Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka METZGER do Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.02 - obecnie)

Turbosprężarka TOPRAN Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.02 - obecnie) TOPRAN
Turbosprężarka FA1 Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.02 - obecnie) FA1
Turbosprężarka NISSENS Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.02 - obecnie) NISSENS
Turbosprężarka PIERBURG Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.02 - obecnie) PIERBURG
Turbosprężarka ERA Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.02 - obecnie) ERA
Turbosprężarka AJUSA Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.02 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka AUTLOG Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.02 - obecnie) AUTLOG
Turbosprężarka BORG & BECK Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.02 - obecnie) BORG & BECK
Turbosprężarka BORGWARNER Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.02 - obecnie) BORGWARNER
Turbosprężarka BUGIAD Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.02 - obecnie) BUGIAD
Turbosprężarka DRI Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.02 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELRING Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.02 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.02 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.02 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka GK Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.02 - obecnie) GK
Turbosprężarka HART Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.02 - obecnie) HART
Turbosprężarka HEPU Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.02 - obecnie) HEPU
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.02 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.02 - obecnie) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.02 - obecnie) JP GROUP
Turbosprężarka LRT Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.02 - obecnie) LRT
Turbosprężarka LUCAS Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.02 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka MAXGEAR Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.02 - obecnie) MAXGEAR
Turbosprężarka MEAT & DORIA Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.02 - obecnie) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METALCAUCHO Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.02 - obecnie) METALCAUCHO
Turbosprężarka METZGER Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.02 - obecnie) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.02 - obecnie) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NRF Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.02 - obecnie) NRF
Turbosprężarka NTY Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.02 - obecnie) NTY
Turbosprężarka OEM Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.02 - obecnie) OEM
Turbosprężarka QUINTON HAZELL Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.02 - obecnie) QUINTON HAZELL
Turbosprężarka REINZ Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.02 - obecnie) REINZ
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.02 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT-FISPA Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.02 - obecnie) SIDAT-FISPA
Turbosprężarka SWAG Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.02 - obecnie) SWAG
Turbosprężarka TRISCAN Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.02 - obecnie) TRISCAN
Turbosprężarka TRUCKTEC AUTOMOTIVE Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.02 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Turbosprężarka TURBO MOTOR Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.02 - obecnie) TURBO MOTOR
Turbosprężarka VAICO Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.02 - obecnie) VAICO
Turbosprężarka VEMO Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.02 - obecnie) VEMO
Turbosprężarka VIKA Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.02 - obecnie) VIKA
Producent:METZGER

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METZGER
0 (0)
Kod produktu:
0892502
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
0892502
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Elektryczno-pneumatyczny
Napięcie [V]:  12
Jakosć:  AM
Do 100 dni na zwrot
222,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >
Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >

Najlepsze turbosprężarki

TurbosprężarkaLiczba samochodów wyposażonych w turbosprężarki stale rośnie, bez względu na ilość cylindrów oraz pojemność jednostki napędowej. Każdy chce dziś posiadać auto doładowane, wykorzystujące jego maksymalną moc przy jednoczesnym zużyciu optymalnej ilości paliwa. Pozwala na to ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze