Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Filtr cząstek stałych DPF/FAP NTY do Vw TRANSPORTER T5 Skrzynia (7HA, 7HH, 7EA, 7EH) 2.5 TDI Skrzynia 174KM, 128kW, olej napędowy (2003.04 - 2009.11)

Filtr cząstek stałych DPF/FAP KAMOKA Vw TRANSPORTER T5 Skrzynia (7HA, 7HH, 7EA, 7EH) 2.5 TDI Skrzynia 174KM, 128kW, olej napędowy (2003.04 - 2009.11) KAMOKA
Filtr cząstek stałych DPF/FAP AMC Vw TRANSPORTER T5 Skrzynia (7HA, 7HH, 7EA, 7EH) 2.5 TDI Skrzynia 174KM, 128kW, olej napędowy (2003.04 - 2009.11) AMC
Filtr cząstek stałych DPF/FAP ASSO Vw TRANSPORTER T5 Skrzynia (7HA, 7HH, 7EA, 7EH) 2.5 TDI Skrzynia 174KM, 128kW, olej napędowy (2003.04 - 2009.11) ASSO
Filtr cząstek stałych DPF/FAP BM CATALYSTS Vw TRANSPORTER T5 Skrzynia (7HA, 7HH, 7EA, 7EH) 2.5 TDI Skrzynia 174KM, 128kW, olej napędowy (2003.04 - 2009.11) BM CATALYSTS
Filtr cząstek stałych DPF/FAP BOSAL Vw TRANSPORTER T5 Skrzynia (7HA, 7HH, 7EA, 7EH) 2.5 TDI Skrzynia 174KM, 128kW, olej napędowy (2003.04 - 2009.11) BOSAL
Filtr cząstek stałych DPF/FAP DINEX Vw TRANSPORTER T5 Skrzynia (7HA, 7HH, 7EA, 7EH) 2.5 TDI Skrzynia 174KM, 128kW, olej napędowy (2003.04 - 2009.11) DINEX
Filtr cząstek stałych DPF/FAP EEC Vw TRANSPORTER T5 Skrzynia (7HA, 7HH, 7EA, 7EH) 2.5 TDI Skrzynia 174KM, 128kW, olej napędowy (2003.04 - 2009.11) EEC
Filtr cząstek stałych DPF/FAP FA1 Vw TRANSPORTER T5 Skrzynia (7HA, 7HH, 7EA, 7EH) 2.5 TDI Skrzynia 174KM, 128kW, olej napędowy (2003.04 - 2009.11) FA1
Filtr cząstek stałych DPF/FAP HELLA Vw TRANSPORTER T5 Skrzynia (7HA, 7HH, 7EA, 7EH) 2.5 TDI Skrzynia 174KM, 128kW, olej napędowy (2003.04 - 2009.11) HELLA
Filtr cząstek stałych DPF/FAP IMASAF Vw TRANSPORTER T5 Skrzynia (7HA, 7HH, 7EA, 7EH) 2.5 TDI Skrzynia 174KM, 128kW, olej napędowy (2003.04 - 2009.11) IMASAF
Filtr cząstek stałych DPF/FAP KLARIUS Vw TRANSPORTER T5 Skrzynia (7HA, 7HH, 7EA, 7EH) 2.5 TDI Skrzynia 174KM, 128kW, olej napędowy (2003.04 - 2009.11) KLARIUS
Filtr cząstek stałych DPF/FAP KLOKKERHOLM Vw TRANSPORTER T5 Skrzynia (7HA, 7HH, 7EA, 7EH) 2.5 TDI Skrzynia 174KM, 128kW, olej napędowy (2003.04 - 2009.11) KLOKKERHOLM
Filtr cząstek stałych DPF/FAP LRT Vw TRANSPORTER T5 Skrzynia (7HA, 7HH, 7EA, 7EH) 2.5 TDI Skrzynia 174KM, 128kW, olej napędowy (2003.04 - 2009.11) LRT
Filtr cząstek stałych DPF/FAP MAXGEAR Vw TRANSPORTER T5 Skrzynia (7HA, 7HH, 7EA, 7EH) 2.5 TDI Skrzynia 174KM, 128kW, olej napędowy (2003.04 - 2009.11) MAXGEAR
Filtr cząstek stałych DPF/FAP NTY Vw TRANSPORTER T5 Skrzynia (7HA, 7HH, 7EA, 7EH) 2.5 TDI Skrzynia 174KM, 128kW, olej napędowy (2003.04 - 2009.11) NTY
Filtr cząstek stałych DPF/FAP OYODO Vw TRANSPORTER T5 Skrzynia (7HA, 7HH, 7EA, 7EH) 2.5 TDI Skrzynia 174KM, 128kW, olej napędowy (2003.04 - 2009.11) OYODO
Filtr cząstek stałych DPF/FAP QUINTON HAZELL Vw TRANSPORTER T5 Skrzynia (7HA, 7HH, 7EA, 7EH) 2.5 TDI Skrzynia 174KM, 128kW, olej napędowy (2003.04 - 2009.11) QUINTON HAZELL
Filtr cząstek stałych DPF/FAP WALKER Vw TRANSPORTER T5 Skrzynia (7HA, 7HH, 7EA, 7EH) 2.5 TDI Skrzynia 174KM, 128kW, olej napędowy (2003.04 - 2009.11) WALKER
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:NTY

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NTY
0 (0)
Kod produktu:
DPF-VW-001
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
DPF-VW-001
Jednostka:
szt
Typ katalizatora:  Z katalizatorem Diesel (Oxi-Kat)
Numer seryjny:  DPF-VW-001
Do 100 dni na zwrot
1383,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Filtr cząstek stałych DPF/FAP

Czujnik temperatury spalin (EGT) - objawy uszkodzenia i naprawa

Czujnik temperatury spalin dba o Twoją turbosprężarkę, katalizator i filtr cząstek stałych jak nikt inny

W nowoczesnych silnikach spalinowych monitorowanie temperatury spalin jest konieczne do odpowiedniego zarządzania oraz diagnostyki systemu oczyszczania spalin, a także zabezpieczenia konkretnych elementów szczególnie wrażliwych na przeciążenia termiczne. Ponadto coraz bardziej rygorystyczne przepisy odnośnie emisji spalin do atmosfery sprawiają, że taki czujnik to już nie motoryzacyjna ekstrawagancja, lecz konieczny element każdego współczesnego auta.

czytaj więcej >
Czym grozi usunięcie filtra cząstek stałych?

Czym grozi usunięcie filtra cząstek stałych?

Filtr cząstek stałych powstał w dobie pro ekologicznych konstrukcji poszczególnych auto części, by spełnić europejskie normy emisji spalin. Cel osiągnięto - zastosowanie tego filtra sprawia, że do środowiska trafia mniej szkodliwych spalin. Niestety, mimo dobrych intencji, filtr cząstek stałych został przez kierowców znienawidzony. Dlaczego?

czytaj więcej >
Chcesz uzupełnić płyn filtra cząstek stałych? Możesz to zrobić sam, ale bez drobnej pomocy mechanika się nie obejdzie

Chcesz uzupełnić płyn filtra cząstek stałych? Możesz to zrobić sam, ale bez drobnej pomocy mechanika się nie obejdzie

Mokry filtr cząstek stałych to doskonałe rozwiązanie, swoją funkcjonalnością i możliwościami przewyższające filtr suchy. Niestety, posiada on jedną poważną wadę, którą jest koszt eksploatacji. Na szczęście koszty te, przynajmniej częściowo, można ograniczyć. Wystarczy wiedzieć, jak używać samochodu z mokrym filtrem i spróbować samodzielnie uzupełniać poziom niezbędnego do jego funkcjonowania płynu Eolys.

czytaj więcej >
Objawy zapchanego DPF. Dlaczego filtr DPF się zatyka?

Dlaczego filtr DPF się zatyka? Jak rozpoznać objawy jego zapchania?

Mało która część samochodowa wzbudza równie wiele kontrowersji, co filtr cząstek stałych w silnikach Diesla, czyli popularny DPF. Tym, czego obawia się większość kierowców, jest moment, w którym filtr ten zostanie ostatecznie zapchany. Zawsze bowiem oznacza to mniejsze lub większe wydatki. A po czym poznać, ze filtr w Waszym samochodzie się zapchał? Spokojnie, auto samo Was o tym poinformuje.

czytaj więcej >

Filtry DPF/FAP

Filtr cząstek stałych DPF/FAP

Systemy filtrów cząstek stałych tj. DPF czy FAP zostały stworzone w dobie ekologicznych rozwiązań, by jak najlepiej dbać o środowisko i spełnić europejskie normy względem emisji spalin. Cel został osiągnięty. Niestety, filtry cząstek stałych stały się także dużym problemem kierowców, którzy kupili samochód wyposażony w silnik diesla. ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze