Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "4"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy DELPHI do Saab 9000 liftback 2.3 liftback 150KM, 110kW, benzyna (1990.01 - 1993.12)

Układ Kierowniczy A.B.S. Saab 9000 liftback 2.3 liftback 150KM, 110kW, benzyna (1990.01 - 1993.12) A.B.S.
Układ Kierowniczy BORG & BECK Saab 9000 liftback 2.3 liftback 150KM, 110kW, benzyna (1990.01 - 1993.12) BORG & BECK
Układ Kierowniczy DELPHI Saab 9000 liftback 2.3 liftback 150KM, 110kW, benzyna (1990.01 - 1993.12) DELPHI
Układ Kierowniczy DRI Saab 9000 liftback 2.3 liftback 150KM, 110kW, benzyna (1990.01 - 1993.12) DRI
Układ Kierowniczy DYS Saab 9000 liftback 2.3 liftback 150KM, 110kW, benzyna (1990.01 - 1993.12) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Saab 9000 liftback 2.3 liftback 150KM, 110kW, benzyna (1990.01 - 1993.12) ELSTOCK
Układ Kierowniczy EUROL Saab 9000 liftback 2.3 liftback 150KM, 110kW, benzyna (1990.01 - 1993.12) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Saab 9000 liftback 2.3 liftback 150KM, 110kW, benzyna (1990.01 - 1993.12) FAG
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Saab 9000 liftback 2.3 liftback 150KM, 110kW, benzyna (1990.01 - 1993.12) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FRAP Saab 9000 liftback 2.3 liftback 150KM, 110kW, benzyna (1990.01 - 1993.12) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Saab 9000 liftback 2.3 liftback 150KM, 110kW, benzyna (1990.01 - 1993.12) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Saab 9000 liftback 2.3 liftback 150KM, 110kW, benzyna (1990.01 - 1993.12) GSP
Układ Kierowniczy LAUBER Saab 9000 liftback 2.3 liftback 150KM, 110kW, benzyna (1990.01 - 1993.12) LAUBER
Układ Kierowniczy LENCO Saab 9000 liftback 2.3 liftback 150KM, 110kW, benzyna (1990.01 - 1993.12) LENCO
Układ Kierowniczy MAPCO Saab 9000 liftback 2.3 liftback 150KM, 110kW, benzyna (1990.01 - 1993.12) MAPCO
Układ Kierowniczy MEYLE Saab 9000 liftback 2.3 liftback 150KM, 110kW, benzyna (1990.01 - 1993.12) MEYLE
Układ Kierowniczy MOOG Saab 9000 liftback 2.3 liftback 150KM, 110kW, benzyna (1990.01 - 1993.12) MOOG
Układ Kierowniczy NK Saab 9000 liftback 2.3 liftback 150KM, 110kW, benzyna (1990.01 - 1993.12) NK
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Saab 9000 liftback 2.3 liftback 150KM, 110kW, benzyna (1990.01 - 1993.12) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Saab 9000 liftback 2.3 liftback 150KM, 110kW, benzyna (1990.01 - 1993.12) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Saab 9000 liftback 2.3 liftback 150KM, 110kW, benzyna (1990.01 - 1993.12) SASIC
Układ Kierowniczy SIDEM Saab 9000 liftback 2.3 liftback 150KM, 110kW, benzyna (1990.01 - 1993.12) SIDEM
Układ Kierowniczy SPIDAN Saab 9000 liftback 2.3 liftback 150KM, 110kW, benzyna (1990.01 - 1993.12) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Saab 9000 liftback 2.3 liftback 150KM, 110kW, benzyna (1990.01 - 1993.12) SWAG
Układ Kierowniczy TMI Saab 9000 liftback 2.3 liftback 150KM, 110kW, benzyna (1990.01 - 1993.12) TMI
Układ Kierowniczy TRW Saab 9000 liftback 2.3 liftback 150KM, 110kW, benzyna (1990.01 - 1993.12) TRW
Układ Kierowniczy URW Saab 9000 liftback 2.3 liftback 150KM, 110kW, benzyna (1990.01 - 1993.12) URW
Układ Kierowniczy VAICO Saab 9000 liftback 2.3 liftback 150KM, 110kW, benzyna (1990.01 - 1993.12) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Saab 9000 liftback 2.3 liftback 150KM, 110kW, benzyna (1990.01 - 1993.12) VEMA
Producent:DELPHI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DELPHI
4.8 (8 ocen)
Kod produktu:
TA1219
dostępny
4.8 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DELPHI
Kod:
TA1219
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  118
Wymiar stożka [mm]:  13
Szerokość [mm]:  37
Wysokość [mm]:  70
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Do 100 dni na zwrot
52,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
DELPHI
4.8 (8 ocen)
Kod produktu:
TA1654
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.8 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DELPHI
Kod:
TA1654
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Gwint wewnętrzny 1 [mm]:  M14x1,5
Gwint zewn. 2 [mm]:  M14x1,5
Długość [mm]:  305
Ciężar [kg]:  0,57
Do 100 dni na zwrot
68,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze