Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Akumulator JENOX do Volvo 850 (854) 2.0 Turbo sedan 210KM, 155kW, benzyna (1993.08 - 1996.12)

Akumulator CENTRA Volvo 850 (854) 2.0 Turbo sedan 210KM, 155kW, benzyna (1993.08 - 1996.12) CENTRA
Akumulator BOSCH Volvo 850 (854) 2.0 Turbo sedan 210KM, 155kW, benzyna (1993.08 - 1996.12) BOSCH
Akumulator VARTA Volvo 850 (854) 2.0 Turbo sedan 210KM, 155kW, benzyna (1993.08 - 1996.12) VARTA
Akumulator YUASA Volvo 850 (854) 2.0 Turbo sedan 210KM, 155kW, benzyna (1993.08 - 1996.12) YUASA
Akumulator EXIDE Volvo 850 (854) 2.0 Turbo sedan 210KM, 155kW, benzyna (1993.08 - 1996.12) EXIDE
Akumulator BANNER Volvo 850 (854) 2.0 Turbo sedan 210KM, 155kW, benzyna (1993.08 - 1996.12) BANNER
Akumulator ERA Volvo 850 (854) 2.0 Turbo sedan 210KM, 155kW, benzyna (1993.08 - 1996.12) ERA
Akumulator JENOX Volvo 850 (854) 2.0 Turbo sedan 210KM, 155kW, benzyna (1993.08 - 1996.12) JENOX
Akumulator IPARTS Volvo 850 (854) 2.0 Turbo sedan 210KM, 155kW, benzyna (1993.08 - 1996.12) IPARTS
Akumulator ENERGIZER Volvo 850 (854) 2.0 Turbo sedan 210KM, 155kW, benzyna (1993.08 - 1996.12) ENERGIZER
Akumulator MAXGEAR Volvo 850 (854) 2.0 Turbo sedan 210KM, 155kW, benzyna (1993.08 - 1996.12) MAXGEAR
Akumulator SAKURA Volvo 850 (854) 2.0 Turbo sedan 210KM, 155kW, benzyna (1993.08 - 1996.12) SAKURA
Akumulator CONTINENTAL Volvo 850 (854) 2.0 Turbo sedan 210KM, 155kW, benzyna (1993.08 - 1996.12) CONTINENTAL
Akumulator AUTOPART Volvo 850 (854) 2.0 Turbo sedan 210KM, 155kW, benzyna (1993.08 - 1996.12) AUTOPART
Akumulator COMLINE Volvo 850 (854) 2.0 Turbo sedan 210KM, 155kW, benzyna (1993.08 - 1996.12) COMLINE
Akumulator EUROREPAR Volvo 850 (854) 2.0 Turbo sedan 210KM, 155kW, benzyna (1993.08 - 1996.12) EUROREPAR
Akumulator FAST Volvo 850 (854) 2.0 Turbo sedan 210KM, 155kW, benzyna (1993.08 - 1996.12) FAST
Akumulator HART Volvo 850 (854) 2.0 Turbo sedan 210KM, 155kW, benzyna (1993.08 - 1996.12) HART
Akumulator IPSA Volvo 850 (854) 2.0 Turbo sedan 210KM, 155kW, benzyna (1993.08 - 1996.12) IPSA
Akumulator JPN Volvo 850 (854) 2.0 Turbo sedan 210KM, 155kW, benzyna (1993.08 - 1996.12) JPN
Akumulator MAGNETI MARELLI Volvo 850 (854) 2.0 Turbo sedan 210KM, 155kW, benzyna (1993.08 - 1996.12) MAGNETI MARELLI
Akumulator NPS Volvo 850 (854) 2.0 Turbo sedan 210KM, 155kW, benzyna (1993.08 - 1996.12) NPS
Akumulator OEM Volvo 850 (854) 2.0 Turbo sedan 210KM, 155kW, benzyna (1993.08 - 1996.12) OEM
Akumulator VEMO Volvo 850 (854) 2.0 Turbo sedan 210KM, 155kW, benzyna (1993.08 - 1996.12) VEMO
Producent:JENOX

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JENOX
0 (0 ocen)
Kod produktu:
062614
dostępny
Kaucja: 30,00 zł

By odzyskać kaucję wystarczy po zakupie nowego akumulatora odesłać nam swój stary akumulator, a my zwrócimy 30,00 zł na Twoje konto!

Kaucję możesz odzyskać również w inny sposób opisany tutaj >

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JENOX
Kod:
062614
Jednostka:
szt
Napięcie [V]:  12
Pojemność akumulatora [Ah]:  62
Prąd rozruchu wg EN [A]:  540
Długość [mm]:  242
Szerokość [mm]:  175
Wysokość [mm]:  190
Położenie biegunów:  0
Rodzaj bieguna:  EN
Wykonanie strefy podłogowej:  B13
Do 100 dni na zwrot
287,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 30,00 zł

By odzyskać kaucję wystarczy po zakupie nowego akumulatora odesłać nam swój stary akumulator, a my zwrócimy 30,00 zł na Twoje konto!

Kaucję możesz odzyskać również w inny sposób opisany tutaj >

JENOX
0 (0 ocen)
Kod produktu:
063622
dostępny
Kaucja: 30,00 zł

By odzyskać kaucję wystarczy po zakupie nowego akumulatora odesłać nam swój stary akumulator, a my zwrócimy 30,00 zł na Twoje konto!

Kaucję możesz odzyskać również w inny sposób opisany tutaj >

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JENOX
Kod:
063622
Jednostka:
szt
Napięcie [V]:  12
Pojemność akumulatora [Ah]:  63
Prąd rozruchu wg EN [A]:  610
Położenie biegunów:  0
Rodzaj bieguna:  1
Wykonanie strefy podłogowej:  B13
Długość [mm]:  242
Szerokość [mm]:  175
Wysokość [mm]:  190
Do 100 dni na zwrot
303,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 30,00 zł

By odzyskać kaucję wystarczy po zakupie nowego akumulatora odesłać nam swój stary akumulator, a my zwrócimy 30,00 zł na Twoje konto!

Kaucję możesz odzyskać również w inny sposób opisany tutaj >

Porady z kategorii: Akumulator

Co jest powodem usterek akumulatora?

Co jest powodem usterek akumulatora?

Naprawdę niewielka liczba kierowców, która na co dzień korzysta z samochodu, ma świadomość tego, że nieprawidłowa eksploatacja samochodu znacznie skraca żywotność wielu podzespołów, w tym akumulatora. Podpowiadamy, co może być przyczyną awarii akumulatora.

czytaj więcej >
Technika akumulatorowa dzisiaj i jutro. Jakich akumulatorów używamy obecnie, a jakie dominować będą w przyszłości?

Technika akumulatorowa dzisiaj i jutro. Jakich akumulatorów używamy obecnie, a jakie dominować będą w przyszłości?

Prawdopodobnie żadna inna technologia stosowana w przemyśle motoryzacyjnym nie rozwija się obecnie w takim tempie, jak technologia akumulatorowa. Ponieważ jednak rozwój ten przebiega na razie głównie na etapie badań i prototypów, zdecydowana większość kierowców w ogóle go nie zauważa. Tym bardziej, że w bardzo wielu autach ciągle stosowane są te same typy akumulatorów.

czytaj więcej >
Jak dbać o akumulator?

Jak dbać o akumulator?

Prawidłowa obsługa akumulatora to często nie lada wyzwanie. Uruchamianie silnika na kable lub na popych jest bardzo często spowodowane nieprawidłową eksploatacją samochodu, a nie stricte awarią akumulatora. Należy uczulić się na fakt, że akumulator to niezwykle wrażliwy element samochodu, który źle znosi zarówno niskie, jak i wysokie temperatury. Podpowiadamy, jak zadbać o to, by akumulator był jak najdłużej sprawny.

czytaj więcej >
Wpływ temperatury powietrza na akumulator - porady

Dla akumulatora upał jest groźniejszy niż mróz. Sprawdź, czym grożą mu wysokie temperatury

Jeśli sądziliście, że wraz z końcem zimy skończą się wszelkie problemy z akumulatorami, to bardzo źle sądziliście. Jak pokazują badania oraz długotrwałe testy drogowe, to wcale nie zima stanowi największe zagrożenie dla baterii samochodowych. Najgorszym, co może je spotkać, to wysoka temperatura prowadząca zarówno do chwilowego rozładowania akumulatora, jak i do jego przyśpieszonego starzenia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze