Każdy samochód posiada pewien zespół, który wiąże w całość wszystkie pozostałe podzespoły i mechanizmy składowe pojazdu. Takim zespołem, który stanowi de facto szkielet całego samochodu, jest tzw. rama.
Na ramie osadza się nadwozie. Z racji, że podczas jazdy, przede wszystkim po nierównej i wyboistej drodze, nadwozie podlega wyraźnym obciążeniom zmiennym, rama samochodu wraz ze współpracującymi podzespołami, ma zapewnić odpowiednią sztywność.
Peugeot 407 to propozycja francuskiego koncernu motoryzacyjnego zaliczana do samochodów osobowych klasy średniej (segment D). Auto zaprezentowano po raz pierwszy w 2003 roku podczas frankfurckiego salonu samochodowego jako koncepcyjny prototyp Elixir. Wersję produkcyjną, która zastąpiła model 406, przedstawiono rok później w Genewie. Model 407 wszedł do produkcji w 2004 roku i przez 7 kolejnych lat zdobył silną pozycję rynkową, stając się jednym z najchętniej kupowanych ...
Powiązania: