Najpowszechniejsze układy hamulcowe cierne w samochodzie to hamulce bębnowe oraz tarczowe. Ich konstrukcje znacznie różnią się między sobą, jednak zasada działania jest taka sama. Głównym zadaniem hamulca jest wytworzenie siły tarcia, która przeciwdziała siłom oddziałującym na rozpędzony samochód i powoduje zatrzymanie ...
Peugeot 406 to jeden z najciekawszych samochodów klasy średniej połowy lat 90. XX wieku. Model 406 zadebiutował w 1995 roku, a rok później w salonach pojawiły się dwie nowe jego odmiany - kombi oraz coupe.
Model 406 należący do klasy średniej (segment D) produkowany był w latach 1995-2004. 406-tka jest następcą udanego Peugeota 405, któremu jednak bardzo szybko dorównała pod względem popularności.
Najsłabszym ogniwem Peugeota 406 jest zawieszenie. Wybite łączniki ...
Cylinderek hamulcowy koła to jeden z najważniejszych elementów bębnowego układu hamulcowego.Po naciśnięciu pedału hamulca w trakcie hamowania wzrasta ciśnienie płynu hamulcowego, dzięki czemu skrajne powierzchnie cylinderka przesuwają się, wskutek czego następuje dociśnięcie szczęk hamulcowych do bębna hamulcowego umożliwiające tym samym zatrzymanie pojazdu.
Cylinderki hamulcowe Metelli to strzał w dziesiątkę. Charakteryzuje je bardzo dobra jakość, odporność na uszkodzenia, wytrzymałość, wydłużona żywotność oraz idealne dopasowanie, dzięki precyzyjnej konstrukcji. Specjaliści branży motoryzacyjne zalecają kontrolę układu hamulcowego wyposażonego w bębny i cylinderki hamulcowe co mniej więcej 30 tys. km. Warto wybierać sprawdzone produkty, renomowanych producentów – takich ja Metelli. Nie ryzykuj, postaw na specjalistów swojej branży.
Powiązania: