Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Akumulator BANNER do Volvo XC90 II (256) 2.0 B5 Mild-Hybrid AWD SUV 250KM, 184kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.01 - obecnie)

Akumulator YUASA Volvo XC90 II (256) 2.0 B5 Mild-Hybrid AWD SUV 250KM, 184kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.01 - obecnie) YUASA
Akumulator BOSCH Volvo XC90 II (256) 2.0 B5 Mild-Hybrid AWD SUV 250KM, 184kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.01 - obecnie) BOSCH
Akumulator EXIDE Volvo XC90 II (256) 2.0 B5 Mild-Hybrid AWD SUV 250KM, 184kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.01 - obecnie) EXIDE
Akumulator CENTRA Volvo XC90 II (256) 2.0 B5 Mild-Hybrid AWD SUV 250KM, 184kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.01 - obecnie) CENTRA
Akumulator IPARTS Volvo XC90 II (256) 2.0 B5 Mild-Hybrid AWD SUV 250KM, 184kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.01 - obecnie) IPARTS
Akumulator BANNER Volvo XC90 II (256) 2.0 B5 Mild-Hybrid AWD SUV 250KM, 184kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.01 - obecnie) BANNER
Akumulator CONTINENTAL Volvo XC90 II (256) 2.0 B5 Mild-Hybrid AWD SUV 250KM, 184kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.01 - obecnie) CONTINENTAL
Akumulator ERA Volvo XC90 II (256) 2.0 B5 Mild-Hybrid AWD SUV 250KM, 184kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.01 - obecnie) ERA
Akumulator EUROREPAR Volvo XC90 II (256) 2.0 B5 Mild-Hybrid AWD SUV 250KM, 184kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.01 - obecnie) EUROREPAR
Akumulator MAGNETI MARELLI Volvo XC90 II (256) 2.0 B5 Mild-Hybrid AWD SUV 250KM, 184kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.01 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Akumulator NPS Volvo XC90 II (256) 2.0 B5 Mild-Hybrid AWD SUV 250KM, 184kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.01 - obecnie) NPS
Akumulator VARTA Volvo XC90 II (256) 2.0 B5 Mild-Hybrid AWD SUV 250KM, 184kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.01 - obecnie) VARTA
Producent:BANNER

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BANNER
0 (0)
Kod produktu:
58001
dostępny
Kaucja: 30,00 zł

By odzyskać kaucję wystarczy po zakupie nowego akumulatora odesłać nam swój stary akumulator, a my zwrócimy 30,00 zł na Twoje konto!

Kaucję możesz odzyskać również w inny sposób opisany tutaj >

0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BANNER
Kod:
58001
Jednostka:
szt
Napięcie [V]:  12
Pojemność akumulatora [Ah]:  80
Wysokość [mm]:  190
Szerokość [mm]:  175
Długość [mm]:  315
Prąd rozruchu wg EN [A]:  800
Położenie biegunów:  0
Wykonanie strefy podłogowej:  B13
Do 100 dni na zwrot
810,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 30,00 zł

By odzyskać kaucję wystarczy po zakupie nowego akumulatora odesłać nam swój stary akumulator, a my zwrócimy 30,00 zł na Twoje konto!

Kaucję możesz odzyskać również w inny sposób opisany tutaj >

Porady z kategorii: Akumulator

Jak wyjąć akumulator?

Jak wyjąć akumulator?

Akumulator, jak każdy inny element mechaniczny znajdujący się w samochodzie, z czasem ulega zużyciu i wymaga wymiany na nowy. Podpowiadamy, jak bezpiecznie i szybko wymontować akumulator z samochodu.

czytaj więcej >
Jak dobrać akumulator?

Jak dobrać akumulator?

Późną jesienią i wczesną zimą, gdy znacznie spada temperatura otoczenia wielu kierowców zaczyna obserwować problemy z instalacją elektryczną swoich pojazdów. Najczęściej jest to utrudniony czy wręcz niemożliwy rozruch. W takiej sytuacji warto rozejrzeć się za nowym akumulatorem, gdyż ładowanie starego przy pomocy prostownika to tylko doraźne rozwiązanie.

czytaj więcej >
Jak uruchomić auto z rozładowanym akumulatorem?

Bezpieczne uruchamianie auta z rozładowanym akumulatorem bez pożyczania prądu?

Rozładowany akumulator to problem kojarzony przede wszystkim z zimą i panującymi wówczas niskimi temperaturami, jednak równie dobrze może zaskoczyć nas w trakcie upalnego lata. Za najlepsze rozwiązanie w takim przypadku zwykło się uznawać podpięcie się do akumulatora innego samochodu. Co jednak, gdy w okolicy nie ma nikogo lub zwyczajnie nie mamy przy sobie przewodów rozruchowych?

czytaj więcej >
Technika akumulatorowa dzisiaj i jutro. Jakich akumulatorów używamy obecnie, a jakie dominować będą w przyszłości?

Technika akumulatorowa dzisiaj i jutro. Jakich akumulatorów używamy obecnie, a jakie dominować będą w przyszłości?

Prawdopodobnie żadna inna technologia stosowana w przemyśle motoryzacyjnym nie rozwija się obecnie w takim tempie, jak technologia akumulatorowa. Ponieważ jednak rozwój ten przebiega na razie głównie na etapie badań i prototypów, zdecydowana większość kierowców w ogóle go nie zauważa. Tym bardziej, że w bardzo wielu autach ciągle stosowane są te same typy akumulatorów.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze