Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "4"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Akumulator NPS do Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10)

Akumulator YUASA Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10) YUASA
Akumulator VARTA Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10) VARTA
Akumulator IPARTS Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10) IPARTS
Akumulator BOSCH Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10) BOSCH
Akumulator EXIDE Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10) EXIDE
Akumulator CENTRA Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10) CENTRA
Akumulator ERA Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10) ERA
Akumulator AUTOPART Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10) AUTOPART
Akumulator COMLINE Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10) COMLINE
Akumulator ENERGIZER Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10) ENERGIZER
Akumulator HART Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10) HART
Akumulator IPSA Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10) IPSA
Akumulator MAGNETI MARELLI Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10) MAGNETI MARELLI
Akumulator MASTER-SPORT Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10) MASTER-SPORT
Akumulator NPS Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10) NPS
Producent:NPS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NPS
5.0 (3)
Kod produktu:
U540L34B
niedostępny
5.0 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NPS
Kod:
U540L34B
Prąd rozruchu wg DIN [A]:  395
Prąd rozruchu wg EN [A]:  640
Pojemność akumulatora [Ah]:  90
Długość [mm]:  302
Szerokość [mm]:  172
Wysokość [mm]:  200
Napięcie [V]:  12
Natężenie prądu [A]:  80
Prąd ładowania alternatora [A]:  80
Ilość części [-częściowy]:  2
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Akumulator

Jak wyjąć akumulator?

Jak wyjąć akumulator?

Akumulator, jak każdy inny element mechaniczny znajdujący się w samochodzie, z czasem ulega zużyciu i wymaga wymiany na nowy. Podpowiadamy, jak bezpiecznie i szybko wymontować akumulator z samochodu.

czytaj więcej >
Jak dobrać akumulator?

Jak dobrać akumulator?

Późną jesienią i wczesną zimą, gdy znacznie spada temperatura otoczenia wielu kierowców zaczyna obserwować problemy z instalacją elektryczną swoich pojazdów. Najczęściej jest to utrudniony czy wręcz niemożliwy rozruch. W takiej sytuacji warto rozejrzeć się za nowym akumulatorem, gdyż ładowanie starego przy pomocy prostownika to tylko doraźne rozwiązanie.

czytaj więcej >
Jak uruchomić auto z rozładowanym akumulatorem?

Bezpieczne uruchamianie auta z rozładowanym akumulatorem bez pożyczania prądu?

Rozładowany akumulator to problem kojarzony przede wszystkim z zimą i panującymi wówczas niskimi temperaturami, jednak równie dobrze może zaskoczyć nas w trakcie upalnego lata. Za najlepsze rozwiązanie w takim przypadku zwykło się uznawać podpięcie się do akumulatora innego samochodu. Co jednak, gdy w okolicy nie ma nikogo lub zwyczajnie nie mamy przy sobie przewodów rozruchowych?

czytaj więcej >
Technika akumulatorowa dzisiaj i jutro. Jakich akumulatorów używamy obecnie, a jakie dominować będą w przyszłości?

Technika akumulatorowa dzisiaj i jutro. Jakich akumulatorów używamy obecnie, a jakie dominować będą w przyszłości?

Prawdopodobnie żadna inna technologia stosowana w przemyśle motoryzacyjnym nie rozwija się obecnie w takim tempie, jak technologia akumulatorowa. Ponieważ jednak rozwój ten przebiega na razie głównie na etapie badań i prototypów, zdecydowana większość kierowców w ogóle go nie zauważa. Tym bardziej, że w bardzo wielu autach ciągle stosowane są te same typy akumulatorów.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze