Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Akumulator AUTOPART do Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12)

Akumulator YUASA Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) YUASA
Akumulator BOSCH Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) BOSCH
Akumulator ENERGIZER Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) ENERGIZER
Akumulator VARTA Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) VARTA
Akumulator EXIDE Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) EXIDE
Akumulator IPARTS Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) IPARTS
Akumulator AUTOPART Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) AUTOPART
Akumulator CENTRA Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) CENTRA
Akumulator ERA Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) ERA
Akumulator HART Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) HART
Akumulator MAGNETI MARELLI Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) MAGNETI MARELLI
Akumulator MASTER-SPORT Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) MASTER-SPORT
Akumulator MAXGEAR Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) MAXGEAR
Akumulator NPS Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) NPS
Akumulator VEMO Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) VEMO
Producent:AUTOPART

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AUTOPART
0 (0)
Kod produktu:
560-230
niedostępny
Kaucja: 30,00 zł

By odzyskać kaucję wystarczy po zakupie nowego akumulatora odesłać nam swój stary akumulator, a my zwrócimy 30,00 zł na Twoje konto!

Kaucję możesz odzyskać również w inny sposób opisany tutaj >

0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AUTOPART
Kod:
560-230
Jednostka:
szt
Napięcie [V]:  12
Pojemność akumulatora [Ah]:  60
Prąd rozruchu wg EN [A]:  540
Położenie biegunów:  1
Rodzaj bieguna:  1
Wykonanie strefy podłogowej:  B13
Długość [mm]:  242
Szerokość [mm]:  175
Wysokość [mm]:  190
Do 100 dni na zwrot
315,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 30,00 zł

By odzyskać kaucję wystarczy po zakupie nowego akumulatora odesłać nam swój stary akumulator, a my zwrócimy 30,00 zł na Twoje konto!

Kaucję możesz odzyskać również w inny sposób opisany tutaj >

Porady z kategorii: Akumulator

Zimą przewody rozruchowe obowiązkowo w każdym bagażniku

Zimą przewody rozruchowe obowiązkowo w każdym bagażniku

Już przy pierwszych oznakach nadchodzącej zimy każdy kierowca powinien zaopatrzyć się w zestaw akcesoriów, które właśnie zimą niezwykle zyskują na znaczeniu. W skład takiego zestawu wchodzić powinna skrobaczka, mała zmiotka, preparaty do rozmrażania zamków oraz – koniecznie – dobrej jakości kable rozruchowe. Takie kable potrafią uratować z poważnej opresji, pod warunkiem, że wiemy, jak się nimi posłużyć.

czytaj więcej >
Akumulatory bezobsługowe - jak dzialają, ładowanie i regeneracja

Czy akumulatory bezobsługowe wymagają kontroli?

Kiedyś wszystkie akumulatory były takie same. Jedynym typem akumulatora dostępnym na rynku był obsługowy akumulator kwasowo-ołowiowy, w poszczególnych modelach różniący się przede wszystkim rozmiarem i pojemnością. Obecnie mamy dostęp do kilku różnych rodzajów akumulatora, różniących się budową, technologią oraz podejściem do obsługi. Oprócz bowiem klasycznych akumulatorów obsługowych, coraz więcej jest akumulatorów bezobsługowych. Czym charakteryzuje ten drugi typ baterii samochodowych?

czytaj więcej >
Jak dbać o akumulator?

Jak dbać o akumulator?

Prawidłowa obsługa akumulatora to często nie lada wyzwanie. Uruchamianie silnika na kable lub na popych jest bardzo często spowodowane nieprawidłową eksploatacją samochodu, a nie stricte awarią akumulatora. Należy uczulić się na fakt, że akumulator to niezwykle wrażliwy element samochodu, który źle znosi zarówno niskie, jak i wysokie temperatury. Podpowiadamy, jak zadbać o to, by akumulator był jak najdłużej sprawny.

czytaj więcej >
Jak poznać, że akumulator przestaje działać?

Jak poznać, że akumulator przestaje działać?

Nie da się ukryć, że większość kierowców dowiaduje się o konieczności wymiany akumulatora dopiero po fakcie, podczas problemów z rozruchem silnika. Czy istnieje sposób na to, by rozpoznać zbliżający się koniec akumulatora, jeszcze zanim rozruch samochodu nie będzie możliwy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze