Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy TRW do Jaguar XJSC Convertible (X27) 4.0 kabriolet 238KM, 175kW, benzyna (1987.10 - 1989.12)

Układ Kierowniczy SKF Jaguar XJSC Convertible (X27) 4.0 kabriolet 238KM, 175kW, benzyna (1987.10 - 1989.12) SKF
Układ Kierowniczy A.B.S. Jaguar XJSC Convertible (X27) 4.0 kabriolet 238KM, 175kW, benzyna (1987.10 - 1989.12) A.B.S.
Układ Kierowniczy BGA Jaguar XJSC Convertible (X27) 4.0 kabriolet 238KM, 175kW, benzyna (1987.10 - 1989.12) BGA
Układ Kierowniczy BORG & BECK Jaguar XJSC Convertible (X27) 4.0 kabriolet 238KM, 175kW, benzyna (1987.10 - 1989.12) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CASTROL Jaguar XJSC Convertible (X27) 4.0 kabriolet 238KM, 175kW, benzyna (1987.10 - 1989.12) CASTROL
Układ Kierowniczy COMLINE Jaguar XJSC Convertible (X27) 4.0 kabriolet 238KM, 175kW, benzyna (1987.10 - 1989.12) COMLINE
Układ Kierowniczy DELPHI Jaguar XJSC Convertible (X27) 4.0 kabriolet 238KM, 175kW, benzyna (1987.10 - 1989.12) DELPHI
Układ Kierowniczy DYS Jaguar XJSC Convertible (X27) 4.0 kabriolet 238KM, 175kW, benzyna (1987.10 - 1989.12) DYS
Układ Kierowniczy EUROL Jaguar XJSC Convertible (X27) 4.0 kabriolet 238KM, 175kW, benzyna (1987.10 - 1989.12) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Jaguar XJSC Convertible (X27) 4.0 kabriolet 238KM, 175kW, benzyna (1987.10 - 1989.12) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Jaguar XJSC Convertible (X27) 4.0 kabriolet 238KM, 175kW, benzyna (1987.10 - 1989.12) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Jaguar XJSC Convertible (X27) 4.0 kabriolet 238KM, 175kW, benzyna (1987.10 - 1989.12) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Jaguar XJSC Convertible (X27) 4.0 kabriolet 238KM, 175kW, benzyna (1987.10 - 1989.12) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Jaguar XJSC Convertible (X27) 4.0 kabriolet 238KM, 175kW, benzyna (1987.10 - 1989.12) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy MAPCO Jaguar XJSC Convertible (X27) 4.0 kabriolet 238KM, 175kW, benzyna (1987.10 - 1989.12) MAPCO
Układ Kierowniczy MOOG Jaguar XJSC Convertible (X27) 4.0 kabriolet 238KM, 175kW, benzyna (1987.10 - 1989.12) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Jaguar XJSC Convertible (X27) 4.0 kabriolet 238KM, 175kW, benzyna (1987.10 - 1989.12) MOTUL
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Jaguar XJSC Convertible (X27) 4.0 kabriolet 238KM, 175kW, benzyna (1987.10 - 1989.12) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy SIDEM Jaguar XJSC Convertible (X27) 4.0 kabriolet 238KM, 175kW, benzyna (1987.10 - 1989.12) SIDEM
Układ Kierowniczy TRW Jaguar XJSC Convertible (X27) 4.0 kabriolet 238KM, 175kW, benzyna (1987.10 - 1989.12) TRW
Układ Kierowniczy VAICO Jaguar XJSC Convertible (X27) 4.0 kabriolet 238KM, 175kW, benzyna (1987.10 - 1989.12) VAICO
Producent:TRW

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
JTE1109
dostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JTE1109
Jednostka:
szt
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Wymiar gwintu:  M12x1,5
Gwint wewnętrzny [mm]:  M14x1.5
Długość [mm]:  74
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Lokalizacja w aucie:  Z obu stron
Lokalizacja w aucie:  Zewnętrzny
Do 100 dni na zwrot
118,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze