Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Filtr cząstek stałych DPF/FAP BM CATALYSTS do Volvo C70 II kabriolet (542) 2.0 D kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.01 - 2009.10)

Filtr cząstek stałych DPF/FAP AMC Volvo C70 II kabriolet (542) 2.0 D kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.01 - 2009.10) AMC
Filtr cząstek stałych DPF/FAP ASSO Volvo C70 II kabriolet (542) 2.0 D kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.01 - 2009.10) ASSO
Filtr cząstek stałych DPF/FAP BM CATALYSTS Volvo C70 II kabriolet (542) 2.0 D kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.01 - 2009.10) BM CATALYSTS
Filtr cząstek stałych DPF/FAP BOSAL Volvo C70 II kabriolet (542) 2.0 D kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.01 - 2009.10) BOSAL
Filtr cząstek stałych DPF/FAP EUROREPAR Volvo C70 II kabriolet (542) 2.0 D kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.01 - 2009.10) EUROREPAR
Filtr cząstek stałych DPF/FAP HELLA Volvo C70 II kabriolet (542) 2.0 D kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.01 - 2009.10) HELLA
Filtr cząstek stałych DPF/FAP IMASAF Volvo C70 II kabriolet (542) 2.0 D kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.01 - 2009.10) IMASAF
Filtr cząstek stałych DPF/FAP JMJ Volvo C70 II kabriolet (542) 2.0 D kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.01 - 2009.10) JMJ
Filtr cząstek stałych DPF/FAP KAMOKA Volvo C70 II kabriolet (542) 2.0 D kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.01 - 2009.10) KAMOKA
Filtr cząstek stałych DPF/FAP KLOKKERHOLM Volvo C70 II kabriolet (542) 2.0 D kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.01 - 2009.10) KLOKKERHOLM
Filtr cząstek stałych DPF/FAP LRT Volvo C70 II kabriolet (542) 2.0 D kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.01 - 2009.10) LRT
Filtr cząstek stałych DPF/FAP MAXGEAR Volvo C70 II kabriolet (542) 2.0 D kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.01 - 2009.10) MAXGEAR
Filtr cząstek stałych DPF/FAP NTY Volvo C70 II kabriolet (542) 2.0 D kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.01 - 2009.10) NTY
Filtr cząstek stałych DPF/FAP OYODO Volvo C70 II kabriolet (542) 2.0 D kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.01 - 2009.10) OYODO
Filtr cząstek stałych DPF/FAP SKV GERMANY Volvo C70 II kabriolet (542) 2.0 D kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.01 - 2009.10) SKV GERMANY
Filtr cząstek stałych DPF/FAP WALKER Volvo C70 II kabriolet (542) 2.0 D kabriolet 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.01 - 2009.10) WALKER
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:BM CATALYSTS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BM CATALYSTS
0 (0)
Kod produktu:
FK11006
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BM CATALYSTS
Kod:
FK11006
Jednostka:
szt
Tylko w połączeniu z:  BM11006
Tylko w połączeniu z:  BM11006P
Do 100 dni na zwrot
44,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BM CATALYSTS
0 (0)
Kod produktu:
BM11006
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BM CATALYSTS
Kod:
BM11006
Jednostka:
szt
Tylko w połączeniu z:  FK11006
Materiał:  Kordieryt
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Produkt spełnia:  Euro 4
Do 100 dni na zwrot
1061,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Filtr cząstek stałych DPF/FAP

Porady z kategorii: Filtr cząstek stałych DPF/FAP

Jak wyczyścić filtr DPF / FAP (cząstek stałych) w samochodzie?

W jaki sposób można wyczyścić filtr cząstek stałych? Jakie metody są możliwe do zastosowania w autach z filtrami DPF, GPF i FAP?

Nieuniknionym efektem działania filtrów cząstek stałych, a więc DPF, GPF czy FAP, jest zbierający się w ich wnętrzu popiół oraz wszelkie zabrudzenia niesione przez wychodzące z silnika spaliny. W jaki sposób tak zabrudzone filtry można wyczyścić?

czytaj więcej >
Czujnik temperatury spalin (EGT) - objawy uszkodzenia i naprawa

Czujnik temperatury spalin dba o Twoją turbosprężarkę, katalizator i filtr cząstek stałych jak nikt inny

W nowoczesnych silnikach spalinowych monitorowanie temperatury spalin jest konieczne do odpowiedniego zarządzania oraz diagnostyki systemu oczyszczania spalin, a także zabezpieczenia konkretnych elementów szczególnie wrażliwych na przeciążenia termiczne. Ponadto coraz bardziej rygorystyczne przepisy odnośnie emisji spalin do atmosfery sprawiają, że taki czujnik to już nie motoryzacyjna ekstrawagancja, lecz konieczny element każdego współczesnego auta.

czytaj więcej >
Czym grozi usunięcie filtra cząstek stałych?

Czym grozi usunięcie filtra cząstek stałych?

Filtr cząstek stałych powstał w dobie pro ekologicznych konstrukcji poszczególnych auto części, by spełnić europejskie normy emisji spalin. Cel osiągnięto - zastosowanie tego filtra sprawia, że do środowiska trafia mniej szkodliwych spalin. Niestety, mimo dobrych intencji, filtr cząstek stałych został przez kierowców znienawidzony. Dlaczego?

czytaj więcej >
Filtr cząstek stałych - zapchanie, regeneracja, wymiana

Filtr cząstek stałych - zapchanie, regeneracja, wymiana

Filtr cząstek stałych, zwany w skrócie DPF bądź FAP, to jeden z filtrów wykorzystywanych w systemach wydechowych w silnikach Diesla. Jego podstawowym zadaniem jest oczyszczanie spalin z cząstek sadzy. Filtry cząstek stałych znajdują się na rynku od 1980 roku, ale dopiero w 1996 roku zostały wykorzystane w motoryzacji. Opracowanie DPF-a spowodowało zmniejszenie emisji czarnego dymu, z którego znane były silniki wysokoprężne starszej generacji.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze