Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Filtr cząstek stałych DPF/FAP KLOKKERHOLM do Peugeot EXPERT Skrzynia (VF3A_, VF3U_, VF3X_) 2.0 HDi 140 Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie)

Filtr cząstek stałych DPF/FAP BM CATALYSTS Peugeot EXPERT Skrzynia (VF3A_, VF3U_, VF3X_) 2.0 HDi 140 Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) BM CATALYSTS
Filtr cząstek stałych DPF/FAP JMJ Peugeot EXPERT Skrzynia (VF3A_, VF3U_, VF3X_) 2.0 HDi 140 Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) JMJ
Filtr cząstek stałych DPF/FAP AMC Peugeot EXPERT Skrzynia (VF3A_, VF3U_, VF3X_) 2.0 HDi 140 Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) AMC
Filtr cząstek stałych DPF/FAP ASSO Peugeot EXPERT Skrzynia (VF3A_, VF3U_, VF3X_) 2.0 HDi 140 Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) ASSO
Filtr cząstek stałych DPF/FAP BOSAL Peugeot EXPERT Skrzynia (VF3A_, VF3U_, VF3X_) 2.0 HDi 140 Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) BOSAL
Filtr cząstek stałych DPF/FAP EEC Peugeot EXPERT Skrzynia (VF3A_, VF3U_, VF3X_) 2.0 HDi 140 Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) EEC
Filtr cząstek stałych DPF/FAP EUROREPAR Peugeot EXPERT Skrzynia (VF3A_, VF3U_, VF3X_) 2.0 HDi 140 Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) EUROREPAR
Filtr cząstek stałych DPF/FAP HELLA Peugeot EXPERT Skrzynia (VF3A_, VF3U_, VF3X_) 2.0 HDi 140 Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) HELLA
Filtr cząstek stałych DPF/FAP IMASAF Peugeot EXPERT Skrzynia (VF3A_, VF3U_, VF3X_) 2.0 HDi 140 Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) IMASAF
Filtr cząstek stałych DPF/FAP IPARTS Peugeot EXPERT Skrzynia (VF3A_, VF3U_, VF3X_) 2.0 HDi 140 Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) IPARTS
Filtr cząstek stałych DPF/FAP KLARIUS Peugeot EXPERT Skrzynia (VF3A_, VF3U_, VF3X_) 2.0 HDi 140 Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) KLARIUS
Filtr cząstek stałych DPF/FAP KLOKKERHOLM Peugeot EXPERT Skrzynia (VF3A_, VF3U_, VF3X_) 2.0 HDi 140 Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) KLOKKERHOLM
Filtr cząstek stałych DPF/FAP LRT Peugeot EXPERT Skrzynia (VF3A_, VF3U_, VF3X_) 2.0 HDi 140 Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) LRT
Filtr cząstek stałych DPF/FAP MTS Peugeot EXPERT Skrzynia (VF3A_, VF3U_, VF3X_) 2.0 HDi 140 Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) MTS
Filtr cząstek stałych DPF/FAP NTY Peugeot EXPERT Skrzynia (VF3A_, VF3U_, VF3X_) 2.0 HDi 140 Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) NTY
Filtr cząstek stałych DPF/FAP OYODO Peugeot EXPERT Skrzynia (VF3A_, VF3U_, VF3X_) 2.0 HDi 140 Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) OYODO
Filtr cząstek stałych DPF/FAP QUINTON HAZELL Peugeot EXPERT Skrzynia (VF3A_, VF3U_, VF3X_) 2.0 HDi 140 Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) QUINTON HAZELL
Filtr cząstek stałych DPF/FAP WALKER Peugeot EXPERT Skrzynia (VF3A_, VF3U_, VF3X_) 2.0 HDi 140 Skrzynia 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) WALKER
Producent:KLOKKERHOLM

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KLOKKERHOLM
0 (0)
Kod produktu:
000-076
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KLOKKERHOLM
Kod:
000-076
Jakosć:  WP
Materiał:  Stal
Do 100 dni na zwrot
KLOKKERHOLM
0 (0)
Kod produktu:
095-218
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KLOKKERHOLM
Kod:
095-218
Jakosć:  WP
Materiał filtra sadzy / cząstek stałych:  Węglik krzemu
Do 100 dni na zwrot
KLOKKERHOLM
0 (0)
Kod produktu:
097-218
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KLOKKERHOLM
Kod:
097-218
Jakosć:  WP
Materiał filtra sadzy / cząstek stałych:  Kordieryt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dodatkami
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Filtr cząstek stałych DPF/FAP

Czym grozi usunięcie filtra cząstek stałych?

Czym grozi usunięcie filtra cząstek stałych?

Filtr cząstek stałych powstał w dobie pro ekologicznych konstrukcji poszczególnych auto części, by spełnić europejskie normy emisji spalin. Cel osiągnięto - zastosowanie tego filtra sprawia, że do środowiska trafia mniej szkodliwych spalin. Niestety, mimo dobrych intencji, filtr cząstek stałych został przez kierowców znienawidzony. Dlaczego?

czytaj więcej >
Czujnik temperatury spalin (EGT) - objawy uszkodzenia i naprawa

Czujnik temperatury spalin dba o Twoją turbosprężarkę, katalizator i filtr cząstek stałych jak nikt inny

W nowoczesnych silnikach spalinowych monitorowanie temperatury spalin jest konieczne do odpowiedniego zarządzania oraz diagnostyki systemu oczyszczania spalin, a także zabezpieczenia konkretnych elementów szczególnie wrażliwych na przeciążenia termiczne. Ponadto coraz bardziej rygorystyczne przepisy odnośnie emisji spalin do atmosfery sprawiają, że taki czujnik to już nie motoryzacyjna ekstrawagancja, lecz konieczny element każdego współczesnego auta.

czytaj więcej >
Filtr cząstek stałych - zapchanie, regeneracja, wymiana

Filtr cząstek stałych - zapchanie, regeneracja, wymiana

Filtr cząstek stałych, zwany w skrócie DPF bądź FAP, to jeden z filtrów wykorzystywanych w systemach wydechowych w silnikach Diesla. Jego podstawowym zadaniem jest oczyszczanie spalin z cząstek sadzy. Filtry cząstek stałych znajdują się na rynku od 1980 roku, ale dopiero w 1996 roku zostały wykorzystane w motoryzacji. Opracowanie DPF-a spowodowało zmniejszenie emisji czarnego dymu, z którego znane były silniki wysokoprężne starszej generacji.

czytaj więcej >
Jak wyczyścić filtr DPF / FAP (cząstek stałych) w samochodzie?

W jaki sposób można wyczyścić filtr cząstek stałych? Jakie metody są możliwe do zastosowania w autach z filtrami DPF, GPF i FAP?

Nieuniknionym efektem działania filtrów cząstek stałych, a więc DPF, GPF czy FAP, jest zbierający się w ich wnętrzu popiół oraz wszelkie zabrudzenia niesione przez wychodzące z silnika spaliny. W jaki sposób tak zabrudzone filtry można wyczyścić?

czytaj więcej >

Filtry DPF/FAP

Filtr cząstek stałych DPF/FAP

Systemy filtrów cząstek stałych tj. DPF czy FAP zostały stworzone w dobie ekologicznych rozwiązań, by jak najlepiej dbać o środowisko i spełnić europejskie normy względem emisji spalin. Cel został osiągnięty. Niestety, filtry cząstek stałych stały się także dużym problemem kierowców, którzy kupili samochód wyposażony w silnik diesla. ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze