Każdy samochód posiada pewien zespół, który wiąże w całość wszystkie pozostałe podzespoły i mechanizmy składowe pojazdu. Takim zespołem, który stanowi de facto szkielet całego samochodu, jest tzw. rama.
Na ramie osadza się nadwozie. Z racji, że podczas jazdy, przede wszystkim po nierównej i wyboistej drodze, nadwozie podlega wyraźnym obciążeniom zmiennym, rama samochodu wraz ze współpracującymi podzespołami, ma zapewnić odpowiednią sztywność.
Seat Toledo drugiej generacji należał do tej samej rodziny co Leon I, Golf IV, Audi A3 czy Skoda Octavia. Wszystkie te samochody powstały na tej samej płycie podłogowej oraz dzieliły między sobą szereg rozwiązań technicznych oraz silniki. Auto podobnie jak jego koledzy z innymi znaczkami cechowało się niezawodnością i wytrzymałością. Dzięki temu stał się on ikoną motoryzacji, a wiele modeli Toledo II do dzisiaj jeździ i cieszy swoich użytkowników. Auto pojawiło się na rynku ...
Powiązania: