych, specjalnie do tego przystosowanych rozwiązań. I tak właśnie powstały klocku hamulcowe TRW Electric Blue – pierwsze takie klocki dla aut elektrycznych.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze