Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju LUCAS do Volvo S60 I (384) 2.5 T AWD sedan 210KM, 154kW, benzyna (2002.07 - 2010.04)

Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju FAE Volvo S60 I (384) 2.5 T AWD sedan 210KM, 154kW, benzyna (2002.07 - 2010.04) FAE
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju EPS Volvo S60 I (384) 2.5 T AWD sedan 210KM, 154kW, benzyna (2002.07 - 2010.04) EPS
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju FEBI BILSTEIN Volvo S60 I (384) 2.5 T AWD sedan 210KM, 154kW, benzyna (2002.07 - 2010.04) FEBI BILSTEIN
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju CALORSTAT BY VERNET Volvo S60 I (384) 2.5 T AWD sedan 210KM, 154kW, benzyna (2002.07 - 2010.04) CALORSTAT BY VERNET
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju EFI AUTOMOTIVE Volvo S60 I (384) 2.5 T AWD sedan 210KM, 154kW, benzyna (2002.07 - 2010.04) EFI AUTOMOTIVE
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju ERA Volvo S60 I (384) 2.5 T AWD sedan 210KM, 154kW, benzyna (2002.07 - 2010.04) ERA
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju FACET Volvo S60 I (384) 2.5 T AWD sedan 210KM, 154kW, benzyna (2002.07 - 2010.04) FACET
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju HELLA Volvo S60 I (384) 2.5 T AWD sedan 210KM, 154kW, benzyna (2002.07 - 2010.04) HELLA
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju HERTH+BUSS ELPARTS Volvo S60 I (384) 2.5 T AWD sedan 210KM, 154kW, benzyna (2002.07 - 2010.04) HERTH+BUSS ELPARTS
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju HERTH+BUSS JAKOPARTS Volvo S60 I (384) 2.5 T AWD sedan 210KM, 154kW, benzyna (2002.07 - 2010.04) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju HOFFER Volvo S60 I (384) 2.5 T AWD sedan 210KM, 154kW, benzyna (2002.07 - 2010.04) HOFFER
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju KW Volvo S60 I (384) 2.5 T AWD sedan 210KM, 154kW, benzyna (2002.07 - 2010.04) KW
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju LUCAS Volvo S60 I (384) 2.5 T AWD sedan 210KM, 154kW, benzyna (2002.07 - 2010.04) LUCAS
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju MEAT & DORIA Volvo S60 I (384) 2.5 T AWD sedan 210KM, 154kW, benzyna (2002.07 - 2010.04) MEAT & DORIA
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju METALCAUCHO Volvo S60 I (384) 2.5 T AWD sedan 210KM, 154kW, benzyna (2002.07 - 2010.04) METALCAUCHO
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju METZGER Volvo S60 I (384) 2.5 T AWD sedan 210KM, 154kW, benzyna (2002.07 - 2010.04) METZGER
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju QUINTON HAZELL Volvo S60 I (384) 2.5 T AWD sedan 210KM, 154kW, benzyna (2002.07 - 2010.04) QUINTON HAZELL
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju SIDAT Volvo S60 I (384) 2.5 T AWD sedan 210KM, 154kW, benzyna (2002.07 - 2010.04) SIDAT
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju SWAG Volvo S60 I (384) 2.5 T AWD sedan 210KM, 154kW, benzyna (2002.07 - 2010.04) SWAG
Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju VEMO Volvo S60 I (384) 2.5 T AWD sedan 210KM, 154kW, benzyna (2002.07 - 2010.04) VEMO
Producent:LUCAS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LUCAS
0 (0)
Kod produktu:
SOB708
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUCAS
Kod:
SOB708
Ciężar [kg]:  0,040
Wymiar gwintu:  M14 x 1.5
Rozmiar klucza:  24
Od cisnienia [bar]:  0,39
Do cisnienia [bar]:  0,58
Ilość biegunów:  1
Kolor obudowy:  Czarny
Kształt obudowy wtyczki:  Okrągły
Techniczny numer informacyjny:  Circuit N.C.
Ciężar netto [kg]:  0,032
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju

Stale świecąca kontrolka ciśnienia oleju. Czy to objaw poważnej usterki?

Czy stale świecąca się kontrolka oleju silnikowego to objaw poważnej usterki? Dlaczego sama wymiana czujnika ciśnienia w układzie smarującym może nie wystarczyć?

Świecąca się kontrolka wskazująca na problemy z ciśnieniem oleju potrafi zagonić w kozi róg nawet najbardziej oblatanego mechanika. Nic więc dziwnego, że i zwykli kierowcy miewają z tym nie lada kłopot. Jakiego typu? Objawem czego może być świecąca się kontrolka ciśnienia oleju?

czytaj więcej >

Czujnik i zawór ciśnieniowy oleju w dobrej cenie

Olej silnikowy to czynnik smarujący, który stosuje się w silnikach spalinowych. Układ smarowania ma za zadanie dostarczenie oleju silnikowego do wszystkich współpracujących podzespołów silnika. W ciągu godziny przez układ przepływa około 1200 litrów oleju. Przy tak dużym przepływie bardzo ważne jest, by wszystkie podzespoły znajdujące się w układzie należycie spełniały swoje funkcje. Pamiętajmy, że użytkowanie samochodu z niedoborem oleju lub z olejem pod niewłaściwym ciśnieniem, może ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze