Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Akumulator IPSA do Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (2000.10 - 2004.10)

Akumulator CENTRA Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (2000.10 - 2004.10) CENTRA
Akumulator BOSCH Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (2000.10 - 2004.10) BOSCH
Akumulator EXIDE Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (2000.10 - 2004.10) EXIDE
Akumulator VARTA Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (2000.10 - 2004.10) VARTA
Akumulator ERA Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (2000.10 - 2004.10) ERA
Akumulator IPARTS Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (2000.10 - 2004.10) IPARTS
Akumulator BANNER Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (2000.10 - 2004.10) BANNER
Akumulator JENOX Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (2000.10 - 2004.10) JENOX
Akumulator YUASA Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (2000.10 - 2004.10) YUASA
Akumulator ENERGIZER Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (2000.10 - 2004.10) ENERGIZER
Akumulator MAXGEAR Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (2000.10 - 2004.10) MAXGEAR
Akumulator CONTINENTAL Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (2000.10 - 2004.10) CONTINENTAL
Akumulator AUTOPART Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (2000.10 - 2004.10) AUTOPART
Akumulator COMLINE Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (2000.10 - 2004.10) COMLINE
Akumulator CONTINENTAL/VDO Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (2000.10 - 2004.10) CONTINENTAL/VDO
Akumulator EUROREPAR Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (2000.10 - 2004.10) EUROREPAR
Akumulator FAST Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (2000.10 - 2004.10) FAST
Akumulator HART Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (2000.10 - 2004.10) HART
Akumulator IPSA Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (2000.10 - 2004.10) IPSA
Akumulator JPN Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (2000.10 - 2004.10) JPN
Akumulator MAGNETI MARELLI Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (2000.10 - 2004.10) MAGNETI MARELLI
Akumulator MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (2000.10 - 2004.10) MASTER-SPORT GERMANY
Akumulator NPS Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (2000.10 - 2004.10) NPS
Akumulator OEM Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (2000.10 - 2004.10) OEM
Akumulator SAKURA Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (2000.10 - 2004.10) SAKURA
Producent:IPSA

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
IPSA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
TM60P
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPSA
Kod:
TM60P
Prąd rozruchu wg EN [A]:  570
Długość [mm]:  242
Szerokość [mm]:  175
Wysokość [mm]:  175
Wykonanie strefy podłogowej:  B13
Pojemność akumulatora [Ah]:  60
Napięcie [V]:  12
Położenie biegunów:  0
Rodzaj bieguna:  1
Masa napełnionego [kg]:  14,5
Do 100 dni na zwrot
IPSA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
TME55
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPSA
Kod:
TME55
Prąd rozruchu wg EN [A]:  510
Długość [mm]:  242
Szerokość [mm]:  175
Wysokość [mm]:  190
Wykonanie strefy podłogowej:  B13
Pojemność akumulatora [Ah]:  55
Napięcie [V]:  12
Położenie biegunów:  0
Rodzaj bieguna:  1
Masa napełnionego [kg]:  15,7
Do 100 dni na zwrot
IPSA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
TP55
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPSA
Kod:
TP55
Prąd rozruchu wg EN [A]:  500
Długość [mm]:  242
Szerokość [mm]:  175
Wysokość [mm]:  175
Wykonanie strefy podłogowej:  B13
Pojemność akumulatora [Ah]:  55
Napięcie [V]:  12
Położenie biegunów:  0
Rodzaj bieguna:  1
Masa napełnionego [kg]:  13,4
Do 100 dni na zwrot
IPSA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
TME60
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPSA
Kod:
TME60
Prąd rozruchu wg EN [A]:  680
Długość [mm]:  242
Szerokość [mm]:  175
Wysokość [mm]:  190
Wykonanie strefy podłogowej:  B13
Pojemność akumulatora [Ah]:  60
Napięcie [V]:  12
Położenie biegunów:  0
Rodzaj bieguna:  1
Masa napełnionego [kg]:  18,5
Do 100 dni na zwrot
IPSA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
TMSG60
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPSA
Kod:
TMSG60
Prąd rozruchu wg EN [A]:  580
Długość [mm]:  242
Szerokość [mm]:  175
Wysokość [mm]:  190
Wykonanie strefy podłogowej:  B13
Pojemność akumulatora [Ah]:  60
Napięcie [V]:  12
Położenie biegunów:  0
Rodzaj bieguna:  1
Masa napełnionego [kg]:  17,0
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Akumulator

Akumulator kontra zima

Akumulator kontra zima

Zima to zmora każdego kierowcy. To właśnie wtedy samochód musi stawić czoła niskim temperaturom, śnieżnej plusze i śliskiej nawierzchni. Nie da się więc ukryć, że zima do nie tylko sprawdzian dla kierowcy, ale także dla samego auta, a przede wszystkim niektórych części. Doskonałym przykładem takiej części jest m.in. akumulator.

czytaj więcej >
Wpływ temperatury powietrza na akumulator - porady

Dla akumulatora upał jest groźniejszy niż mróz. Sprawdź, czym grożą mu wysokie temperatury

Jeśli sądziliście, że wraz z końcem zimy skończą się wszelkie problemy z akumulatorami, to bardzo źle sądziliście. Jak pokazują badania oraz długotrwałe testy drogowe, to wcale nie zima stanowi największe zagrożenie dla baterii samochodowych. Najgorszym, co może je spotkać, to wysoka temperatura prowadząca zarówno do chwilowego rozładowania akumulatora, jak i do jego przyśpieszonego starzenia.

czytaj więcej >
Kiedy i jakiego prostownika powinniśmy używać?

Kiedy i jakiego prostownika powinniśmy używać?

Choć dla wielu może się to wydawać wręcz niewiarygodne, najczęściej występującą awarią powodującą unieruchomienie samochodu jest awaria akumulatora. Najczęstszą przyczyną awarii akumulatora jest z kolei jego ciągłe niedoładowanie. Wniosek? Dobry prostownik to podstawa.

czytaj więcej >
Technika akumulatorowa dzisiaj i jutro. Jakich akumulatorów używamy obecnie, a jakie dominować będą w przyszłości?

Technika akumulatorowa dzisiaj i jutro. Jakich akumulatorów używamy obecnie, a jakie dominować będą w przyszłości?

Prawdopodobnie żadna inna technologia stosowana w przemyśle motoryzacyjnym nie rozwija się obecnie w takim tempie, jak technologia akumulatorowa. Ponieważ jednak rozwój ten przebiega na razie głównie na etapie badań i prototypów, zdecydowana większość kierowców w ogóle go nie zauważa. Tym bardziej, że w bardzo wielu autach ciągle stosowane są te same typy akumulatorów.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze