Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Filtr cząstek stałych DPF/FAP ASSO do Vw GOLF VI (5K1) 1.6 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.02 - 2012.11)

Filtr cząstek stałych DPF/FAP ASSO Vw GOLF VI (5K1) 1.6 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.02 - 2012.11) ASSO
Filtr cząstek stałych DPF/FAP BOSAL Vw GOLF VI (5K1) 1.6 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.02 - 2012.11) BOSAL
Filtr cząstek stałych DPF/FAP EEC Vw GOLF VI (5K1) 1.6 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.02 - 2012.11) EEC
Filtr cząstek stałych DPF/FAP ESEN SKV Vw GOLF VI (5K1) 1.6 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.02 - 2012.11) ESEN SKV
Filtr cząstek stałych DPF/FAP EUROREPAR Vw GOLF VI (5K1) 1.6 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.02 - 2012.11) EUROREPAR
Filtr cząstek stałych DPF/FAP HELLA Vw GOLF VI (5K1) 1.6 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.02 - 2012.11) HELLA
Filtr cząstek stałych DPF/FAP IMASAF Vw GOLF VI (5K1) 1.6 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.02 - 2012.11) IMASAF
Filtr cząstek stałych DPF/FAP LRT Vw GOLF VI (5K1) 1.6 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.02 - 2012.11) LRT
Filtr cząstek stałych DPF/FAP MAXGEAR Vw GOLF VI (5K1) 1.6 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.02 - 2012.11) MAXGEAR
Filtr cząstek stałych DPF/FAP MTS Vw GOLF VI (5K1) 1.6 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.02 - 2012.11) MTS
Filtr cząstek stałych DPF/FAP WALKER Vw GOLF VI (5K1) 1.6 TDI liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.02 - 2012.11) WALKER
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:ASSO

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ASSO
0 (0)
Kod produktu:
58.15004
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ASSO
Kod:
58.15004
Lokalizacja w aucie:  Z przodu
Numer seryjny:  58.15004
Do 100 dni na zwrot
ASSO
0 (0)
Kod produktu:
58.15014
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ASSO
Kod:
58.15014
Lokalizacja w aucie:  Z przodu
Numer seryjny:  58.15014
Do 100 dni na zwrot
ASSO
0 (0)
Kod produktu:
04.15014
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ASSO
Kod:
04.15014
Lokalizacja w aucie:  Z przodu
Numer seryjny:  04.15014
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Filtr cząstek stałych DPF/FAP

Porady z kategorii: Filtr cząstek stałych DPF/FAP

Czujnik temperatury spalin (EGT) - objawy uszkodzenia i naprawa

Czujnik temperatury spalin dba o Twoją turbosprężarkę, katalizator i filtr cząstek stałych jak nikt inny

W nowoczesnych silnikach spalinowych monitorowanie temperatury spalin jest konieczne do odpowiedniego zarządzania oraz diagnostyki systemu oczyszczania spalin, a także zabezpieczenia konkretnych elementów szczególnie wrażliwych na przeciążenia termiczne. Ponadto coraz bardziej rygorystyczne przepisy odnośnie emisji spalin do atmosfery sprawiają, że taki czujnik to już nie motoryzacyjna ekstrawagancja, lecz konieczny element każdego współczesnego auta.

czytaj więcej >
Filtr cząstek stałych - zapchanie, regeneracja, wymiana

Filtr cząstek stałych - zapchanie, regeneracja, wymiana

Filtr cząstek stałych, zwany w skrócie DPF bądź FAP, to jeden z filtrów wykorzystywanych w systemach wydechowych w silnikach Diesla. Jego podstawowym zadaniem jest oczyszczanie spalin z cząstek sadzy. Filtry cząstek stałych znajdują się na rynku od 1980 roku, ale dopiero w 1996 roku zostały wykorzystane w motoryzacji. Opracowanie DPF-a spowodowało zmniejszenie emisji czarnego dymu, z którego znane były silniki wysokoprężne starszej generacji.

czytaj więcej >
Objawy zapchanego DPF. Dlaczego filtr DPF się zatyka?

Dlaczego filtr DPF się zatyka? Jak rozpoznać objawy jego zapchania?

Mało która część samochodowa wzbudza równie wiele kontrowersji, co filtr cząstek stałych w silnikach Diesla, czyli popularny DPF. Tym, czego obawia się większość kierowców, jest moment, w którym filtr ten zostanie ostatecznie zapchany. Zawsze bowiem oznacza to mniejsze lub większe wydatki. A po czym poznać, ze filtr w Waszym samochodzie się zapchał? Spokojnie, auto samo Was o tym poinformuje.

czytaj więcej >
Jak wyczyścić filtr DPF / FAP (cząstek stałych) w samochodzie?

W jaki sposób można wyczyścić filtr cząstek stałych? Jakie metody są możliwe do zastosowania w autach z filtrami DPF, GPF i FAP?

Nieuniknionym efektem działania filtrów cząstek stałych, a więc DPF, GPF czy FAP, jest zbierający się w ich wnętrzu popiół oraz wszelkie zabrudzenia niesione przez wychodzące z silnika spaliny. W jaki sposób tak zabrudzone filtry można wyczyścić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze