Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Części do aut niemieckich

Samochody niemieckie

Volkswagen

Volkswagen AG (VW AG), którego tradycje sięgają roku 1937, jest według liczby wyprodukowanych egzemplarzy największym europejskim producentem pojazdów samochodowych. W 2019 roku Volkswagen był najpopularniejszą marką samochodów w Polsce z liczbą 81 625 zarejestrowanych w naszym kraju aut. Siedziba firmy znajduje się w Wolfsburgu w Dolnej Saksonii.

Do koncernu należą m.in. marki Audi, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Seat, Skoda, Volkswagen, Scania, MAN, Volkswagen Nutzfahrzeuge oraz Porsche. Na całym świecie koncern i jego marki ma 61 fabryk, leżą one w piętnastu krajach. Najpopularniejsze modele ze stajni Volkswagena to na pewno: Polo, Golf, Passat, Amarok, Transporter, Bora, Scirocco, Touran czy Touareg. Nie można również zapomnieć o udanych modelach elektrycznych e-up!, ID.3 oraz ID.4.

Bez wątpienia najlepsze dla marki pod względem projektowym były lata 70. XX wieku, kiedy to narodziły się dwie legendy współczesnej motoryzacji. W 1973 roku miała miejsce prezentacja Passata, którego kolejne generacje cieszą się niesłabnącą popularnością na całym świecie. Tuż po nim, zadebiutował Golf. Miał on powtórzyć sukces Garbusa i tak się też stało. Golf to dziś już w zasadzie legenda, a powstała w 1982 roku wersja GTI, uważana jest za jeden z pierwszych hot-hatchy.

Smart

Smart to niemiecki marka produkująca małe, miejskie samochodziki. Firma została założona w 1994 roku i jest częścią koncernu Daimler-Chrysler. Pomysłodawcą Smarta, a właściwie idei zbudowania takiego pojazdu, był założyciel firmy Swatch (produkującej zegarki), Szwajcar Nicolas Hayek. Nazwa powstała z połączenia pierwszej litery współpracujących marek Swatch i Mercedes oraz słowa „art”.

Z założenia samochodzik miał być mały, dwuosobowy, z bagażnikiem pozwalającym zmieścić skrzynkę piwa i siatkę zakupów, a przy tym tani i bezpieczny. I tak tez się stało. Pierwszy Smart, model ForTwo, zjechał z taśmy produkcyjnej w 1998 roku. W tym samym roku Mercedes wykupił od szwajcarskiego biznesmena jego udziały, stając się wyłącznym właścicielem Smarta. W 1999 roku zaprezentowano model Roadster, a w 2004 roku wersję czterodrzwiową ForFour. Niestety, z uwagi na problemy finansowe marki, produkcja obu modeli została zawieszona.

Od 2002 roku firma Smart GmbH wróciła na rynek, podejmując współpracę z firmą Brabus, która tuningowała fabryczne modele Smarta, podnosząc im moc silników i modyfikując elementy zawieszenia. W 2003 roku pojawiła się II generacja modelu ForTwo. Od 2014 roku produkowana jest już III generacja tego modelu oraz II generacja ForFour. Technicznym bliźniakiem dla obu modeli jest trzecia generacja Renault Twingo.

Opel

Opel AG jest niemieckim producentem pojazdów, należącym od roku 1929 (po przekształceniu w spółkę akcyjną) do amerykańskiego koncernu General Motors. Sama marka powstała w 1862 roku, a jej siedzibą jest Rüsselsheim. Obecnie Opel wchodzi w skład międzynarodowego koncernu Stellantis (amerykański koncern GM przez 88 lat był wyłącznym właścicielem przedsiębiorstwa Opel). Cztery ośrodki produkcyjne marki są zlokalizowane na terenie Niemiec, 7 kolejnych natomiast znajduje się na terenie innych krajów europejskich.

W historii marki Opel było wiele modeli, które w różny sposób zapisały się w historii światowej motoryzacji.

Opel Kadett to jeden z najpopularniejszych modeli w historii Opla. Produkowany najpierw od 1936 do 1940 roku, a następnie od 1962 aż do 1993 roku. Ostatnia generacja, czyli Opel Kadett E zwyciężył w 1985 r. w konkursie na Europejski Samochód Roku. Kolejny z klasyków koncernu to Opel Omega – następca Opla Rekorda, produkowany w latach 1986-2003. Po wycofaniu z produkcji modelu Senator, model Omega stał się flagowym i najbardziej luksusowym autem w ofercie niemieckiej marki. Ten samochód zna chyba każdy - Opel Vectra to samochód klasy średniej i następca Ascony, który produkowano od 1988 do 2008 roku. Na jego bazie powstało m.in. dwudrzwiowe coupe Calibra. Opel Corsa to w swoim czasie hit sprzedażowy i ogromny sukces marketingowy Opla. Był to najdłużej produkowany model z całej gamy ofertowej niemieckiego koncernu. Jego produkcję rozpoczęto w 1982 r. jako odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie w Europie na małe samochody przeznaczone głównie do ruchu miejskiego. I ostatni z najbardziej lubianych i rozpoznawanych samochodów tej marki - Opel Astra, czyli kompaktowy model i następca Kadetta, produkowany jest od 1991 r.

BMW

BMW (Bayerische Motoren Werke) to niemiecki koncern motoryzacyjny produkujący od 1916 roku samochody osobowe, motocykle oraz jednostki napędowe. Za założycieli marki uznaje się dwie osoby: Gustava Otto i Karla Rappa. Logo przedsiębiorstwa BMW, które w niezmienionej formie używane jest do dziś, przedstawia stylizowany krąg śmigła w barwach Bawarii.

Posiadając marki BMW, MINI i Rolls- Royce Motor Cars, Grupa BMW jest jedynym na świecie producentem, oferującym w każdym segmencie rynku pojazdy klasy Premium, począwszy od ekskluzywnych małych samochodów aż po limuzyny. Koncern posiada 24 własne fabryki na terenie całego świata, w Niemczech jest ich 8 (Berlin, Dingolfing, Eisenach, Landshut, Lipsk, Monachium, Regensburg, Wackersdorf).

BMW to również bardzo bogata historia sportów motorowych. Między innymi w 2005 roku bawarski koncern kupił wyścigowy team Sauber, który do 2009 roku występował w wyścigach F1 jako BMW Sauber, w którym to teamie do 2009 roku startował polski kierowca wyścigowy Robert Kubica.

Mówiąc o BMW nie można nie wspomnieć o BMW M GmbH, Gesellschaft für individuelle Automobile (samochody dla indywidualnych klientów), która jest siostrzaną spółką koncernu, odpowiedzialną za opracowanie oraz produkcję samochodów o lepszych osiągach i indywidualnym wykończeniu oraz wyposażeniu wnętrza, a także zewnętrznych indywidualizowanych detali.

Koncern BMW ma tak bogatą i zróżnicowaną ofertę modelową, że trudno jest wymienić najbardziej popularne i cenione przez kierowców samochody. Na pewno będzie to seria 3, seria 5, seria 7 oraz SUV-y zarówno X1, X3, jak i X5 oraz X7. Nie zapominajmy również o serii 6 Gran Turismo oraz modelach elektrycznych, na które BMW bardzo mocno stawia (i3, i4, iX, iX3).

Mercedes

W 2007 roku dawny międzynarodowy koncern Daimler Chrysler przestał istnieć i zmienił nazwę na Daimler AG. Jako spadkobierca Daimler Benz AG, jest on obecnie najstarszym producentem samochodów na świecie. Czasy założenia firmy sięgają wynalezienia samochodu przez Carla Benza i Gottlieba Daimlera.

Koncern Daimler Bezn AG składa się z trzech głównych części - Mercedes-Benz Cars, Daimler Trucks oraz segmentu van, bus i pozostałych, a także z ogromnej ilości mniejszych spółek zależnych. W skład portfolio koncernu wchodzą marki Mercedes-Benz, smart, AMG, Maybach, McLaren Mercedes-Benz, Freightliner, Mitsubishi Fuso, Western Star, Detroit Diesel, Setra, Orion i Thomas Built Buses. Równocześnie Daimler posiada udziały w firmach Smart, Chrysler i Mitsubishi (Trucks Asia). Smart, którego debiut miał miejsce w październiku 1998, jest zarazem najmłodszą europejską marką, która w chwili obecnej jest sprzedawana w 37 krajach na całym świecie.

Wiele legend krąży wokół historii powstania nazwy „Mercedes”, która, tak naprawdę, jest związana z córką austriackiego honorowego wicekonsula w Monako. Emil Jellinek kupił jeden z samochodów Daimlera, po czym zamówił kolejne cztery egzemplarze i sprzedał je z zyskiem. Wkrótce potem zastrzegł sobie prawo do posiadania monopolu na sprzedaż tych aut w Austro-Węgrzech, we Francji, Belgii oraz Ameryce, zaznaczając przy tym, że chce je sprzedawać pod nazwą „Mercedes”, cześć swojej córki. Dzięki takiej zagrywce wicekonsula Monako, w 1901 roku pojawił się pierwszy pojazd o nazwie Mercedes.

We flocie niemieckiego Mercedesa trudno dziś znaleźć jakąkolwiek lukę produktową. Koncern obstawia praktycznie wszystkie klasy aut i w każdej z nich znaleźć można samochód będący wzorem do naśladowania dla innych graczy rynkowych (klasa A, CLC, klasa C, klasa E, klasa S, CLA, CLS, CLK, CL, SLK, SLC, SL, GLA, GLK, GLC, GLE, GLS, klasa G czy samochody elektryczne klasa EQA, EQB i EQC). W gamie dostępnych aut są oczywiście hiper wozy, jak np. SLR McLaren, AMG SLS czy AMG GT.

Audi

Audi AG to niemiecki producent samochodów osobowych z siedzibą w Ingolstadt (Bawaria, Niemcy), należący do koncernu Volkswagen AG. Koncern Audi został założony w 1909 roku przez Augusta Horcha. Nazwa „Audi” to łacińskie tłumaczenie nazwiska Horch, i oznacza „słuchaj!”.

Audi to nie tylko spektakularne samochody począwszy od miejskich hatchbacków, po super auta, ale również niesamowita technologia, z której korzysta cały motoryzacyjny świat. Wystarczy wspomnieć o początkach i pierwszym w koncernie VW silniku z mechanicznym wtryskiem K-Jetronic, zaprezentowanym w 1975 roku (stosowanym później z sukcesem w VW Golfie z silnikiem GTI), a także o zademonstrowanym w 1977 pięciocylindrowym silniku benzynowym, w który wyposażono Audi 100. Jednak prawdziwy przełom dla Audi przyniósł napęd quattro, zaprezentowany w 1980 roku. To rozwiązanie zrewolucjonizowało i na zawsze zmieniło oblicze współczesnej motoryzacji zarówno komercyjnej, jak i wyczynowej. Napęd quattro jest dostępny we wszystkich rodzinach modelowych koncernu. Audi Q7, Audi R8, Audi A4 allroad, Audi A6 allroad oraz wszystkie modele S i RS, dostępne są wyłącznie z napędem quattro. Wraz z pojawieniem się rewolucyjnego napędu swoją premierę miało również Audi Quattro, które święciło triumfów na trasach wielu rajdów. Pojedynki Audi Quattro, Lancii Delta Integrale oraz Lancii Stratos to już właściwie legenda współczesnych sportów motorowych.

Dużą popularnością w rodzinie aut bawarskiego koncernu cieszył się również model Audi 100, który zadebiutował w 1968 roku. W 1972 roku na rynku pojawiło się Audi 80 pierwszej generacji.  Obecnie niemiecki producent posiada w swojej ofercie nietuzinkowe, piękne i, w zależności od klasy, piekielnie mocne samochody, w tym m.in. modele sportowe – Audi TT oraz R8, terenowe – Audi Q5 i Q7 oraz osobowe – Audi A3, A4, A6, A7 i A8.

Porsche

Porsche AG jest jednym z najbardziej znanych na świecie producentów samochodów sportowych, zaraz obok Ferrari czy Lamborghini, i od 2012 roku jest częścią koncernu Volkswagen. Auta tej marki powstają w fabrykach w Stuttgarcie-Zuffenhausen i w Lipsku, a także w zakładzie Volkswagena w Osnabrück. Nazwa marki pochodzi od jej założyciela - Ferdynanda Porsche. Niemiecki inżynier swoje doświadczenie w konstruowaniu samochodów zdobywał pracując dla marki Daimler. Skonstruował m.in. Mercedesa Compressor Sports, który w 1923 roku zwyciężył w prestiżowym wówczas wyścigu Targa Florio.

Ekskluzywny charakter i społeczna akceptacja, nowoczesność i tradycja, niezwykłe osiągi i przydatność na co dzień, design i funkcjonalność – tak zachwala swoje samochody koncern Porsche. Jest w tym dużo prawdy, bo to nie tylko szosowe wyścigówki, ale również w wielu wypadkach doskonałe samochody na co dzień o jedynym w swoim rodzaju wyglądzie.

Krokiem milowym w historii marki był rok 1963, kiedy to zadebiutowało Porsche 911 – do dziś flagowy model niemieckiej firmy, zaprojektowany przez Ferry’ego Porsche. Za jego napęd odpowiadał wówczas chłodzony powietrzem 6-cylindrowy silnik, który generował 130 KM mocy i współpracował z 4- lub 5-biegową manualną skrzynią biegów. Warto dodać, że początkowo model ten produkowany był pod oznaczeniem 901, a nazwa na 911 została zmieniona po głośnych protestach francuskiego Peugeota.

W 2004 roku pojawia się model Carrera GT, który produkowany był do 2006 roku. Samochód napędzany był silnikiem V10, który generował 612 KM. Następnie pojawił się model Panamera, którego oznaczenie pochodzi od nazwy legendarnego wyścigu La Carrera Panamericana. Najmocniejsza wersja Turbo S Panamery zapewniała moc 570 KM, co pozwalało rozpędzić auto od 0 do 100 km/h w 3,8 sekundy. W 2013 roku pojawiło się Porsche Macan, jednak obecnie to model 918 wywołuje największe emocje wśród kierowców i miłośników niemieckiej marki.

Alpina

Alpina (Alpina Burkard Bovensiepen GmbH) to niemiecka firma motoryzacyjna, która tworzy auta na bazie samochodów marki BMW. Siedziba firmy znajduje się w Buchloe, w Bawarii. Alpina uważana przez wielu wyłącznie za markę tuningową BMW, jest tak naprawdę niezależną firmą motoryzacyjną, co potwierdza oficjalne oświadczenie Niemieckiego Ministerstwa Transportu wydane w 1983 roku.

Motoryzacyjna aktywność założyciela i właściciela firmy Alpina, Burkarda Bovensiepena rozpoczęła się w 1962 roku. Początkowo marka zajmowała się przede wszystkim modyfikacją gaźników do BMW 1500. Od początków również mocno angażowała się w sporty motorowe, odnosząc przy tym spektakularne sukcesy. Dla Alpiny jeździli m.in. Niki Lauda, Derek Bell, James Hunt, Jacky Ickx czy Hans Stuck.

Alpina modyfikując samochody, nadaje im nowy nr nadwozia i tworzy je pod specjalne zamówienie klienta. To nie jest produkcja taśmowa, tylko ręczna praca od podstaw przy każdym modelu. Alpiny produkowane są w limitowanej liczbie egzemplarzy, a samochody stają się mocniejsze w porównaniu z modelami seryjnymi. Pierwsza Alpina wyjechała na drogi w 1975 roku. Był to model E21 o mocy zaledwie 122 KM.

Mówiąc o autach wyjeżdżających z firmy Alpina, należy wspomnieć m.in. o BMW Alpina Roadster V8, na bazie modelu BMW Z8, z silnikiem o mocy 381 KM czy modelu B10 V8 S. Jest to przerobione BMW serii 5 o mocy silnika 375 KM. Samochody marki BMW Alpina są dostępne na polskim rynku wyłącznie na zamówienie.

Man

MAN SE (od Maschinenfabrik Augsburg-Nürnberg) to niemiecka spółka motoryzacyjna z siedzibą w Monachium i zarazem jedno z ważniejszych na świecie przedsiębiorstw produkujących samochody ciężarowe, autobusy, samochody dostawcze, silniki oraz urządzenia przemysłowe. Spółka MAN po raz pierwszy została odnotowana na niemieckiej giełdzie już w 1758 r. Jednak przełom technologiczny w jej działalności nadszedł dopiero pod koniec wieku XIX, a wszystko za sprawą Rudolfa Diesla i jego silnikowi wysokoprężnemu.

Rudolf Diesel tuż po otrzymaniu patentu na silnik wysokoprężny w 1893 r. szukał zakładów, które zainwestują w jego technologię. Zgodził się na to dyrektor fabryki maszyn w Augsburgu. Wkrótce potem Towarzystwa Budowy Maszyn w Norymberdze połączono z Fabryką Maszyn w Augsburgu. Powstało wówczas duże przedsiębiorstwo Maschinenfabrik Augsburg – Nürnberg, w skrócie MAN.

Pierwszy samochód ciężarowy marki MAN opuścił fabrykę w 1915 r. Został on wyposażony jednak w tradycyjny silnik o zapłonie iskrowym nie zaś w jednostkę wysokoprężną, co mogło się wydawać naturalnym rozwiązaniem. Na jego produkcję w takiej formie naciskała armia niemiecka, czego efektem było podpisanie umowy ze szwajcarskim producentem samochodów Sauer. Dopiero w 1924 r. zaprezentowano pierwszy samochód MAN z 40-konnym silnikiem wysokoprężnym. Pokazano go na berlińskiej wystawie samochodowej. Dwa lata później z linii montażowych zjechała ciężarówka z sześciocylindrowym dieslem o mocy ponad 100 KM.

Najlepsze konstrukcje marki MAN to ciężarówka model 280 (F8 19.280), 321 (F8 19.320), F90, F2000, TGA, TGL, a także TGX i TGS. W lipcu 2011 r. większość udziałów w firmie MAN odkupił koncern Volkswagen.

Trabant

Trabant to marka samochodów osobowych powstała w NRD. Nazwa samochodu nawiązywała do wystrzelenia przesz ZSRR sputnika w kosmos (Trabant po łacinie i niemiecku oznacza satelitę). Marka była rozwinięciem niewielkiego, taniego auta AWZ P70, który był produkowany wcześniej w tych samych zakładach - VEB Sachsenring Automobilwerk w Zwickau.

Pierwszy prototyp Trabanta zbudowano w 1957 roku i nosił on nazwę P50. Jego karoseria była wykonana z duroplastu, który miał zabezpieczać nadwozie przed korozją, zapewniać większą wytrzymałość na zginanie, niepalność, a jego temperatura topnienia była podobna do temperatury topnienia aluminium. Dwusuwowy silnik o pojemności 0.5 litra zapewniał samochodzikowi oszałamiającą moc 18 KM. W 1962 roku, dzięki zastosowaniu silnika o większej pojemności, powstał model 600.

Trabant pomimo małej mocy, kiepskiemu wykończeniu i tragicznym właściwościom trakcyjnym cieszył się sporą popularnością. Wszystkich modeli Trabanta wyprodukowano 3 096 099 sztuk, z których w chwili zjednoczenia Niemiec było eksploatowanych ok. 2 miliony. To głównie dzięki Trabantom NRD była najbardziej zmotoryzowanym krajem bloku wschodniego. Do dziś jest wielu entuzjastów tej marki, którzy co roku organizują ogromne zloty Trabantów w całej Europie.

Wartburg

Wartburg to niemiecka marka samochodów osobowych w dawnej NRD. Marka powstała już w 1898 roku, a nazwa pochodzi od zamku mieszczącego się w mieście. Po 6 latach istnienia Wartburg stał się częścią Dixi, a w 1928 roku kupił go koncern BMW. Marka Wartburg produkowała samochody osobowe i dostawcze w latach 1955–1991 w fabryce VEB Automobilwerk Eisenach.

W 1966 pojawił się Wartburg 353, który jest chyba najbardziej rozpoznawalnym modelem tej marki. Napędzał go dwusuwowy silnik o mocy maksymalnej 45 KM, który pozwalał na osiągnięcie prędkości maksymalnej rzędu 130 km/h, przy średnim zużyciu paliwa 8-9,5 l /100 km. Model 353 produkowany był w różnych odmianach nadwoziowych, choć ich liczba była znacznie skromniejsza. Poza sedanem pojawiło się także kombi Tourist i praktyczny pick-up Trans.

Wartburg 353 był praktycznie ostatnią prawdziwą nowością w historii tej marki. Firma jeszcze próbowała ratować wizerunek swoich samochodów biorąc nadal udział w rajdach w latach osiemdziesiątych XX wieku, jednak leciwy konstrukcyjnie i technologicznie model 353 WR w niczym nie był w stanie dorównać królującym wówczas kilkusetkonnym Audi i Lanciom.

Koniec Wartburga nastąpił wraz z upadkiem muru berlińskiego. Ostatniego Wartburga zmontowano w 1991 roku. Fabryki Wartburga odkupił General Motors i obecnie odbywa się tam montaż modeli Opla.

Oferta części

  • Elektryka
  • Filtry
  • Zawieszenie i amortyzacja
  • Hamulce
  • Układ zasilania paliwem
  • Filtry
  • Układ chłodzenia
  • Klimatyzacja
  • Silnik
  • Napęd koła – przeguby
  • Sprzęgło
  • Układ kierowniczy
  • Nadwozie
  • Układ wydechowy
  • Paski napędowe
  • Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół
  • Układ zapłonowy
  • Oleje silnikowe
  • Ogrzewanie i wentylacja
  • Systemy komfortowe
  • System tworzenia mieszanki paliwowej

Niemiecki rynek motoryzacyjny

Niemcy od lat przodują wśród krajów o największym potencjale motoryzacyjnym i z jedną z największych sprzedaży aut osobowych na świecie.

W Niemczech narodziło się tyle marek samochodowych, że trzeba się dobrze skupić, aby wymienić je wszystkie. Tylko sama Grupa Volkswagena, która jest w światowej czołówce producentów samochodowych, ma w swoim portfolio 11 marek motoryzacyjnych, w tym m.in. luksusowe Audi, Bentley, Bugatti czy Lamborghini. Dochodzą do tego kolejne koncerny, takie jak BMW AG (MINI, Rolls-Royce) czy Daimler AG (Mercedes). Nie można zapominać również o należącej obecnie do General Motors marce Opel.

Niemieckie koncerny motoryzacyjne zdają sobie sprawę, że renoma marki ma dla wielu nabywców duże znaczenie. Konsument wybierając określoną markę może zawsze liczyć na wysoką jakość, potwierdzoną wieloma udanymi modelami wypuszczonymi na światowy rynek. Jak podaje ifo Institute, w kwietniu 2021 r. sytuacja producentów samochodów w Niemczech i ich niemieckich poddostawców wyraźnie poprawiła się w porównaniu do marca. Wskaźnik koniunktury niemieckiej branży motoryzacyjnej wzrósł do 21,6 pkt z 10,7 pkt w marcu. To najwyższy poziom od kwietnia 2019 r. Według ekspertów rynku, tendencja ta będzie się utrzymywać przez najbliższe lata.

Niemcy to kraj, który swoją mocną pozycję gospodarczą zawdzięcza między innymi eksportowi technologii na rynki na całym świecie. Potężną gałęzią tej technologii jest przemysł motoryzacyjny, który jest  jednym z filarów, na którym opiera się tamtejsza gospodarka. Potwierdzają to też wysokie wyniki sprzedaży dotyczące nie tylko aut produkowanych w Niemczech, ale również kupowanych na tamtejszym rynku zagranicznych aut superluksusowych. Dla przykładu, najlepsze rynki zbytu dla Ferrari to Stany Zjednoczone, Chiny, a na trzecim miejscu są Niemcy. Patrząc tylko przez pryzmat obszaru tych krajów, trudno się nie zgodzić, że Niemcy motoryzacją stoją!

Oryginalne części do samochodów niemieckich

Niemcy są kojarzone na całym świecie jako producent bardzo dobrych samochodów. Co piąte wyprodukowane na globalnym rynku auto schodzi z taśm któregoś z niemieckich koncernów motoryzacyjnych. Trzy największe niemieckie przedsiębiorstwa samochodowe mieszczą się w pierwszej dziesiątce największych producentów na świecie (Daimler AG, Volkswagen AG i BMW).

Niemieckie samochody od lat cieszą się niesłabnącą popularnością nie tylko w Europie, ale również w Stanach Zjednoczonych, Chinach czy Rosji, a więc na największych rynkach zbytu. Głównymi atutami przemawiającymi do kupujących są na pewno trwałe i elastyczne jednostki napędowe, a także jakość i precyzja wykonania każdego sprzedawanego modelu. Klienci cenią sobie Audi, BMW czy Mercedesa za konserwatywne podejście, ale i za pragmatyzm. Niemieckie społeczeństwo jest dumne z rodzimego przemysłu samochodowego, i to widać w tych samochodach.

Bez względu na to czy posiadasz Mercedesa, Audi czy BMW, teraz możesz jeździć dowolnym niemieckim samochodem bez obaw o dostępne części do aut niemieckich. Sklep iParts.pl dostarczy Ci wszystko czego potrzebujesz.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze