Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zestaw paska klinowego wielorowkowego SKF do Ford MAVERICK 2.0 16V SUV 124KM, 91kW, benzyna (2001.02 - obecnie)

Zestaw paska klinowego wielorowkowego BG AUTOMOTIVE LTD. Ford MAVERICK 2.0 16V SUV 124KM, 91kW, benzyna (2001.02 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Zestaw paska klinowego wielorowkowego DAYCO Ford MAVERICK 2.0 16V SUV 124KM, 91kW, benzyna (2001.02 - obecnie) DAYCO
Zestaw paska klinowego wielorowkowego FLENNOR Ford MAVERICK 2.0 16V SUV 124KM, 91kW, benzyna (2001.02 - obecnie) FLENNOR
Zestaw paska klinowego wielorowkowego GATES Ford MAVERICK 2.0 16V SUV 124KM, 91kW, benzyna (2001.02 - obecnie) GATES
Zestaw paska klinowego wielorowkowego HEPU Ford MAVERICK 2.0 16V SUV 124KM, 91kW, benzyna (2001.02 - obecnie) HEPU
Zestaw paska klinowego wielorowkowego INA Ford MAVERICK 2.0 16V SUV 124KM, 91kW, benzyna (2001.02 - obecnie) INA
Zestaw paska klinowego wielorowkowego IPD Ford MAVERICK 2.0 16V SUV 124KM, 91kW, benzyna (2001.02 - obecnie) IPD
Zestaw paska klinowego wielorowkowego SKF Ford MAVERICK 2.0 16V SUV 124KM, 91kW, benzyna (2001.02 - obecnie) SKF
Producent:SKF

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SKF
5.0 (1)
Kod produktu:
VKMA 34055
dostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SKF
Kod:
VKMA 34055
Jednostka:
KPL
Długość [mm]:  1973
Szerokość [mm]:  21,36
Materiał pasa:  EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Ilość żeber:  6
Do 100 dni na zwrot
627,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Zestaw paska klinowego wielorowkowego

Zestaw paska klinowego wielorowkowego

Komplet paska wielorowkowego to mechanizm obecny w niemal każdym współczesnym samochodzie. Dzięki niemu możliwe jest poprawne działanie układu chłodzenia, systemu wspomagania kierownicy, klimatyzacji czy też alternatora. Pasek wielorowkowy ma więc bardzo ciężkie i odpowiedzialne zadanie do wykonania i, niestety, po jakichś kilkudziesięciu tysiącach przejechanych kilometrów może zwyczajnie mieć już dość wykonywania swojej pracy. Definitywnym, nomen omen, zerwaniem współpracy ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze