Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach VEMO do Mazda 121 III (JASM, JBSM) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1996.03 - 2003.04)

Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach NTY Mazda 121 III (JASM, JBSM) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1996.03 - 2003.04) NTY
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach HELLA Mazda 121 III (JASM, JBSM) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1996.03 - 2003.04) HELLA
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach BLUE PRINT Mazda 121 III (JASM, JBSM) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1996.03 - 2003.04) BLUE PRINT
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach CALORSTAT BY VERNET Mazda 121 III (JASM, JBSM) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1996.03 - 2003.04) CALORSTAT BY VERNET
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach ESEN SKV Mazda 121 III (JASM, JBSM) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1996.03 - 2003.04) ESEN SKV
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach FAE Mazda 121 III (JASM, JBSM) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1996.03 - 2003.04) FAE
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach FEBI BILSTEIN Mazda 121 III (JASM, JBSM) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1996.03 - 2003.04) FEBI BILSTEIN
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach HC-CARGO Mazda 121 III (JASM, JBSM) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1996.03 - 2003.04) HC-CARGO
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach HOFFER Mazda 121 III (JASM, JBSM) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1996.03 - 2003.04) HOFFER
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach KAVO PARTS Mazda 121 III (JASM, JBSM) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1996.03 - 2003.04) KAVO PARTS
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach KAWE Mazda 121 III (JASM, JBSM) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1996.03 - 2003.04) KAWE
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach LRT Mazda 121 III (JASM, JBSM) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1996.03 - 2003.04) LRT
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach LUCAS Mazda 121 III (JASM, JBSM) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1996.03 - 2003.04) LUCAS
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach MEAT & DORIA Mazda 121 III (JASM, JBSM) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1996.03 - 2003.04) MEAT & DORIA
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach QUINTON HAZELL Mazda 121 III (JASM, JBSM) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1996.03 - 2003.04) QUINTON HAZELL
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach SIDAT Mazda 121 III (JASM, JBSM) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1996.03 - 2003.04) SIDAT
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach SWAG Mazda 121 III (JASM, JBSM) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1996.03 - 2003.04) SWAG
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach TRISCAN Mazda 121 III (JASM, JBSM) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1996.03 - 2003.04) TRISCAN
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach VALEO Mazda 121 III (JASM, JBSM) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1996.03 - 2003.04) VALEO
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach VEMO Mazda 121 III (JASM, JBSM) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1996.03 - 2003.04) VEMO
Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach WALKER PRODUCTS Mazda 121 III (JASM, JBSM) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1996.03 - 2003.04) WALKER PRODUCTS
Producent:VEMO

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VEMO
3.5 (2 ocen)
Kod produktu:
V25-76-0007
dostępny
3.5 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMO
Kod:
V25-76-0007
Jednostka:
szt
Wykonanie izolacji przewodu:  Z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem
Wymiar gwintu:  M18 x 1,5
Kształt obudowy wtyczki:  Okrągły
Długość [mm]:  400
Długość kabli:  400
Ilość przewodów:  4
Ciężar [kg]:  0,12914
Sonda lambda:  Gwint uprzednio nasmarowany
Głębokość opakowania [cm]:  9
Do 100 dni na zwrot
273,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
VEMO
3.5 (2 ocen)
Kod produktu:
V25-76-0037
dostępny
3.5 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMO
Kod:
V25-76-0037
Jednostka:
szt
Wykonanie izolacji przewodu:  Z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem
Wymiar gwintu:  M18 x 1,5
Ilość biegunów:  4
Ciężar [kg]:  0,13
Sonda lambda:  Gwint uprzednio nasmarowany
Głębokość opakowania [cm]:  9
Długość kabli:  320
Ilość przewodów:  4
Kształt obudowy wtyczki:  Okrągły
Długość [mm]:  450
Do 100 dni na zwrot
330,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
VEMO
3.5 (2 ocen)
Kod produktu:
V25-76-0039
niedostępny
3.5 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMO
Kod:
V25-76-0039
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  373
Ilość biegunów:  4
Ciężar [kg]:  0,13
Sonda lambda:  Gwint uprzednio nasmarowany
Wysokość opakowania [cm]:  9,2
Głębokość opakowania [cm]:  9
Do 100 dni na zwrot
544,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach

Porady z kategorii: Układy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach

Płyn w chłodnicy EGR - jaki się stosuje, czy się wymienia, jak często?

Płyn w chłodnicy EGR. Jaką rolę pełni, jaki płyn chłodniczy do niej się stosuje i jak często należy go wymieniać?

Chłodnica EGR to dla wielu wciąż dość zagadkowy element układu recyrkulacji spalin. Wprawdzie w nowoczesnych samochodach jej obecność staje się pomału standardem, jednak wciąż nie wszyscy wiemy, czemu służyć ma jej obecność, jak działa oraz jaką funkcję pełni w jej przypadku płyn chłodniczy? I skąd w ogóle ten płyn się tam bierze?

czytaj więcej >
Omówienie błędu P0400 Opel - jak sobie poradzić z błędem?

Kod błędu DTC P0400 w autach marki Opel. Co oznacza, kiedy najczęściej się pojawia i w jaki sposób można się go pozbyć?

Błąd DTC P0400 jest kodem doskonale znanym niemal wszystkim posiadaczom aut marki Opel. Nawet bowiem jeśli sami się z nim nie zetknęli, z pewnością mogli o nim usłyszeć lub przeczytać na formach dla posiadaczy samochodów tej marki. Co oznacza ten błąd? Dlaczego nie zawsze winny musi być układ EGR?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze