Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zacisk hamulcowy NK do Peugeot J7 Autobus 2.1 D Autobus 57KM, 42kW, olej napędowy (1968.08 - 1977.07)

Zacisk hamulcowy MAXGEAR Peugeot J7 Autobus 2.1 D Autobus 57KM, 42kW, olej napędowy (1968.08 - 1977.07) MAXGEAR
Zacisk hamulcowy AUTOFREN SEINSA Peugeot J7 Autobus 2.1 D Autobus 57KM, 42kW, olej napędowy (1968.08 - 1977.07) AUTOFREN SEINSA
Zacisk hamulcowy ERT Peugeot J7 Autobus 2.1 D Autobus 57KM, 42kW, olej napędowy (1968.08 - 1977.07) ERT
Zacisk hamulcowy A.B.S. Peugeot J7 Autobus 2.1 D Autobus 57KM, 42kW, olej napędowy (1968.08 - 1977.07) A.B.S.
Zacisk hamulcowy BENDIX Peugeot J7 Autobus 2.1 D Autobus 57KM, 42kW, olej napędowy (1968.08 - 1977.07) BENDIX
Zacisk hamulcowy BOSCH Peugeot J7 Autobus 2.1 D Autobus 57KM, 42kW, olej napędowy (1968.08 - 1977.07) BOSCH
Zacisk hamulcowy BUDWEG CALIPER Peugeot J7 Autobus 2.1 D Autobus 57KM, 42kW, olej napędowy (1968.08 - 1977.07) BUDWEG CALIPER
Zacisk hamulcowy DRI Peugeot J7 Autobus 2.1 D Autobus 57KM, 42kW, olej napędowy (1968.08 - 1977.07) DRI
Zacisk hamulcowy ELSTOCK Peugeot J7 Autobus 2.1 D Autobus 57KM, 42kW, olej napędowy (1968.08 - 1977.07) ELSTOCK
Zacisk hamulcowy FERODO Peugeot J7 Autobus 2.1 D Autobus 57KM, 42kW, olej napędowy (1968.08 - 1977.07) FERODO
Zacisk hamulcowy GENERAL RICAMBI Peugeot J7 Autobus 2.1 D Autobus 57KM, 42kW, olej napędowy (1968.08 - 1977.07) GENERAL RICAMBI
Zacisk hamulcowy KAWE Peugeot J7 Autobus 2.1 D Autobus 57KM, 42kW, olej napędowy (1968.08 - 1977.07) KAWE
Zacisk hamulcowy KRAFT AUTOMOTIVE Peugeot J7 Autobus 2.1 D Autobus 57KM, 42kW, olej napędowy (1968.08 - 1977.07) KRAFT AUTOMOTIVE
Zacisk hamulcowy LAUBER Peugeot J7 Autobus 2.1 D Autobus 57KM, 42kW, olej napędowy (1968.08 - 1977.07) LAUBER
Zacisk hamulcowy NK Peugeot J7 Autobus 2.1 D Autobus 57KM, 42kW, olej napędowy (1968.08 - 1977.07) NK
Zacisk hamulcowy OPTIMAL Peugeot J7 Autobus 2.1 D Autobus 57KM, 42kW, olej napędowy (1968.08 - 1977.07) OPTIMAL
Zacisk hamulcowy SBS Peugeot J7 Autobus 2.1 D Autobus 57KM, 42kW, olej napędowy (1968.08 - 1977.07) SBS
Zacisk hamulcowy TMI Peugeot J7 Autobus 2.1 D Autobus 57KM, 42kW, olej napędowy (1968.08 - 1977.07) TMI
Zacisk hamulcowy TRISCAN Peugeot J7 Autobus 2.1 D Autobus 57KM, 42kW, olej napędowy (1968.08 - 1977.07) TRISCAN
Zacisk hamulcowy TRW Peugeot J7 Autobus 2.1 D Autobus 57KM, 42kW, olej napędowy (1968.08 - 1977.07) TRW
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:NK

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NK
4.9 (18)
Kod produktu:
8837005
niedostępny
4.9 (18)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NK
Kod:
8837005
Jednostka:
szt
Ciężar netto [kg]:  0,06
Do 100 dni na zwrot
54,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
NK
4.9 (18)
Kod produktu:
213744
niedostępny
4.9 (18)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NK
Kod:
213744
Parzyste numery artykułów:  213743
Średnica tłoka cylindra:  48
Ograniczenia producenta:  BENDIX
Typ zacisku hamulca:  Zacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Średnica [mm]:  48
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm]:  20
Do 100 dni na zwrot
NK
4.9 (18)
Kod produktu:
213743
niedostępny
4.9 (18)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NK
Kod:
213743
Parzyste numery artykułów:  213744
Średnica tłoka cylindra:  48
Ograniczenia producenta:  BENDIX
Typ zacisku hamulca:  Zacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Średnica [mm]:  48
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm]:  20
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Zacisk hamulcowy

Awarie i wymiana prowadnicy zacisku hamulcowego. Kup u nas nawet 40% taniej

Awarie i wymiana prowadnicy zacisku hamulcowego

O znaczeniu układu hamulcowego nie trzeba nikogo przekonywać. Ponieważ jest to układ niezwykle złożony i wykonujący nieustanną, bardzo ciężką pracę, istnieje bardzo wiele możliwości powstania awarii w jego obrębie. Jedną z nich jest awaria prowadnic zacisku.

czytaj więcej >
Wypadanie sworznia prowadzącego z zacisku hamulca. Zadbaj o grubość klocków jeśli chcesz uniknąć regeneracji zacisków

Wypadanie sworznia prowadzącego z zacisku hamulca. Czy dbałość o grubość klocków pozwoli nam uniknąć regeneracji zacisków?

Sworznie prowadzące to małe i raczej niepozorne elementy współtworzące zestaw hamulców tarczowych. Są na tyle małe i niepozorne, że często o nich zapominany, doprowadzając tym samym do ich awarii. Jakiego rodzaju są to awarie? Jakie objawy dają „wypadające” prowadnice i jak należy postępować, gdy już się pojawią?

czytaj więcej >
Regeneracja zacisków hamulcowych - zrób to sam

Własnoręczna regeneracja zacisku hamulcowego z użyciem zestawu naprawczego

Zawilgocony zacisk hamulcowy to dość istotny problem i wystarczająca przyczyna do tego, aby samochód nie przeszedł podstawowych badań technicznych. Ponieważ dokładną przyczynę wycieku płynu hamulcowego poznamy dopiero po rozebraniu zacisku, warto od razu nastawić się na kompleksową regenerację całej części. Czynność ta nie jest ani specjalnie skomplikowana, ani kosztowna i możliwa do przeprowadzenia we własnym garażu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze